pera
Björnligan
|
Post by pera on Jun 3, 2014 12:47:17 GMT 1
Jag känner en viss oro till de spelare som inte ännu är klara, tex. Linder... Jag tror att de kan börja tveka om SB inte ska vara kvar... I vilket fall som helst är de nog ingen bra reklam i spelarnas ögon att sportchefen sticker...
|
|
|
Post by gloriel64 on Jun 3, 2014 14:15:30 GMT 1
Ska man se en liten liten ljusglimt i eländet så är det väl chansen att få ett bra sportsligt samarbete med Brynäs. Vem vet, kanske kunde vi få se Westerholmarna på ett kort gästspel bara för sakens skull Varför tror du det? Tror du inte att SB:s Boforshjärta är större än hans KHK hjärta?
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 3, 2014 14:59:34 GMT 1
Ska man se en liten liten ljusglimt i eländet så är det väl chansen att få ett bra sportsligt samarbete med Brynäs. Vem vet, kanske kunde vi få se Westerholmarna på ett kort gästspel bara för sakens skull Varför tror du det? Tror du inte att SB:s Boforshjärta är större än hans KHK hjärta? Så är det garanterat! BIK kommer alltid gå före!
|
|
|
Post by Zäta on Jun 3, 2014 15:03:08 GMT 1
Jäkligt bra ide, han har gjort en kanonjobb i KRIF Inte Micke utan Mats var dock rejält ironisk..blir väl nåt "hemmasnickrat" typ Tobbe eller Ottinger. Inte många sportchefstyper kvar som inte redan har jobb.. SB hade ju ett jobb när han bytte klubb. Vi skulle väl med kunna värva ngn från lägre serie tex?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 3, 2014 15:09:47 GMT 1
vem från lägre serie skulle man våga chansa med? Ser inte att Brynäs chansar dock. Stefan känns ganska unik. F ö är det jävligt fräckt att rycka i kontrakterade människor. Uppskattar knappast Brynäs för det
|
|
|
Post by time on Jun 3, 2014 15:15:37 GMT 1
Någon meriterad kanske redan anmält sitt intresse för att bli ny sportchef i KHK ...
|
|
|
Post by Zäta on Jun 3, 2014 15:18:11 GMT 1
vem från lägre serie skulle man våga chansa med? Ser inte att Brynäs chansar dock. Stefan känns ganska unik. F ö är det jävligt fräckt att rycka i kontrakterade människor. Uppskattar knappast Brynäs för det Äh, kontrakt är till för att brytas. Är man tillräckligt duktig kommer det alltid erbjudanden. Det gäller ju spelare och tränare så varför inte sportchefer? Jag har dålig koll på sportcheferna i ettan. Men krif-Micke har väl gjort det bra tex. SB har gjorde ett toppenjobb inför förra säsongen. Men klart att det finns sportchefer som kan ta över. Kanske är det så att SB värvar sin ersättare?
|
|
|
Post by gloriel64 on Jun 3, 2014 15:48:10 GMT 1
qALLAHAN och jag kan ta jobbet
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 3, 2014 15:55:33 GMT 1
Inte Micke utan Mats var dock rejält ironisk..blir väl nåt "hemmasnickrat" typ Tobbe eller Ottinger. Inte många sportchefstyper kvar som inte redan har jobb.. SB hade ju ett jobb när han bytte klubb. Vi skulle väl med kunna värva ngn från lägre serie tex? Problemet är väl att vi inte har några pengar att lösa ut någon med..
|
|
|
Post by Zäta on Jun 3, 2014 16:24:06 GMT 1
SB hade ju ett jobb när han bytte klubb. Vi skulle väl med kunna värva ngn från lägre serie tex? Problemet är väl att vi inte har några pengar att lösa ut någon med.. Bara att komma till en klubb i en hög serie kan ju locka.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jun 3, 2014 16:33:39 GMT 1
vem från lägre serie skulle man våga chansa med? Ser inte att Brynäs chansar dock. Stefan känns ganska unik. F ö är det jävligt fräckt att rycka i kontrakterade människor. Uppskattar knappast Brynäs för det Har inte sett dig vara så upprörd när KHK gjort det samma.. men nu när det händer KHK är det förfärligt.
|
|
|
Post by Sverker on Jun 3, 2014 16:51:46 GMT 1
vem från lägre serie skulle man våga chansa med? Ser inte att Brynäs chansar dock. Stefan känns ganska unik. F ö är det jävligt fräckt att rycka i kontrakterade människor. Uppskattar knappast Brynäs för det Har inte sett dig vara så upprörd när KHK gjort det samma.. men nu när det händer KHK är det förfärligt. Vilka tänker du på som är i SBs kaliber? Det enda bra med detta är att KHK spar pengar, nåt annat bra har jag svårt att se.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jun 3, 2014 17:29:09 GMT 1
Har inte sett dig vara så upprörd när KHK gjort det samma.. men nu när det händer KHK är det förfärligt. Vilka tänker du på som är i SBs kaliber? Det enda bra med detta är att KHK spar pengar, nåt annat bra har jag svårt att se. Alla spelare som KHK dragit i mitt under säsongen, jag tänker speciellt på en spelare som spelade här förra säsongen och året innan det spelade för en utav våra rivaler.
|
|
|
Post by Zäta on Jun 3, 2014 17:36:04 GMT 1
Undra hur mycket klubben värderade SB i kronor och öre?
|
|
|
Post by Sverker on Jun 3, 2014 17:58:18 GMT 1
Vilka tänker du på som är i SBs kaliber? Det enda bra med detta är att KHK spar pengar, nåt annat bra har jag svårt att se. Alla spelare som KHK dragit i mitt under säsongen, jag tänker speciellt på en spelare som spelade här förra säsongen och året innan det spelade för en utav våra rivaler. En vi tog hit mitt i säsongen och som var bra, eller menar du Jordan? Om det är Jordan du menar så går det inte att jämföra, för TAIF hade inte råd att behålla honom. Med facit i hand, hade KHK inte heller råd med honom!
|
|