|
Post by Sir Ironpants on Apr 18, 2013 9:52:52 GMT 1
Man håller fortfarande på med organsiationen och det lär väl dröja ett par veckor till innan man är klar med den. Att MrMadHawk inte snappar upp några rykten ang. KHK är lite oroande då denna kille får reda på det mesta. Vilket får mig att dra slutsatsen att KHK inte jobbar särskilt hårt på leta nyförvärv för tillfället. Först organisationen Sedan förlängningar med spelare ur förra säsongens trupp. Sedan en handfull nyförvärv av "det som blev över" i juli skulla jag tippa på.
|
|
|
Post by invalidname on Apr 18, 2013 9:53:59 GMT 1
Jag är ju av den uppfattningen att man behöver inte skriva om allt som är på gång. Finns många spelare som har kommit upp som klara för KHK utan ett enda rykte innan. Kevin H, Kurki, McDonell är några bra exempel. Jag är också av den uppfattningen att har man bra namn på G BÖR man inte skriva det som rykte.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 18, 2013 9:56:00 GMT 1
Skulle KHK har några bra namn på G så skulle säkerligen den galna rödhöken fått reda på det.
Det verkar som inget undgår honom.
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 18, 2013 9:56:15 GMT 1
Man håller fortfarande på med organsiationen och det lär väl dröja ett par veckor till innan man är klar med den. Att MrMadHawk inte snappar upp några rykten ang. KHK är lite oroande då denna kille får reda på det mesta. Vilket får mig att dra slutsatsen att KHK inte jobbar särskilt hårt på leta nyförvärv för tillfället. Först organisationen Sedan förlängningar med spelare ur förra säsongens trupp. Sedan en handfull nyförvärv av "det som blev över" i juli skulla jag tippa på. Ja gärna med ett par killar som spelat i NHL eller AHL för 10 år sedan och sedan varit i rumänska ligan.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 18, 2013 10:00:56 GMT 1
Man håller fortfarande på med organsiationen och det lär väl dröja ett par veckor till innan man är klar med den. Att MrMadHawk inte snappar upp några rykten ang. KHK är lite oroande då denna kille får reda på det mesta. Vilket får mig att dra slutsatsen att KHK inte jobbar särskilt hårt på leta nyförvärv för tillfället. Först organisationen Sedan förlängningar med spelare ur förra säsongens trupp. Sedan en handfull nyförvärv av "det som blev över" i juli skulla jag tippa på. Helt rätt, det är omöjligt att hålla tyst om nyförvärv som är på G, alltså finns det inga, det yppas inte ens ngt, inte ens en viskning i horisonten. Följande gäller: 1) Beslut om hur KHK skall jobba i fortsättningen ( tidsplan inom två veckor ). 2) Sätta organisationen, inom snar framtid ( 2-3 veckor ). 3) Fixa tränare ( 3-4 veckor ) 4) Kontraktsförlägningar ( från vecka 4-5 ) 5) Nya spelare ( från vecka 6 och framåt ). Jag kan tänka mig att vad det gäller nya spelare så är det 1 målvakt 1-2 backar 2-3 forwards
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 18, 2013 10:03:51 GMT 1
Man håller fortfarande på med organsiationen och det lär väl dröja ett par veckor till innan man är klar med den. Att MrMadHawk inte snappar upp några rykten ang. KHK är lite oroande då denna kille får reda på det mesta. Vilket får mig att dra slutsatsen att KHK inte jobbar särskilt hårt på leta nyförvärv för tillfället. Först organisationen Sedan förlängningar med spelare ur förra säsongens trupp. Sedan en handfull nyförvärv av "det som blev över" i juli skulla jag tippa på. Helt rätt, det är omöjligt att hålla tyst om nyförvärv som är på G, alltså finns det inga, det yppas inte ens ngt, inte ens en viskning i horisonten. Följande gäller: 1) Beslut om hur KHK skall jobba i fortsättningen ( tidsplan inom två veckor ). 2) Sätta organisationen, inom snar framtid ( 2-3 veckor ). 3) Fixa tränare ( 3-4 veckor ) 4) Kontraktsförlägningar ( från vecka 4-5 ) 5) Nya spelare ( från vecka 6 och framåt ). Jag kan tänka mig att vad det gäller nya spelare så är det 1 målvakt 1-2 backar 2-3 forwards Förstärker vi inte med fler spelare än så får vi se fram emot en ny kvalserie till våren, och nu är nog turen slut.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 18, 2013 10:06:42 GMT 1
Helt rätt, det är omöjligt att hålla tyst om nyförvärv som är på G, alltså finns det inga, det yppas inte ens ngt, inte ens en viskning i horisonten. Följande gäller: 1) Beslut om hur KHK skall jobba i fortsättningen ( tidsplan inom två veckor ). 2) Sätta organisationen, inom snar framtid ( 2-3 veckor ). 3) Fixa tränare ( 3-4 veckor ) 4) Kontraktsförlägningar ( från vecka 4-5 ) 5) Nya spelare ( från vecka 6 och framåt ). Jag kan tänka mig att vad det gäller nya spelare så är det 1 målvakt 1-2 backar 2-3 forwards Förstärker vi inte med fler spelare än så får vi se fram emot en ny kvalserie till våren, och nu är nog turen slut. Jag håller helt med dig, men jag tror att det är så KHK tänker, vilka de nu är.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 18, 2013 10:13:05 GMT 1
"tänker"?
