|
Post by matse on Dec 19, 2012 9:01:32 GMT 1
Tycker inte han är så märkvärdig. Ser halvhjärtat ut på isen, vilket är synd. Blir väl så med spelare som står med väskorna packade och väntar på flyget hem.
Hoppas han taggar till snart.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 19, 2012 9:17:19 GMT 1
Håller med...inget som sticker ut. Bara att sortera in nästa av de som gör alldeles för lite i relation till kostnaden...
|
|
dagger
Ungdomslirare
|
Post by dagger on Dec 21, 2012 13:22:21 GMT 1
Åker hem. Riktigt tråkigt...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 21, 2012 13:35:48 GMT 1
Åker hem. Riktigt tråkigt... Men kan komma tillbaka när/om familjesituationen löser sig.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 21, 2012 16:19:55 GMT 1
Tycker man sett att det rätta fokuset inte riktigt varit där på isen..om det beror på vantrivsel eller något annat ska ja låta va osagt..synd är det hur som
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 21, 2012 18:10:16 GMT 1
Mycket tråkigt att Chris lämnar.
Nu har Hööken en backplats att fylla, tror inte att vi får se Chris i KHK igen.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 21, 2012 19:40:05 GMT 1
Vad gör Oliver Ekman Larsson?
|
|
|
Post by ristoloob on Dec 22, 2012 11:32:50 GMT 1
Det var nästan att man fick vara glad i ett par dagar i rad. Butler är en av seriens allra bästa backar även om jag hoppas han har mera att visa upp för oss. Blir det nu något skit direkt så måste han ersättas med likvärdig spelare. Så jäkla synd nu när vi har några matcher där vi möter lag som Butler kan göra skillnaden i.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 22, 2012 12:04:55 GMT 1
Vad gör Oliver Ekman Larsson? Spelar i AHL.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 22, 2012 12:35:38 GMT 1
Aj fan..men finns ju en uppsjö av spelare lediga så man hittar alldeles säkert någon likvärdig
|
|
|
Post by kaptensvart on Dec 22, 2012 13:11:24 GMT 1
Tror tyvärr att man har sett den sista matchen för honom i arenan... Tack för denna tiden i staun, Chris och lycka till i Flames framöver... Du lär bli saknad!!!!
|
|
|
Post by eddietheeagle on Dec 24, 2012 20:24:04 GMT 1
Jag har en viss respekt för somliga människors hockeykunnande här inne. Ibland. När jag ser folk sitta och prata om Butler som något som inte platsar i KHK eller inte tillförde något speciellt, då blir jag lite småirriterad. Den här killen har gjort MÅNGA nhl-matcher. Att tro att en spelare som etablerat sig i NHL inte skulle platsa i Allsvenskan, i det sämsta laget, då är man lite ute och cyklar. Somliga här borde landa lite. Vi är inget jävla nhl-lag. Jag säger tack Höök för att du tog hit denna kille. Det var ett bra initiativ och självklart platsar denna kille i KHK vilken dag i veckan som helst.
|
|
|
Post by aloviak on Dec 25, 2012 14:02:04 GMT 1
Jag har en viss respekt för somliga människors hockeykunnande här inne. Ibland. När jag ser folk sitta och prata om Butler som nÃ¥got som inte platsar i KHK eller inte tillförde nÃ¥got speciellt, dÃ¥ blir jag lite smÃ¥irriterad. Den här killen har gjort MÃ…NGA nhl-matcher. Att tro att en spelare som etablerat sig i NHL inte skulle platsa i Allsvenskan, i det sämsta laget, dÃ¥ är man lite ute och cyklar. Somliga här borde landa lite. Vi är inget jävla nhl-lag. Jag säger tack Höök för att du tog hit denna kille. Det var ett bra initiativ och självklart platsar denna kille i KHK vilken dag i veckan som helst. E väl så att på forumet bedöms alla efter misstag de gör och inte efter vad de tillför laget, Butler började ju inte så bra om man tittar på stat, men finns ju massa orsaker till det som: inte spelat matcher på 6mån, nytt lag med ny spelsystem och stor rink mm Jag tror att alla "frälsare" vi får hit måste få ett tiotal matcher innan vi dissar dem Aaro är ett bra exempel, de flesta supportrar vill bli av med honom, medan Janne matchar Aaro flitigt = alla ser vad de vill se
|
|
|
Post by Sverker on Dec 25, 2012 18:24:47 GMT 1
Synd detta! Jag tycker han varit bra, framför allt har han blivit bättre för var match.
Utan Aaro har KHK 2 raka segrar!
|
|
|
Post by time on Dec 25, 2012 19:50:34 GMT 1
Synd detta! Jag tycker han varit bra, framför allt har han blivit bättre för var match. Utan Aaro har KHK 2 raka segrar! Håller med om Butler.´ Det andra har väl inte i denna tråd att göra som du brukar påpeka ...
|
|