|
Post by hockeyfarsan on Feb 10, 2014 10:47:26 GMT 1
Så bra, då hinner han vara med och göra livet surt för BIK
|
|
|
Post by Zäta on Feb 10, 2014 15:34:21 GMT 1
Edwin till Timrå Nyllet junior och Christopher Bengtsson till SSK Malte Strömwall till Troja. Asplöven lär ju fylla på med rikligt utav Luleåspelare.
Nu börjas det............
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 10, 2014 15:53:18 GMT 1
Synd att vi "inte jobbar så", för att konkurrera...förra året överdrevs på det ena hållet, detta på det andra
|
|
|
Post by Zäta on Feb 10, 2014 16:04:18 GMT 1
Ja, vi har ju använt oss av ett flertal lån denna säsongen. Fredriksson,Rosén,Kellman,Blidh,Karlsson och Widerström. Alla lån. Därtill Block på tryout.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 10, 2014 16:20:53 GMT 1
jo, jag tänkte mest på totala antalet spelare. Hade vi inte gått från flest till minst?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 10, 2014 16:23:29 GMT 1
Jo.
|
|
|
Post by time on Feb 10, 2014 17:26:02 GMT 1
Ja, vi har ju använt oss av ett flertal lån denna säsongen. Fredriksson,Rosén,Kellman,Blidh,Karlsson och Widerström. Alla lån. Därtill Block på tryout. Blidh och Widerström nu ordinbarie o Frölundas A-lag
|
|
|
Post by Zäta on Feb 10, 2014 17:34:34 GMT 1
Ja, vi har ju använt oss av ett flertal lån denna säsongen. Fredriksson,Rosén,Kellman,Blidh,Karlsson och Widerström. Alla lån. Därtill Block på tryout. Blidh och Widerström nu ordinbarie o Frölundas A-lag Ja, Blidh skrev ju Sveriges första rookiekontrakt!! Men min tanke är ju att vi har haft en hel del lån innan. Varför denna ovilja att plocka in fler? Några värvningar har vi väl knappast råd med?
|
|
|
Post by raquex on Feb 10, 2014 18:16:35 GMT 1
Blidh och Widerström nu ordinbarie o Frölundas A-lag Ja, Blidh skrev ju Sveriges första rookiekontrakt!! Men min tanke är ju att vi har haft en hel del lån innan. Varför denna ovilja att plocka in fler? Några värvningar har vi väl knappast råd med? Kanske för att ni skriker och gnäller så fort det plockas in en spelare på lån? Spelar väl ingen roll vad KHK gör, ni lär väl ändå aldrig bli nöjda eller komma med nått positivt..
|
|
|
Post by Zäta on Feb 10, 2014 18:51:51 GMT 1
Ja, Blidh skrev ju Sveriges första rookiekontrakt!! Men min tanke är ju att vi har haft en hel del lån innan. Varför denna ovilja att plocka in fler? Några värvningar har vi väl knappast råd med? Kanske för att ni skriker och gnäller så fort det plockas in en spelare på lån? Spelar väl ingen roll vad KHK gör, ni lär väl ändå aldrig bli nöjda eller komma med nått positivt.. För min del är jag nöjd om vi kan matcha en full och någorlunda slagkraftig trupp. Svårare än så är det inte att få mig nöjd denna säsongen.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 10, 2014 19:56:53 GMT 1
ja, riktigt löjligt att ifrågasätta om man vill ha full och t o m väl tilltagen trupp i spurten. Och riktigt löjligt om man inte ska bedömma och ha olika åsikter utifrån dagsläget. Och säkert att SB låter bli, för att vi vill det...humor
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 10, 2014 20:18:35 GMT 1
Det hjälper ju inte att ifrågasätta honom här heller..det är ju också löjligt! Förhoppningsvis ägnar han inte detta forumet en sekund! Full trupp, visst..men tilltagen trupp? Jag frågar samma som jag gjorde häromdan som du inte svarade på , qallahan , vilken stjärnspelare (alltså en med hög lön) hade du velat vara utan??
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 10, 2014 20:55:42 GMT 1
utan? Vi får väl inte större trupp av att skicka någon? Det handlar ju om billiga avlastare i brist på annat
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 10, 2014 21:31:07 GMT 1
Vad jag mena va att vi gick in i denna säsongen med en liten trupp och det tycks ju fyllt vår budget..så vilken lirare med hög lön hade du velat ha bort för att få i två till..alltså fler i truppen. Jag tycker dom prioriterade helt rätt fast jag gillar ju facit och det gör inte du?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 10, 2014 21:41:16 GMT 1
Det borde väl finnas rikligt med div1 spelare man kunde locka hit för noll i stort sätt. 10 matcher att få visa upp sig mot allsvenskt motstånd?
Tror knappast det skulle betyda att vi behöver skicka hem ngn annan.
|
|