|
Post by khkkrille on Dec 11, 2012 7:27:46 GMT 1
Är det fransmannen du kallar stjärnback, callahan? Tycker han är väldigt skakig i defensiven. . Tror också som du att forwards är en viktig del i det defensiva dåliga spelet.. Timo var inte så imponerad i KP igår..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 11, 2012 9:15:44 GMT 1
Ja, jag tycker att spelare som spelar VM, ska kunna ha epitetet stjärna på vår nivå. Timo sågade ju framför allt backarna redan efter förra säsongen, men forwards nämnde han inte då
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 11, 2012 10:29:51 GMT 1
Nja där håller jag inte riktigt med dig..det är lite skillnad på Frankrike och de bättre landslagen. .men vi kan kanske va överens om att han inte motsvarat några förväntningar än?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 11, 2012 10:51:02 GMT 1
Vi leker varken med Frankrike eller Danmark nuförtiden. Hade vi spelat i elitserien, så hade jag inte sett dom som stjärnor, även om det finns spelare från såna länder, som t o m sticker ut DÄR!
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 11, 2012 12:46:31 GMT 1
Javisst finns det undantag men jag tror nog KHK kunnat spöa båda de landslagen en bra dag men de kommer vi aldrig få reda på
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 11, 2012 16:43:28 GMT 1
Jaha...så då kan vi utmana Tre Kronor också? De brukar ju ofta vinna med 2-3 mål mot såna lag.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 11, 2012 17:40:52 GMT 1
Jaha och Sverige går för fullt i de matcherna?? Varken Frankrike eller Danmark har väl spelat några kvartsfinaler eller liknande mot Sverige vad jag vet? Kolla in Kanada, spelar ganska jämt i gruppspelen mot pisslag för att sedan växla upp när det börjar gälla! Våran fransman, som det nu handlar om fast i fel tråd, och våran dansk är ju inte direkt framträdande i respektive landslag, Jensen lirade väl 4e center senast i ett lag som fick kvala sig kvar i A gruppen..vad ligger stjärnstatusen i det? För några år sedan hade Djurgården en polack vid namn czerkawski (stavning?) Som var riktigt grym men inte gick man väl och saatt alla popolacker i landslaget var stjärnor för det??
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 11, 2012 18:05:41 GMT 1
Javisst finns det undantag men jag tror nog KHK kunnat spöa båda de landslagen en bra dag men de kommer vi aldrig få reda på KHK skulle vara helt chanslösa mot dessa lag, till och med på vår allra bästa dag.
|
|
|
Post by time on Dec 11, 2012 19:31:39 GMT 1
Javisst finns det undantag men jag tror nog KHK kunnat spöa båda de landslagen en bra dag men de kommer vi aldrig få reda på KHK skulle vara helt chanslösa mot dessa lag, till och med på vår allra bästa dag. Självklart är det så.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 11, 2012 20:06:50 GMT 1
krille ser den dolda kapaciteten som klubben också ser någonstans i mörkret!
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 11, 2012 20:52:40 GMT 1
Haha nä mer att ja ser Frankrike först o främst som ett pisslag med en och annan topp..ungefär som KHK men som sagt..KHK får ju inte va med i vm och Frankrike inte i HA
|
|
|
Post by wodmatte on Dec 12, 2012 6:31:59 GMT 1
czerkawski var ju o andra sidan även en sjärna i NHL i fall jag tänker på den jag tror det var
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 14, 2012 16:24:58 GMT 1
Stjärna vet jag inte...han var väl en i mängden. Desto större bedrift av Anze Kopitar som också kommer från ett land som man inte direkt förknippar med hockey. Nu tog ju dock Slovenien klivet upp i A-VM igen. Frågan är hur länge de stannar där.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 14, 2012 23:32:01 GMT 1
Haha nä mer att ja ser Frankrike först o främst som ett pisslag med en och annan topp..ungefär som KHK men som sagt..KHK får ju inte va med i vm och Frankrike inte i HA Vem ser du som topp i KHK?
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 15, 2012 10:52:57 GMT 1
Kurki, Timo, McDonell när han får fart på grejerna, Butler när han acklimatiserat sej
|
|