|
Post by dragskott on Apr 23, 2013 15:44:18 GMT 1
Välkommen Stefan !
|
|
|
Post by 31an on Apr 23, 2013 15:50:32 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 23, 2013 15:52:41 GMT 1
Svårt att fixa saker bakåt, jag skulle satsat allt på att tackla dig förra gången vi var på is men det gjorde jag ju inte och det kan jag bara ångra. Bara att se till o göra om o göra rätt o sätta dig ordentligt nästa gång vi syns därute... spännande, spännande! Detta skulle givetvis gjorts redan förra säsongen och framför allt inte väntats med till efterförlängning med Calle och en massa pinsamheter! ...och aldrig mer mötas de tu...
|
|
|
Post by Prez on Apr 23, 2013 16:04:41 GMT 1
Kanonbra!! Äntligen nån som kan sina saker, lycka till Stefan!!
|
|
|
Post by darthvader on Apr 23, 2013 16:21:03 GMT 1
Välkommen! Det här ska bli gött
|
|
|
Post by Zäta on Apr 23, 2013 16:37:06 GMT 1
Målsättningen att undvika kval ner ser jag som väldigt nykter och rimlig målsättning.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 23, 2013 17:08:49 GMT 1
nja...med tanke på förra säsongens sorger och bedrövelser, så hoppades man ju på en målsättning med att kriga om playoff... Vi har ju priser (och förutsättningar) för än mer.. Har man mage att åter ta 4900 spänn och sikta på 12:e platsen, är det illa... Inte läge att göra som Örebro nu? Håll grytan kokande! Men visst är det bra att LÅTA som att målsättningen inte är särskilt hög...
|
|
|
Post by Joewson on Apr 23, 2013 17:22:47 GMT 1
Självklart måste målet vara att etablera laget i HA, allt annat är bara drömmar. Andra året är tufft, det gäller att förbereda sig väl. Välkommen Stefan!
Alla ord om att man skulle ta in mer sportslig kompetens blev inte bara tomt snack utan nu tar man tag i det!
|
|
|
Post by Joewson on Apr 23, 2013 17:23:28 GMT 1
nja...med tanke på förra säsongens sorger och bedrövelser, så hoppades man ju på en målsättning med att kriga om playoff... Vi har ju priser (och förutsättningar) för än mer.. Har man mage att åter ta 4900 spänn och sikta på 12:e platsen, är det illa... Inte läge att göra som Örebro nu? Håll grytan kokande! Men visst är det bra att LÅTA som att målsättningen inte är särskilt hög... Upp med hakan nu, Mr C!
|
|
|
Post by Zäta on Apr 23, 2013 17:52:15 GMT 1
Självklart måste målet vara att etablera laget i HA, allt annat är bara drömmar. Andra året är tufft, det gäller att förbereda sig väl. Välkommen Stefan! Alla ord om att man skulle ta in mer sportslig kompetens blev inte bara tomt snack utan nu tar man tag i det! Jag har svårt att se att vår andra säsong blir tuffare än vår första.........
|
|
|
Post by Joewson on Apr 23, 2013 17:54:27 GMT 1
Självklart måste målet vara att etablera laget i HA, allt annat är bara drömmar. Andra året är tufft, det gäller att förbereda sig väl. Välkommen Stefan! Alla ord om att man skulle ta in mer sportslig kompetens blev inte bara tomt snack utan nu tar man tag i det! Jag har svårt att se att vår andra säsong blir tuffare än vår första......... Man har blivit av med två storsatsande lag och fått ner ett Timrå som är konkursmässiga och ett Rögle som vill vara ett topplag. Absolut har man rätta förutsättningar men sen krävs det en 16-18 nya spelare och det gäller att hitta rätt med en gång. Det är lättare sagt än gjort. Satsa på playoff redan nu tror jag blir svårt med tanke på den sits som KHK nu befinner sig i. Skynda långsamt.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 23, 2013 17:59:08 GMT 1
nja...med tanke på förra säsongens sorger och bedrövelser, så hoppades man ju på en målsättning med att kriga om playoff... Vi har ju priser (och förutsättningar) för än mer.. Har man mage att åter ta 4900 spänn och sikta på 12:e platsen, är det illa... Inte läge att göra som Örebro nu? Håll grytan kokande! Men visst är det bra att LÅTA som att målsättningen inte är särskilt hög... Det är väl just förra säsongens bedrövelser som borde göra oss så pass ödmjuka att vi skulle tycka en 12e plats var helt ok?? Fast det är sällan den interna målsättningen stämmer överens med den utåt För mig är det godkänt med en plats 10-12 kommande säsong, ett steg i taket och så siktar vi på toppen om kanske 3 år.
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 23, 2013 18:23:51 GMT 1
Presskonferensen i 2 delar och även intervju med Stefan och Mats finns nu i bloggtråden.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 23, 2013 18:25:58 GMT 1
Välkommen! Hoppas han lyckas hålla de lönenivåer som spelarna hade i Karlskoga. Vi borde få en trupp som slåss om en sjundeplats! Kommer inte att vara nöjd med tolfteplats denna säsong! Fy fan vad dåligt av Mats att säga: När Calle hoppade av! Han var ju med och sparkade honom!
|
|
|
Post by Sverker on Apr 23, 2013 18:37:46 GMT 1
Välkommen! Hoppas han lyckas hålla de lönenivåer som spelarna hade i Karlskoga. Vi borde få en trupp som slåss om en sjundeplats! Kommer inte att vara nöjd med tolfteplats denna säsong! Fy fan vad dåligt av Mats att säga: När Calle hoppade av! Han var ju med och sparkade honom! Glömde en sak. Jag tror detta blir bra!
|
|