|
Post by khkkrille on Apr 12, 2013 14:07:10 GMT 1
Och Mats ska som vanligt i mina ögon AVGÅ!
|
|
|
Post by Zäta on Apr 12, 2013 14:08:01 GMT 1
När kommer en ny sportchef tillsättas (om det blir någon)? Kommer vi att få vänta tills alla jävla jippon är avklarade (början ikväll med en polenresa) innan nyförvärven börjar ramla in någon gång i juli? Skall KHK värva av det som blir över när de andra plockat till sig det de vill ha? De andra lagen i serien har redan börjat se över sina trupper... medan KHK, ja, fan vet vad de pysslar nu med...? Jag får ibland känslan att hockey kommer i andra hand när det gäller denna klubb, man har fått sina prioriteringar fel. Först hockey sedan intron inte tvärt om! Skall bli spännade att se vad nästa jippo blir? Även introt till nästa säsong måste börja slipas på nu om man skal lyckas få ihop 10min av video som man bara orkar se på 2-3 gånger sedan så ser man till att komma 5 min innan match så att man slipper det hela. Det är väl nu som både marknad och sportchefen borde jobba på högvarv. Så skulle jag tro det är i samtliga andra allsvenska klubbar iaf. Först en hel del jippon, sen lite semestrar..... Efter det kommer det säkert att jobbas stenhårt på dom sportsliga bitarna. Lagom tills dom andra klubbarna har spikat sina trupper alltså.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 12, 2013 14:10:14 GMT 1
Håll an lite, ni spekulerar ju er själva i spinn, retar upp er till vansinne på rena gissningar...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2013 14:15:00 GMT 1
det man kanske ville höra nu, är att "vi känner inte att det är läge att åka någonstans nu"...vore också ett gott tecken på att nu är det allvar med det SPORTSLIGA!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 12, 2013 14:19:22 GMT 1
Btw, jag tycker det är snyggt skött att Hööken får behålla ansiktet, mycket bättre än alla andra alternativ i mina ögon. Även OM det egentligen skedde på annat sätt (vilket är HELT oväsentligt för mig).
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 12, 2013 14:25:24 GMT 1
det kan man ju tycka, men hur är det med TROVÄRDIGHETEN? En sak som låter bra (lögn) och man ändå inte tror på, är väl än mer destruktivt?
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 12, 2013 14:36:40 GMT 1
Hmm, läste just Skarpens blogg, kanske inte HELT oväsentligt hur det gick till... Verkar finnas en spricka i klubben som det gäller att få bort. OM det nu stämmer...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 12, 2013 14:51:48 GMT 1
det man kanske ville höra nu, är att "vi känner inte att det är läge att åka någonstans nu"...vore också ett gott tecken på att nu är det allvar med det SPORTSLIGA! Nu ska det ju även presenteras lite sportsligt på den där resan också, om man ska tro vissa, så du får ditt med.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 12, 2013 14:57:49 GMT 1
Vet en person som är mycket involverad i KHK som i slutet av säsongen 11/12 sa att man skulle göra allt för att få bort Mats som ordförande. Där lyckades man ju, han blev klubbchef!
|
|
|
Post by Sverker on Apr 12, 2013 15:07:58 GMT 1
Hmm, läste just Skarpens blogg, kanske inte HELT oväsentligt hur det gick till... Verkar finnas en spricka i klubben som det gäller att få bort. OM det nu stämmer... Det fixas nog i Sunes hörnor på Polenfärjan, ska du se.
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 12, 2013 15:09:03 GMT 1
Kompisgäng kompisgäng....Ryggdunkar i medgång men desto svårare i motgång att ta de obehagliga besluten..Kontentan av att anställa vänner och kompisar...det priset får vi betala nu /Tuben
|
|
|
Post by slavko on Apr 12, 2013 15:35:00 GMT 1
jag anser att styrelsens beslut att ha kvar höök utan att kolla av med medarbetarna/ledning är det största fiaskot!tror fan att ett sådant felbeslut får protester då det lyser "hålla om ryggen"!hoppas nu att vi får in en sportchef utifrån med hög allsvensk kompetens,skulle lönen bli ett problem som kanske ligger ivägen så slopa klubbchef tillsvidare och lägg den lönen på sportchef.så skulle gjorts redan förra året.ett nyval till styrelsen hade oxå varit välkommet för oss medlemmar på årsmötet.cirkusen är åter igång,fullt fokus på allt utom det sportsliga som vanligt.vi får väl plocka smulorna till dyra pengar på spelarmarknaden när det blir dax,eller förlänga med vår div1 trupp..
|
|
|
Post by wodmatte on Apr 12, 2013 15:45:29 GMT 1
tror ni inte det räcker med jane som varvar ansvarig måste vi anstela en till som ska ha lön för o göra det jobbet då ?
|
|
|
Post by benderman on Apr 12, 2013 15:51:10 GMT 1
tror ni inte det räcker med jane som varvar ansvarig måste vi anstela en till som ska ha lön för o göra det jobbet då ? Tänkte just på det. Låt Janne fixa truppen som han vill ha och som han står bakom, går det åt helvete vet vi vem som är ytterst ansvarIg.
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 12, 2013 16:25:09 GMT 1
och när ska klubbchefen ta SITT ansvar i fiaskot? Nu är nog alla nöjda och belåtna, så det får vi nog vänta på. nöjd och belåten? .....över att vi (återigen) står utan sportchef när han behövs som mest......nja, inte jag i alla fall...........Däremot dom som nu, återigen får leka lagbyggare, dom borde skickats all världens väg
|
|