|
Post by time on Feb 27, 2014 15:23:45 GMT 1
Lika bra det..höll inte måttet! Och är det så att han kanske inte gillade läget heller så kan det förstöra för en hel grupp... Kanske kanske kanske man kan hitta något billigt från twx IKO eller SSK..Pastrnak kanske? IKO? Är ju i högsta grad med i racet om sista fks-platsen. Tror faktiskt de har bra chans tom. Ja, Block gjorde det rätt bra i början men sjönk mer och mer. Man kan inte vara så strykrädd som han var om man spelar hockey. Vågar man hoppas på att vi har två nya på kroken nu då? Känns som IKO ligger bra till ska ju möta Almtuna som släppt iväg halva laget (hittills) och sedan Mora hemma. Tror IKO o Timrå tar PO-platserna om nu Malmö gör sitt.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 27, 2014 15:30:16 GMT 1
IKO? Är ju i högsta grad med i racet om sista fks-platsen. Tror faktiskt de har bra chans tom. Ja, Block gjorde det rätt bra i början men sjönk mer och mer. Man kan inte vara så strykrädd som han var om man spelar hockey. Vågar man hoppas på att vi har två nya på kroken nu då? Tror IKO o Timrå tar PO-platserna om nu Malmö gör sitt. Rögle är väl i princip klara? KHK är klara och DIF eller Karlskoga är klara. Är det 5 lag i playoff? Är rädd för att Rögle går om oss.
|
|
|
Post by time on Feb 27, 2014 15:36:04 GMT 1
Tror IKO o Timrå tar PO-platserna om nu Malmö gör sitt. Rögle är väl i princip klara? KHK är klara och DIF eller Karlskoga är klara. Är det 5 lag i playoff? Är rädd för att Rögle går om oss. Sorry feltänk av mig Tror IKO kniper sista platsen IKO 77 ------------ Timrå 76 Mora 75
|
|
|
Post by 31an on Feb 27, 2014 15:50:39 GMT 1
Ojdå, va liten den blev. Tryck på den så ser ni...högst intressant!
|
|
|
Post by Zäta on Feb 27, 2014 16:16:06 GMT 1
View AttachmentOjdå, va liten den blev. Tryck på den så ser ni...högst intressant! Såg det med precis på twitter. Då borde det ju vara ett antal klubbar som borde bestraffas. Men det lär ju inte ske. Paragrafen borde strykas.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 27, 2014 16:16:38 GMT 1
Lika bra det..höll inte måttet! Och är det så att han kanske inte gillade läget heller så kan det förstöra för en hel grupp... Kanske kanske kanske man kan hitta något billigt från twx IKO eller SSK..Pastrnak kanske? IKO? Är ju i högsta grad med i racet om sista fks-platsen. Tror faktiskt de har bra chans tom. Ja, Block gjorde det rätt bra i början men sjönk mer och mer. Man kan inte vara så strykrädd som han var om man spelar hockey. Vågar man hoppas på att vi har två nya på kroken nu då? Fel av mig
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 27, 2014 16:28:20 GMT 1
View AttachmentOjdå, va liten den blev. Tryck på den så ser ni...högst intressant! Såg det med precis på twitter. Då borde det ju vara ett antal klubbar som borde bestraffas. Men det lär ju inte ske. Paragrafen borde strykas. Är ju en tolkningsfråga. Finns transferfönstret, så kan man ju skicka spelare som man vill, med följd att de inte längre kan räknas in i tillgängligt lag
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 27, 2014 16:48:04 GMT 1
View AttachmentOjdå, va liten den blev. Tryck på den så ser ni...högst intressant! Såg det med precis på twitter. Då borde det ju vara ett antal klubbar som borde bestraffas. Men det lär ju inte ske. Paragrafen borde strykas. Ni tolkar nog paragrafen fel. Låt oss säga att MIF låter hela sin förstafemma stå över en eller ett par matcher för att vila sig inför kvalserien, då kan de bli straffade.. det är nog detta denna paragrafen menar, inte att man låter sina spelare sticka till andra lag när säsongen ändå snart är över.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 27, 2014 17:18:50 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Feb 27, 2014 17:44:25 GMT 1
SB bekräftar dom två första. Tror inte det blir fler.
|
|
|
Post by time on Feb 27, 2014 17:53:19 GMT 1
Widerström har jag sett i två matcher sedan han återvände till Frölunda. Såg helt ok ut i SHL. Brunkade på bra.
Simon Mattson har jag ingen koll på men verkar ju vara en producerande forward.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 27, 2014 18:02:36 GMT 1
SB bekräftar dom två första. Tror inte det blir fler. Nr 3 lär man inte ha råd med..de andra är rejäla budgetlösningar. Pontus känns ok men Simon vet ifan
|
|
|
Post by Zäta on Feb 27, 2014 18:09:23 GMT 1
SB bekräftar dom två första. Tror inte det blir fler. Nr 3 lär man inte ha råd med..de andra är rejäla budgetlösningar. Pontus känns ok men Simon vet ifan Jag tror han hamnar i Malmö.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 27, 2014 19:06:03 GMT 1
Nr 3 lär man inte ha råd med..de andra är rejäla budgetlösningar. Pontus känns ok men Simon vet ifan Jag tror han hamnar i Malmö. Så blev det.
|
|
|
Post by 31an on Feb 27, 2014 20:30:48 GMT 1
|
|