|
Post by Sir Ironpants on Apr 23, 2013 18:50:04 GMT 1
nja...med tanke på förra säsongens sorger och bedrövelser, så hoppades man ju på en målsättning med att kriga om playoff... Vi har ju priser (och förutsättningar) för än mer.. Har man mage att åter ta 4900 spänn och sikta på 12:e platsen, är det illa... Inte läge att göra som Örebro nu? Håll grytan kokande! Men visst är det bra att LÅTA som att målsättningen inte är särskilt hög... Det var aldeles för tidigt att utala sig om målet för säsongen ännu sade Bengtzén och hänvisade att han precis hade skrivit på för klubben. Dock så skulle man definitiv inte spela i kvalserien igen.
|
|
|
Post by krickan on Apr 23, 2013 18:50:48 GMT 1
Virus på forumet? Alla verkar positiva här! Välkommen Stefan!
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 23, 2013 18:51:17 GMT 1
Tror att detta kan vara khk:s viktigaste värvning hittills. Genom Stefan får vi in den rutinen som vår sportsliga organisation har saknat, att han sedan har ett rykte om sig att se till så att han verkligen får valuta för varje krona (och helst lite till) som han stoppar in i spelarna gör knappast saken sämre. Varmt välkommen till staun och KHK Stefan!
|
|
|
Post by Zäta on Apr 23, 2013 19:01:17 GMT 1
Virus pÃ¥ forumet? Alla verkar positiva här! Välkommen Stefan! Bara lugn, vi kan vända på en femöring.....
|
|
|
Post by 31an on Apr 23, 2013 19:04:33 GMT 1
Virus pÃ¥ forumet? Alla verkar positiva här! Välkommen Stefan! Bara lugn. Vi kommer både såga och idiotförklara Stefan många gånger innan säsongen ens startar i höst
|
|
|
Post by Provocare on Apr 23, 2013 19:16:12 GMT 1
Välkommen Stefan! Känns bra med rutin och sunda tankar gällande ekonomi och byggandet av laget! Vi hoppas du kommer älska Karlskrona lika mycket som oss...
|
|
|
Post by beaverblogg16 on Apr 23, 2013 20:18:54 GMT 1
;D Svårt att fixa saker bakåt, jag skulle satsat allt på att tackla dig förra gången vi var på is men det gjorde jag ju inte och det kan jag bara ångra. Bara att se till o göra om o göra rätt o sätta dig ordentligt nästa gång vi syns därute... ...och aldrig mer mötas de tu...
|
|
|
Post by time on Apr 23, 2013 21:50:42 GMT 1
|
|
|
Post by ringcar on Apr 24, 2013 8:31:56 GMT 1
känns så jävla gött att vi har fått in en person som har ett sunt tänk.. Inte bara, vi betalar mest för EP-spelare samt äldre som bara vill tjäna lite extra innan dom lägger av!! Tror detta bli skit bra, bara kemin fungerar mellan Bengtzen och Janne...
|
|
|
Post by Sverker on Feb 25, 2014 19:25:29 GMT 1
Bra intervju med SB i Blekingenytt. Håller med honom i allt han säger. Karlskroniter i gemene man vill bara se lag som vinner, man bryr sej inte om vilken div det är. För några år sen skulle alla se Hästö i handboll. Nu när det verkligen drar ihop sej, kommer inte publiken på KHKs matcher, märkligt tycker jag. Det borde vara fullsatt varje match!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 25, 2014 19:43:03 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Feb 25, 2014 19:51:29 GMT 1
Bra intervju med SB i Blekingenytt. Håller med honom i allt han säger. Karlskroniter i gemene man vill bara se lag som vinner, man bryr sej inte om vilken div det är. För några år sen skulle alla se Hästö i handboll. Nu när det verkligen drar ihop sej, kommer inte publiken på KHKs matcher, märkligt tycker jag. Det borde vara fullsatt varje match! Jag håller med SB. Men alla på i arenan har inte hjärta för KHK. Jag har inte alls svårt att förstå att folk går för att hinna ut snabbare med bilen tex. Det gjorde jag många ggr när jag tidigare tittade mycket på Hästö. För egen del har jag aldrig lämnat en hockeymatch innan den är slut.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 25, 2014 20:31:32 GMT 1
han har väl rätt, men det som gjort det tråkigt är ju inte laget, utan ledningen. Hade vi tappat utan att den varit anledningen, så tror jag inte alls att publiktappet varit så stort. Alla älskar väl det laget och SB gjort och det är givetvis synd att de ska känna sig drabbade. Kan bara tala för mig själv, att jag känner mig uppgiven och lurad...eller ska jag säga bestulen? Nu tillhör jag ju inte de som låter bli matcherna oavsett hur det går, men alla ickefanatiker skiter nog i det pga ledningen och att de är förbannade på allt, snarare än på att spelet knackar. Tror tyvärr inte SB tycker att jobbet här är så roligt längre. Mkt trist att höra honom. Åter...vad är oddset att SB blir kvar? Janne? Har vi ens råd med annat än Tobbe?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 25, 2014 20:36:00 GMT 1
Med tanke på att du trodde att Timo skulle sticka efter att Janne sågade honom så är det en garanti att Stefan tycker att jobbet här är toppen och att han stannar här, länge. Det kanske är så du själv skulle agerat om du vore idrottsman eller sportchef? Sticka när det blåser lite.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 25, 2014 20:38:21 GMT 1
han har väl rätt, men det som gjort det tråkigt är ju inte laget, utan ledningen. Hade vi tappat utan att den varit anledningen, så tror jag inte alls att publiktappet varit så stort. Alla älskar väl det laget och SB gjort och det är givetvis synd att de ska känna sig drabbade. Kan bara tala för mig själv, att jag känner mig uppgiven och lurad...eller ska jag säga bestulen? Nu tillhör jag ju inte de som låter bli matcherna oavsett hur det går, men alla ickefanatiker skiter nog i det pga ledningen och att de är förbannade på allt, snarare än på att spelet knackar. Tror tyvärr inte SB tycker att jobbet här är så roligt längre. Mkt trist att höra honom. Åter...vad är oddset att SB blir kvar? Janne? Har vi ens råd med annat än Tobbe? Jag tror du har helt fel! De som inte går på matcherna skiter fullständigt i vad som hänt med ekonomin, de går inte för att vi förlorat för många matcher i rad! Karlskroniter är medgångssupporters oavsett sport. Hockeyn har däremot de "trognaste" supportrarna.
|
|