|
Post by Sverker on Apr 12, 2013 12:45:22 GMT 1
Mitell, som är skadad 1/3 varje säsong. Bra spelare men nej, lika ömtålig som Foppas fot. Överens gällande Mitell, ville bara visa att dom är aktiva.
|
|
|
Post by Joewson on Apr 12, 2013 13:09:05 GMT 1
Mitell, som är skadad 1/3 varje säsong. Bra spelare men nej, lika ömtålig som Foppas fot. Överens gällande Mitell, ville bara visa att dom är aktiva. Det ska de har cred för
|
|
|
Post by 31an on Apr 15, 2013 17:30:40 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Apr 15, 2013 17:54:41 GMT 1
Det börjar röra på sig i dom övriga allsvenska klubbarna. När ska KHK komma igång?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 15, 2013 18:19:41 GMT 1
Jag gissar på att man först måste planera ett nytt intro. ;D Det är bara inse att KHKs ledning ligger långt efter de andra klubbarna i HA, man saknar kompetensen. Vi får helt enkelt ta det som blivit över någon gång i juli.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 15, 2013 18:33:10 GMT 1
Skönt, vill inte ha hit en lirare till som bara lirar när det passar honom, fick stark avsmak då enestubbe skrev om honom, att han twittrade glatt till Björklöven då TAIF fick stryk, usch.
|
|
|
Post by raspen on Apr 17, 2013 19:16:17 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Apr 18, 2013 7:37:13 GMT 1
Steve Saviano på väg till DIF. Rögle är tydligen intresserade utav Donati bröderna. (verkar vara ett ständigt rykte).
Som sagt, det händer saker i ANDRA klubbar. Kul för dom och deras supportrar. Där ser man vad en sportchef kan göra...........
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 18, 2013 7:44:38 GMT 1
Steve Saviano på väg till DIF. Rögle är tydligen intresserade utav Donati bröderna. (verkar vara ett ständigt rykte). Som sagt, det händer saker i ANDRA klubbar. Kul för dom och deras supportrar. Där ser man vad en sportchef kan göra........... Skrämmande, allt det bra går till andra klubbar, jag tror att lediga spelare ute på marknaden känner det på sig också, att KHK, där händer det absolut ingenting, dom kan ju för fan inte ens bestämma vem som skall göra vad, jävla pajasar. Så, välkommen till en dag i total mörker.
|
|
|
Post by time on Apr 18, 2013 7:47:32 GMT 1
Steve Saviano på väg till DIF. Rögle är tydligen intresserade utav Donati bröderna. (verkar vara ett ständigt rykte). Som sagt, det händer saker i ANDRA klubbar. Kul för dom och deras supportrar. Där ser man vad en sportchef kan göra........... .. och man ser vad som händer om man sparkar en sportchef utan att ha en plan B. Vi tappar spelare efter spelare till andra klubbar nu när KHK väntar på att Janne ska bestämma sig ... När nu Höök fick gå skulle Janne nu jobbat för högtryck på spelarmarkanaden istället för att fundera på vilken klubb han ska vara i ..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 18, 2013 8:26:12 GMT 1
Ja men vad i helvete gör Mats o co?? De måste väl få ett besked av Janne NU (eller givetvis för länge sedan)! Är inte han heller klok? Väntandet tyder på att klubben räknar med honom trots allt...eller..?
Plan B? Tja...det borde givetvis varit det du nämner. Janne skulle ta rollen omgående.
|
|
|
Post by invalidname on Apr 18, 2013 8:54:56 GMT 1
Steve Saviano på väg till DIF. Rögle är tydligen intresserade utav Donati bröderna. (verkar vara ett ständigt rykte). Som sagt, det händer saker i ANDRA klubbar. Kul för dom och deras supportrar. Där ser man vad en sportchef kan göra........... Skrämmande, allt det bra går till andra klubbar, jag tror att lediga spelare ute på marknaden känner det på sig också, att KHK, där händer det absolut ingenting, dom kan ju för fan inte ens bestämma vem som skall göra vad, jävla pajasar. Så, välkommen till en dag i total mörker. Är dom klara för Rögle bara för att klubben är intresserade? Där måste jag missat nåt.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 18, 2013 9:34:17 GMT 1
Skrämmande, allt det bra går till andra klubbar, jag tror att lediga spelare ute på marknaden känner det på sig också, att KHK, där händer det absolut ingenting, dom kan ju för fan inte ens bestämma vem som skall göra vad, jävla pajasar. Så, välkommen till en dag i total mörker. Är dom klara för Rögle bara för att klubben är intresserade? Där måste jag missat nåt. Vart i texten står det att dom är klara?
|
|
|
Post by invalidname on Apr 18, 2013 9:38:59 GMT 1
Rögle intresserade av Bröderna Donati. "Skrämmande, allt det bra går till andra klubbar". Jag tyder det som att dom är klara. Var står det att det händer saker i andra klubbar men inte i KHK? Förutom det ni skriver här.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 18, 2013 9:46:52 GMT 1
Att det händer saker i dom allra flesta klubbar har bekräftats via diverse bloggar(bla: Mrmadhawk/Grönvitasumo m.m) och hemsidor.
Överallt kan det läsas om övergångar/påskrifter och förlängningar som rör andra klubbar.
I KHK:s fall skrivs det inte ett smack. Vår Ordförande och klubbchef vet ju inte ens vem som ska träna laget.
|
|