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 18, 2013 10:33:22 GMT 1
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 18, 2013 10:39:30 GMT 1
Man håller fortfarande på med organsiationen och det lär väl dröja ett par veckor till innan man är klar med den. Att MrMadHawk inte snappar upp några rykten ang. KHK är lite oroande då denna kille får reda på det mesta. Vilket får mig att dra slutsatsen att KHK inte jobbar särskilt hårt på leta nyförvärv för tillfället. Först organisationen Sedan förlängningar med spelare ur förra säsongens trupp. Sedan en handfull nyförvärv av "det som blev över" i juli skulla jag tippa på. Jag tar till det bevingade uttrycket: "Is i magen"... Det är många bollar i luften och detta kommer bli bra!
|
|
|
Post by Zäta on Apr 18, 2013 10:41:12 GMT 1
Man håller fortfarande på med organsiationen och det lär väl dröja ett par veckor till innan man är klar med den. Att MrMadHawk inte snappar upp några rykten ang. KHK är lite oroande då denna kille får reda på det mesta. Vilket får mig att dra slutsatsen att KHK inte jobbar särskilt hårt på leta nyförvärv för tillfället. Först organisationen Sedan förlängningar med spelare ur förra säsongens trupp. Sedan en handfull nyförvärv av "det som blev över" i juli skulla jag tippa på. Jag tar till det bevingade uttrycket: "Is i magen"... Det är många bollar i luften och detta kommer bli bra! Källa?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 18, 2013 10:43:35 GMT 1
Det sa du väl förra säsongen också....precis som du ALLTID säger...
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 18, 2013 10:46:31 GMT 1
Jag tar till det bevingade uttrycket: "Is i magen"... Det är många bollar i luften och detta kommer bli bra! Källa? Jag har många kontakter i hockeySverige. (sagt utan att det ska låta skrytigt, men det vore väl konstigt annars, med tanke på att man bloggat snart i 2 år + alla man träffat i "Sunes Hörna") Jag vill inte säga vilka källor jag fått det ifrån, men jag kan lova att det händer saker i KHK också. Spelare av bra Allsvensk klass kommer att komma in.
|
|
|
Post by invalidname on Apr 18, 2013 10:55:39 GMT 1
Jag har många kontakter i hockeySverige. (sagt utan att det ska låta skrytigt, men det vore väl konstigt annars, med tanke på att man bloggat snart i 2 år + alla man träffat i "Sunes Hörna") Jag vill inte säga vilka källor jag fått det ifrån, men jag kan lova att det händer saker i KHK också. Spelare av bra Allsvensk klass kommer att komma in. Dom allra flesta av oss supportrar begriper att det händer saker i skymundan. Jag behöver heller inte veta vem källan är.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 18, 2013 10:57:31 GMT 1
Jag har många kontakter i hockeySverige. (sagt utan att det ska låta skrytigt, men det vore väl konstigt annars, med tanke på att man bloggat snart i 2 år + alla man träffat i "Sunes Hörna") Jag vill inte säga vilka källor jag fått det ifrån, men jag kan lova att det händer saker i KHK också. Spelare av bra Allsvensk klass kommer att komma in. Jättebra att du är positiv Sune, men du måste förstå att vi supporters tycker att KHK sköts på ett uruselt sätt, ingen respekt alls mot supportrar, till och med bävern reagerar ju.
|
|