|
Post by time on Jun 3, 2014 10:26:16 GMT 1
Han ska tydligen vara kvar och göra truppen klar om jag fått rätt info.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jun 3, 2014 10:26:56 GMT 1
Bra med ett samarbete mellan Brynäs och KHK.
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 3, 2014 10:41:29 GMT 1
Mkt smart av ledningen..."– Stefan har ett KHK-hjärta och kommer "hjälpa" oss även framöver. Vi ville inte hindra Stefan trots att han hade kontrakt även kommande säsong." Det som inte fick hända, låter ledningen själva hända...helt otroligt Får väl hoppas på miljonbelopp till kassan då.. Jag är faktiskt ganska glad att jag inte köpt nåt kort än..nu när både JK och SB är borta lär de ju bli tillbaka på ruta ett igen..Släng in MJ som sportchef vettja!
|
|
|
Post by gloriel64 on Jun 3, 2014 10:59:07 GMT 1
Mkt smart av ledningen..."– Stefan har ett KHK-hjärta och kommer "hjälpa" oss även framöver. Vi ville inte hindra Stefan trots att han hade kontrakt även kommande säsong." Det som inte fick hända, låter ledningen själva hända...helt otroligt Får väl hoppas på miljonbelopp till kassan då.. Jag är faktiskt ganska glad att jag inte köpt nåt kort än..nu när både JK och SB är borta lär de ju bli tillbaka på ruta ett igen..Släng in MJ som sportchef vettja! Jäkligt bra ide, han har gjort en kanonjobb i KRIF
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 3, 2014 11:00:21 GMT 1
Mats?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 3, 2014 11:01:19 GMT 1
Mkt smart av ledningen..."– Stefan har ett KHK-hjärta och kommer "hjälpa" oss även framöver. Vi ville inte hindra Stefan trots att han hade kontrakt även kommande säsong." Det som inte fick hända, låter ledningen själva hända...helt otroligt Får väl hoppas på miljonbelopp till kassan då.. Jag är faktiskt ganska glad att jag inte köpt nåt kort än..nu när både JK och SB är borta lär de ju bli tillbaka på ruta ett igen..Släng in MJ som sportchef vettja! Åter är det väl pengabristen som fått tala...vi har inte råd att inte sälja honom
|
|
|
Post by aloviak on Jun 3, 2014 11:09:02 GMT 1
Grattis Alla ni som knällt på Stefans värvande Nu får ni ju in en ny kraft som kan göra det bättre
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 3, 2014 11:21:00 GMT 1
Jag är faktiskt ganska glad att jag inte köpt nåt kort än..nu när både JK och SB är borta lär de ju bli tillbaka på ruta ett igen..Släng in MJ som sportchef vettja! Jäkligt bra ide, han har gjort en kanonjobb i KRIF Inte Micke utan Mats var dock rejält ironisk..blir väl nåt "hemmasnickrat" typ Tobbe eller Ottinger. Inte många sportchefstyper kvar som inte redan har jobb..
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jun 3, 2014 11:21:01 GMT 1
Grattis Stefan, du är värd den här chansen. Det blir svårt att fylla din kostym för "vem-det-nu-blir", om inte rent omöjligt. Jag hoppas innerligt att man hittar en sportchef med ett sådant hjärta för vad han gör och en långsiktig utveckling av klubben.
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 3, 2014 11:22:52 GMT 1
Jag är faktiskt ganska glad att jag inte köpt nåt kort än..nu när både JK och SB är borta lär de ju bli tillbaka på ruta ett igen..Släng in MJ som sportchef vettja! Åter är det väl pengabristen som fått tala...vi har inte råd att inte sälja honom Så kan de va, samtidigt kan man inte ha nån i den positionen som inget hellre vill än att vara nån annanstans så det hade knappast varit bra att ha han kvar heller tyvärr
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 3, 2014 11:24:02 GMT 1
Grattis Alla ni som knällt på Stefans värvande Nu får ni ju in en ny kraft som kan göra det bättre Så för dig har de varit helt ok att de sagts en sak och sedan gjorts en annan? Du verkar vara en kille med höga krav...
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 3, 2014 11:25:49 GMT 1
Grattis Stefan, du är värd den här chansen. Det blir svårt att fylla din kostym för "vem-det-nu-blir", om inte rent omöjligt. Jag hoppas innerligt att man hittar en sportchef med ett sådant hjärta för vad han gör och en långsiktig utveckling av klubben. Ja de blir ett omöjligt uppdrag..finns inga lediga känns det som och tror inte det är lätt att "göra en brynäs" och sno åt sej någon som redan har jobb..
|
|
|
Post by wodmatte on Jun 3, 2014 12:03:13 GMT 1
alla verka ta deta med en klack spark jag blev helt vansinig när jag ser det sen att det är som det är menar jag står fast vid vill man inte vara i kuben så ser jag hellre man går vidare o det gorde ju sb nu men va fan ska vi hitta en ny
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jun 3, 2014 12:12:19 GMT 1
Vem vet, nu kanske vi kan behålla jumbotronen... (galghumor, vet inte om jag ska skratta eller gråta)
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jun 3, 2014 12:15:10 GMT 1
Ska man se en liten liten ljusglimt i eländet så är det väl chansen att få ett bra sportsligt samarbete med Brynäs. Vem vet, kanske kunde vi få se Westerholmarna på ett kort gästspel bara för sakens skull
|
|