|
Post by Zäta on Apr 12, 2013 11:31:24 GMT 1
Nu är det bekräftat på KHK.se att Höök lämnar jobbet. Vem tror vi ersätter?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 12, 2013 11:32:32 GMT 1
Någon i familjen Johansson
|
|
|
Post by Sverker on Apr 12, 2013 11:34:19 GMT 1
Snyggt skött iaf, även om det inte skulle vara sant att han sagt upp sej själv. Så här skulle de gjort när Brasar var tvugen att lämna oss.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2013 11:39:58 GMT 1
och när ska klubbchefen ta SITT ansvar i fiaskot?
|
|
|
Post by Sverker on Apr 12, 2013 11:48:00 GMT 1
och när ska klubbchefen ta SITT ansvar i fiaskot? Nu är nog alla nöjda och belåtna, så det får vi nog vänta på.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 12, 2013 12:48:58 GMT 1
och när ska klubbchefen ta SITT ansvar i fiaskot? Det kommer aldrig att hända. Han lär av sina misstag hela tiden och upprepar dem inte.... han gör bara nya istället.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 12, 2013 12:51:42 GMT 1
Varför berättar inte klubben som det va? Då hade man iaf visat lite stake. Nu blir det överslätat och svågerpolitiken bara fortsätter.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2013 13:24:10 GMT 1
Precis....vem TROR på detta? Inte alls de signaler jag ville se! Vad fan är man så rädd för?? Efter en sån här säsong SKA huvuden rulla och det skadar väl snarare klubben mer om det inte gör det!?
|
|
b
Björnligan
|
Post by b on Apr 12, 2013 13:24:31 GMT 1
Jag lider med er fans som står där match efter match, köper dyra årskort, hejar fram ert lag i vått och torrt bara för att tvingas se kompletta idioter driva en förening med potential i sjön. Om det stämmer att styrelsen har låtit riva upp sitt beslut efter påtryckningar från anställda så är det ren skandal och det värsta av allt för er är att detta sprider sig som en löpeld i spelarkretsar. KHK blir kända som "idiotföreningen som betalar bra löner men där inget annat fungerar och den sköts av idioter" - då blir värvningarna båda svåra och dyra!
Som sagt, jag lider verkligen med er. Ni förtjänar bättre!
|
|
|
Post by Zäta on Apr 12, 2013 13:25:09 GMT 1
Precis.
Skandal.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2013 13:30:19 GMT 1
Jag lider med er fans som står där match efter match, köper dyra årskort, hejar fram ert lag i vått och torrt bara för att tvingas se kompletta idioter driva en förening med potential i sjön. Om det stämmer att styrelsen har låtit riva upp sitt beslut efter påtryckningar från anställda så är det ren skandal och det värsta av allt för er är att detta sprider sig som en löpeld i spelarkretsar. KHK blir kända som "idiotföreningen som betalar bra löner men där inget annat fungerar och den sköts av idioter" - då blir värvningarna båda svåra och dyra! Som sagt, jag lider verkligen med er. Ni förtjänar bättre! jo, men här ÄR ju styrelsens beslut i sig en skandal och inte konstigt att anställda får spelet. Hade väl skadat än mer om alla bara lallat vidare...tror jag i alla fall. Men tyvärr måste vi ha en av de sämsta ledningarna i Sverige (överträffade av Tingsryd dock). Och överst en arrogant hövding. Tragiskt att ett storföretag inte ska ha någon kompetens i toppen...det kan snabbt gå utför.
|
|
|
Post by ksoze on Apr 12, 2013 13:44:36 GMT 1
Ja det är det som gör mig mest förbannad av allt, hur i helvete kan styrelsen förlänga med Calle?? Helt obegripligt.. Är det verkligen så att alla är polare och de ser om varandras hus?
Åkesson är INTE rätt man på den posten, DÄR skulle vi ha en riktigt stark man från näringslivet med hårda nypor..
|
|
|
Post by Zäta on Apr 12, 2013 13:45:17 GMT 1
Men vad skulle hända med grillgänget då?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 12, 2013 13:54:00 GMT 1
När kommer en ny sportchef tillsättas (om det blir någon)?
Kommer vi att få vänta tills alla jävla jippon är avklarade (början ikväll med en polenresa) innan nyförvärven börjar ramla in någon gång i juli?
Skall KHK värva av det som blir över när de andra plockat till sig det de vill ha?
De andra lagen i serien har redan börjat se över sina trupper... medan KHK, ja, fan vet vad de pysslar nu med...?
Jag får ibland känslan att hockey kommer i andra hand när det gäller denna klubb, man har fått sina prioriteringar fel. Först hockey sedan intron inte tvärt om!
Skall bli spännade att se vad nästa jippo blir?
Även introt till nästa säsong måste börja slipas på nu om man skal lyckas få ihop 10min av video som man bara orkar se på 2-3 gånger sedan så ser man till att komma 5 min innan match så att man slipper det hela.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 12, 2013 14:05:32 GMT 1
Precis....vem TROR på detta? Inte alls de signaler jag ville se! Vad fan är man så rädd för?? Efter en sån här säsong SKA huvuden rulla och det skadar väl snarare klubben mer om det inte gör det!? Folk tycks tro på lite allt möjligt i tidningar och TV, bara de passar dem det som sägs. Jag hoppas ni förstår att de inte kan gå ut med det exakta som hände om det nu hänt de som ryktas lite här och var..hur hade vi framstått då? Samtidigt, om det nu stämmer det som ryktats, så är det ett enormt svaghetstecken! Vad ska de anställda "strejka" om nästa gång? Ska de hota med att lämna om Öjje är kvar i båset? Ja ni förstår hur jag menar..ohållbart! Tycker inte det är beslutet i sig att ha Calle kvar som stinker mest i det här utan att några personen kan få ett styrelsebeslut upphävt. SVAGT!
|
|