|
Post by qALLAHAN on Mar 3, 2014 21:25:40 GMT 1
AMEN! Låna för helvete så det finns marginaler, om det inte finns pengar till annat! Kan väl inte kosta något att låna spelare som är klara för säsongen?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 3, 2014 21:34:02 GMT 1
AMEN! Låna för helvete så det finns marginaler, om det inte finns pengar till annat! Kan väl inte kosta något att låna spelare som är klara för säsongen? Såklart att de kostar en liten slant! Varför skulle Almtuna tex hjälpa oss gratis??
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 4, 2014 19:43:46 GMT 1
AMEN! Låna för helvete så det finns marginaler, om det inte finns pengar till annat! Kan väl inte kosta något att låna spelare som är klara för säsongen? Tror du verkligen att det inte kostar något? Spelarna vi har lånat spelar här knappast för en klapp på axeln och tack ska du ha.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 4, 2014 20:38:19 GMT 1
AMEN! Låna för helvete så det finns marginaler, om det inte finns pengar till annat! Kan väl inte kosta något att låna spelare som är klara för säsongen? Tror du verkligen att det inte kostar något? Spelarna vi har lånat spelar här knappast för en klapp på axeln och tack ska du ha. Jag tror knappast att ngn av dom är speciellt dyra heller.Mattsson ville verkligen hit tydligen.
|
|
|
Post by time on Mar 4, 2014 22:14:26 GMT 1
Tror du verkligen att det inte kostar något? Spelarna vi har lånat spelar här knappast för en klapp på axeln och tack ska du ha. Jag tror knappast att ngn av dom är speciellt dyra heller.Mattsson ville verkligen hit tydligen. Jovisst. Trots detta så spelar han i Almtuna nästa säsong.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 4, 2014 22:54:08 GMT 1
Jag tror knappast att ngn av dom är speciellt dyra heller.Mattsson ville verkligen hit tydligen. Jovisst. Trots detta så spelar han i Almtuna nästa säsong. Så är det. Han får säkert några kronor. Men bor säkert hos någon utav spelarna.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 4, 2014 23:08:17 GMT 1
Jovisst. Trots detta så spelar han i Almtuna nästa säsong. Så är det. Han får säkert några kronor. Men bor säkert hos någon utav spelarna. Har spelat med Janohls tidigare, eller hur? Kan vara han som "drog" hitåt...
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 4, 2014 23:44:12 GMT 1
Ja eller så ville han förlänga säsongen och KHK var bästa eller kanske enda alternativet? Ingen spelare man märker av direkt
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 4, 2014 23:46:13 GMT 1
Lite kul och kanske i fel tråd. Men istället för att tacka nej rent ut till Vita Hästen så begärde Sonntag i SSK 200 000 i månaden för att spela resten av säsongen med dom..drog lite på smilbanden åt de kan jag säga
|
|
|
Post by time on Mar 5, 2014 13:27:27 GMT 1
Lite kul och kanske i fel tråd. Men istället för att tacka nej rent ut till Vita Hästen så begärde Sonntag i SSK 200 000 i månaden för att spela resten av säsongen med dom..drog lite på smilbanden åt de kan jag säga eller också hoppades han på Fahlander ...
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 5, 2014 14:23:54 GMT 1
Lite kul och kanske i fel tråd. Men istället för att tacka nej rent ut till Vita Hästen så begärde Sonntag i SSK 200 000 i månaden för att spela resten av säsongen med dom..drog lite på smilbanden åt de kan jag säga eller också hoppades han på Fahlander ... Ja de hade om möjligt varit ännu mer komiskt:D
|
|