|
Post by Zäta on Jun 16, 2013 21:12:53 GMT 1
Hörde med att framförallt Asplöven va inresserade utav #49. #49 är väl den av dom som har störst chans att spela i allsvenskan nästa säsong. Ja fast lite konstigt kan jag tycka,absolut ingen jag kommer att sakna i KHK. Bra skridskoåkning men i övrigt väldigt tama kvaliteer.Stack ju inte ens ut i ettan Nicke ska tydligen vara klar för Taif. Han snittar dock fina 1,31 p/match i ettan. Jag tror han kommer göra mycket nytta i Tingsryd.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 17, 2013 12:15:52 GMT 1
Hörde med att framförallt Asplöven va inresserade utav #49. #49 är väl den av dom som har störst chans att spela i allsvenskan nästa säsong. Ja fast lite konstigt kan jag tycka,absolut ingen jag kommer att sakna i KHK. Bra skridskoåkning men i övrigt väldigt tama kvaliteer.Stack ju inte ens ut i ettan Jag är inte särskilt förvånad över det svala intresset...tycker inte någon visat särskilt mycket. Inte ens i div ett...varför jag med flera var i det närmaste chockade över att de fick följa med till allsvenskan... Och för satsande klubbar, har de ju nu visat vad de duger till. Wahlqvist är väl den jag ser som bäst, men det var han inte i ettan, paradoxalt nog
|
|
|
Post by matse on Jun 17, 2013 15:41:21 GMT 1
Det är en bra värvning av Taif. Nicke ger alltid 100%.
|
|
|
Post by gloriel64 on Jun 19, 2013 13:20:32 GMT 1
Coolt, Mörrum värvar en transa som är i samma klass som våran Jacob Sepis.
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 19, 2013 15:03:54 GMT 1
Coolt, Mörrum värvar en transa som är i samma klass som våran Jacob Sepis. Hur vet du det?
|
|
|
Post by gloriel64 on Jun 19, 2013 16:19:05 GMT 1
Coolt, Mörrum värvar en transa som är i samma klass som våran Jacob Sepis. Hur vet du det? Pålle, ungefär samma stats som våran kille, till och med bättre än bud h-way i skellefteå i stats som sune påpekar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 19, 2013 16:40:39 GMT 1
ja, inte är det klokt egentligen...vi fortsätter hålla oss på div 1-nivå med värvningarna. För det ÄR ju framför allt där ECHL-lirarna hamnar. Men vi får fortsätta hoppas på att vi hittar rätt lotter i lottringen...
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 19, 2013 17:05:09 GMT 1
Pålle, ungefär samma stats som våran kille, till och med bättre än bud h-way i skellefteå i stats som sune påpekar. Jo. Men är det inte så att ECHL är uppdelade likt NHL?I olika divisioner och conferenser menar jag?Det jag hört är att det är en väldigt ojämn liga.Kanske det är lättare att skrapa ihop en massa poäng i vissa lag än i andra? Bara teorier dock! Qallahan//påstår du att det inte finns någon spelare i ECHL som duger åt ett allsvenskt lag? Broc Little är väl ett bra exempel? Visst finns det fiaskon med men varför lyfta fram dem? Eller påstår du att SBs kontakter ljuger? Kan ju vara så att SB har bra erfarenheter av de kontakterna? Hur många poäng tycker du Cepis ska göra för att få godkänt?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 19, 2013 17:29:58 GMT 1
Klart jag inte sagt att han inte KAN duga...har ingen aning...osäkerheten är maximal! Och det vet du också... Jag lyfter heller inte fram några fiaskon, jag säger att det finns större risk för det, än med beprövade kort. En intressant chansning, om man hade det "säkert" ställt innan. Tycker inte DU det är väl mycket helt obeprövade kort??
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 19, 2013 19:58:43 GMT 1
Klart jag inte sagt att han inte KAN duga...har ingen aning...osäkerheten är maximal! Och det vet du också... Jag lyfter heller inte fram några fiaskon, jag säger att det finns större risk för det, än med beprövade kort. En intressant chansning, om man hade det "säkert" ställt innan. Tycker inte DU det är väl mycket helt obeprövade kort?? Javisst, du och jag är osäkra, men tänk om SB är säker då? Vi kan väl lita på honom till motsatsen bevisats?
|
|
|
Post by time on Jun 19, 2013 20:31:45 GMT 1
ja, inte är det klokt egentligen...vi fortsätter hålla oss på div 1-nivå med värvningarna. För det ÄR ju framför allt där ECHL-lirarna hamnar. Men vi får fortsätta hoppas på att vi hittar rätt lotter i lottringen... Skillnaden är att Mörrum värvar en superspets. KHK värvar en breddforward.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 19, 2013 21:05:29 GMT 1
precis...vi behöver inte ännu fler på bredden...ända sedan SB sa att nu skulle klass in, så har väl ytterligare tre till kommit på bredden
|
|
|
Post by Zäta on Jun 28, 2013 13:32:06 GMT 1
Bredaste laget vinner?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 28, 2013 13:33:56 GMT 1
kunde vara så, men kan man inte köra med 4 kedjor, så blir det inte brett heller
|
|
|
Post by Zäta on Nov 6, 2013 16:48:20 GMT 1
Henric Höglund är klar för Forshaga i Div 1.
|
|