|
Post by khkkrille on Feb 17, 2014 16:19:48 GMT 1
Har vi pengar till annat än bredd? Svar nej! Kunde va ett ypperligt bra tillfälle att spela in Jakob i laget och föreningen om tanken är att erbjuda kontrakt till nästa säsong..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 17, 2014 16:33:20 GMT 1
på bekostnad av vilken 3/4-linare?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 17, 2014 17:06:44 GMT 1
på bekostnad av vilken 3/4-linare? Svensson eller Block tex
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 17, 2014 17:20:56 GMT 1
Kan han hålla nivån som senast, så kan han böka vidare. Inte sett den linan så framträdande någon gång tidigare. Och du kan väl inte på allvar säga att Block skulle vara en sämre spelare?? Att det sedan ska ställas i relation till kostnader är en annan sak.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 17, 2014 17:29:40 GMT 1
Block kan man upp o testa med Lindholm ochKurki..Jahnols kan man bänka och slänga in Karlsson där
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 17, 2014 17:30:28 GMT 1
Och nej inte sämre men inte så mycket bättre heller..bredd som bredd
|
|
|
Post by Sverker on Feb 17, 2014 17:40:33 GMT 1
Kan han hålla nivån som senast, så kan han böka vidare. Inte sett den linan så framträdande någon gång tidigare. Och du kan väl inte på allvar säga att Block skulle vara en sämre spelare?? Att det sedan ska ställas i relation till kostnader är en annan sak. Du sågade ju Block rejält efter första matchen, vad har han gjort som imponerat så på dej efter det? Jag var t.o.m mer positiv till honom än dej då. Kan erkänna att han gjorde 3 bra saker mot Malmö. Snyggt mål mot Oskarshamn. Bra skott. Inte mycket mer pos jag sett utöver det. Ser rädd ut i sargduellerna, så någon bökare ser jag inte honom som. Täcker inte skott. Hade 18 alt 19 varit på hans plats innan 1-1 målet sist hade det inte blivit ngt mål, för de hade slängt sej och täckt skottet. Han har ju några matcher på sej att bevisa att jag har fel och då ska jag vara den första att erkänna det. För övrigt tycker jag bara Brooks, 16 och 7 iår, varit ngt att ha av de från andra sidan som varit i KHK.
|
|
|
Post by 31an on Feb 18, 2014 12:49:57 GMT 1
Enligt Bävern sa Tobbe K hos Sune igår att inget var på väg in i nuläget. Börjar allvarligt tro att det är totalt köpstopp som gäller inom klubben, oavsett vad som sagts om spelarbudgeten. För behovet av fler spelare är akut (är nu 16 skadad också...?)! Är det verkligen så dyrt att plocka in en avlastningsspelare från 1an???
|
|
|
Post by time on Feb 18, 2014 13:04:19 GMT 1
spelarbudgeten slut kanske?
Smotherman skadad ??
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 18, 2014 13:18:40 GMT 1
Ja klart den är slut för minskad kan den ju inte va för de har Rolf sagt..*suck*
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 18, 2014 14:00:37 GMT 1
skitkul att höra, även på TV, hur de pratar om att truppen inte räcker till. För tunn och överbelastad. Som sagt...div 1-spelare som vill visa upp sig, borde det finnas gott om.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 18, 2014 14:01:11 GMT 1
Ja klart den är slut för minskad kan den ju inte va för de har Rolf sagt..*suck* Känns bra att ha en ren lögnare som ordförande
|
|
|
Post by Zäta on Feb 18, 2014 14:06:33 GMT 1
I kvällsposten säger SB att man tittar på fw:s och att det finns vissa intressen. Men det ska vara under rätt förutsättningar. betyder det spelare som spelar gratis?
|
|
|
Post by chriande on Feb 18, 2014 14:34:19 GMT 1
I kvällsposten säger SB att man tittar på fw:s och att det finns vissa intressen. Men det ska vara under rätt förutsättningar. betyder det spelare som spelar gratis? Han borde titta på en Back som kan spela PP, nu har vi bara ett backpar som klarar detta 7 och 24. Som andra backpar i PP har 64 och 39 spelat de senaste matcherna, 64;an har 0 mål och 4 ass på 46 matcher, alltså väldigt små offensiva kvalitéer.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 18, 2014 14:53:08 GMT 1
I kvällsposten säger SB att man tittar på fw:s och att det finns vissa intressen. Men det ska vara under rätt förutsättningar. betyder det spelare som spelar gratis? Han borde titta på en Back som kan spela PP, nu har vi bara ett backpar som klarar detta 7 och 24. Som andra backpar i PP har 64 och 39 spelat de senaste matcherna, 64;an har 0 mål och 4 ass på 46 matcher, alltså väldigt små offensiva kvalitéer. Så här säger han exakt. kommer ni komplettera truppen innan 27 feb? Ja, vi tittaroch intresse finns, men det ska vara rätt förutsättningar också. Vi känner inte att det är ngt vimåste förstärka.Det är ingen sådan jakt. Samtidigt är vi skadedrabbade och om ni nu ska ge oss in i kampen vill vi även ge oss själva chansen med fullt manskap. vilken spelartryp söker ni? Vi har åtta backar så det är fw sidan vi vill komplettera. Kan ngn spelare lämna truppen? Nej, alla våra spelare är under avtal och vi tänker inte sälja ngn.
|
|