|
Post by khkkrille on Jun 4, 2014 20:51:38 GMT 1
Då får jag önska trevlig resa. Du tror inte på en ljusning?
|
|
|
Post by Zäta on Jun 4, 2014 21:52:50 GMT 1
Då får jag önska trevlig resa. Du tror inte på en ljusning? Vad det gäller truppen kommer den väl att spetsas en smula. Annars en på förhand ganska tam trupp. Vi har en avgående sportchef/klubbchef. Lägg därtill en meriterad tränare som lämnat, En styrelse som brottas med ekonomin. supportrar som lägger otrolig fokus på att gnälla på samtliga punkter. Samma supportrar som INTE ska köpa några säsongskort pga detta. Lägg därtill dom höga priserna. Nej. Det ser ju inte skitljust ut kan man tycka. Men som jag ser det ska det bli jävligt kul med en ny säsong. Kul att se vad Hånberg kan göra med denna trupp. En tränare som vad jag förstår är omtyckt ute i hockeysverige. Vissa delar utav truppen ser intressant ut tycker jag. Mats är borta. Charlie är tillbaka. Styrelsen har fått upp ögonen för ekonomin och känns betydligt mer ödmjuka nu. Sponsorerna verkar stå upp för klubben. Den som påstå att dom anade att förra säsongen skulle bli som den blev ljuger. Vad är det som säger att vi inte kan skrälla nästa säsong med? Målet är ju satt högre inför denna än förra. Kul tycker jag. Jag väljer att lägga fokus på dom lite mer positiva bitarna. Vi får aldrig glömma denna sits klubben satte sig i. Den höll på att kosta oss klubben i våra hjärtan. Men man kan välja om man vill älta och hålla kvar vid tråkigheterna eller att se framåt. Så ser jag på det.
|
|
|
Post by aloviak on Dec 13, 2014 15:54:23 GMT 1
Stefan säger i en intervju kloka saker tycker jag – Klart man alltid vill ha mer poäng, men jag fortsätter med samma filosofi som jag alltid haft. Jag är samma Stefan som jag var i Bik, och jag tror inte på att slänga ut och in spelare i truppen under säsong. Jag tror på trygghet, på en vi-känsla, och den bygger man under vår och sommar. Sedan får man hantera med- och motgångar under resan, säger han. Därför tänker han inte byta ut stora delar av laget under säsong – utan väntar till nästa år med att sätta den där prägeln på truppen som han så gärna vill ha.
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 15, 2014 19:37:15 GMT 1
Av det ev sammarbetet klubbarna emellan blev det
--inget
|
|
|
Post by Zäta on Dec 15, 2014 21:40:22 GMT 1
Av det ev sammarbetet klubbarna emellan blev det --inget Brynäs har ju inte rosat SHL denna säsongen direkt. Dom har nog behövt dom spelarna dom haft tillgång till. Det jag hörde SB säga va att ett sammarbete kan se olika ut. Bla så ville han väl bjuda upp ledarna till J-lagen tex. Om det blivit gjort eller inte vet jag ej.
|
|
|
Post by time on Jan 4, 2015 14:26:35 GMT 1
|
|