pera
Björnligan
|
Post by pera on Jul 4, 2013 20:50:16 GMT 1
Helt klart borde man dra ut försäljningen på stan i st f grottan i hallen. Gärna ihop med spelare. Då det bara säljs några dagar, så skulle väl "säsongskortsevent" kunna vara smart? Men jag tror fortfarande att priset är mest avgörande. Vi fick "ingenting" för det förra säsongen och ambitionen tycks inte heller denna vara alls i paritet med priset. Jag tror absolut att sådana saker kan hjälpa, samt att krydda varumärket ytterligare.. Jag är bara lite smått oroad att det kan vara i senaste stund.. Detta skulle klubben jobbat med tidigare... Jag tror absolut att det hade funkat med en mer aktiv och intressant hemsida.. Några nedräkningar till spelare, intervjuer med alla i laget, filmklipp från träning... Jag är övertygad om att detta indirekt hade nått den "grå massan" som kanske inte är på hemsida varje dag eller inte är helt sugna på att lägga så mycket pengar på ett säsongskort!! Det har stått i tidningen många gånger och det har nämnt i spelarintervjuer osv. "I KARLSKRONA PRATAR MAN HOCKEY/KHK". Varför gör/gjordes då det? En nedräkning på hemsidan där det är något dygn kvar innan det smäller leder till att många hockeytokiga likt mig går med fjärilar i magen och man försöker prata hockey med alla för att se om någon annan har någon gissning på vad som komma skall... Detta prat leder ju även till att folk runtomkring hör det och får upp ögonen för varumärket KHK. Denna sommaren har varit ganska tyst tycker jag, inte alls samma prat runt fikabordet eller på stan...
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Jul 4, 2013 20:58:18 GMT 1
Det pratas nog hockey !!!!!! i Grill gänget ;-)
|
|
|
Post by Rocket on Jul 5, 2013 11:27:58 GMT 1
Det pratas nog hockey !!!!!! i Grill gänget ;-) Haha den va bra Vilka är "grillgänget" egentligen. Har aldrig fattat det faktiskt!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 5, 2013 11:38:11 GMT 1
Ni har inte tänkt på att man har nästan en månad "extra" på sig att förlänga sitt säsongskort jämfört med förra säsongen? Då försäljningen slutade i början av juli.
|
|
|
Post by Zäta on Jul 5, 2013 19:07:41 GMT 1
Ni har inte tänkt på att man har nästan en månad "extra" på sig att förlänga sitt säsongskort jämfört med förra säsongen? Då försäljningen slutade i början av juli. Det hade jag missat faktiskt. Men jag tror dock att det kommer att säljas mindre kort till kommande säsong i vilket fall.
|
|
|
Post by time on Jul 7, 2013 11:23:16 GMT 1
Helt klart borde man dra ut försäljningen på stan i st f grottan i hallen. Gärna ihop med spelare. Då det bara säljs några dagar, så skulle väl "säsongskortsevent" kunna vara smart? Men jag tror fortfarande att priset är mest avgörande. Vi fick "ingenting" för det förra säsongen och ambitionen tycks inte heller denna vara alls i paritet med priset. Jag tror absolut att sådana saker kan hjälpa, samt att krydda varumärket ytterligare.. Jag är bara lite smått oroad att det kan vara i senaste stund.. Detta skulle klubben jobbat med tidigare... Jag tror absolut att det hade funkat med en mer aktiv och intressant hemsida.. Några nedräkningar till spelare, intervjuer med alla i laget, filmklipp från träning... Jag är övertygad om att detta indirekt hade nått den "grå massan" som kanske inte är på hemsida varje dag eller inte är helt sugna på att lägga så mycket pengar på ett säsongskort!! Det har stått i tidningen många gånger och det har nämnt i spelarintervjuer osv. "I KARLSKRONA PRATAR MAN HOCKEY/KHK". Varför gör/gjordes då det? En nedräkning på hemsidan där det är något dygn kvar innan det smäller leder till att många hockeytokiga likt mig går med fjärilar i magen och man försöker prata hockey med alla för att se om någon annan har någon gissning på vad som komma skall... Detta prat leder ju även till att folk runtomkring hör det och får upp ögonen för varumärket KHK. Denna sommaren har varit ganska tyst tycker jag, inte alls samma prat runt fikabordet eller på stan...
|
|
|
Post by time on Jul 7, 2013 11:29:07 GMT 1
Jag hoppas verkligen inte man tar publiken för given. Kan tänka mig att de anställda lägger krutet på sponsererna. Vilket förstås är jätteviktigt. Men glömmer man bort att kommunicera med vanliga supporters så komner det att inverka negativt.
|
|
|
Post by Zäta on Jul 7, 2013 12:51:31 GMT 1
Flera andra klubbar använder ju sig utav spelarna för att sälja säsongskort. Ett trevligt initiativ tycker jag. Kanske något att ta efter?
|
|
|
Post by Zäta on Jul 29, 2013 18:48:09 GMT 1
Det har tydligen varit sjukt långa köer vid biljettkontoret idag. Det bådar gott.
|
|
|
Post by time on Jul 30, 2013 18:55:33 GMT 1
Ni har inte tänkt på att man har nästan en månad "extra" på sig att förlänga sitt säsongskort jämfört med förra säsongen? Då försäljningen slutade i början av juli. Det hade jag missat faktiskt. Men jag tror dock att det kommer att säljas mindre kort till kommande säsong i vilket fall. Mitt kort är inte mindre än förra säsongen För övrigt 1878 nu
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 30, 2013 20:53:11 GMT 1
samma kortformat för mig också
1878 ser ju bra ut...
|
|
|
Post by kaffe on Jul 31, 2013 8:28:10 GMT 1
Jag har ju inte förnyat mitt kort än så det blir ju minst 1879 då. Kan tänka mig att det är i alla fall några till som inte har köpt än och jag har inget emot att det är lång kö (eller superkö-chock som Aftonbladet hade rubriksatt det) när jag är där då det förmodligen innebär att det blir mycket mer sålt.
Det verkar i alla fall som att det blir fler kort sålda än en del trodde. Kan det vara ett uppsving på grund av dagliga uppdateringar på hemsidan?
Edit: Typo. Jag hade skrivit "när jag är bär" istället för "när jag är där". Kanske en Freudian Slip?
|
|
|
Post by gloriel64 on Jul 31, 2013 8:33:06 GMT 1
Jag har ju inte förnyat mitt kort än så det blir ju minst 1879 då. Kan tänka mig att det är i alla fall några till som inte har köpt än och jag har inget emot att det är lång kö (eller superkö-chock som Aftonbladet hade rubriksatt det) när jag är bär då det förmodligen innebär att det blir mycket mer sålt. Det verkar i alla fall som att det blir fler kort sålda än en del trodde. Kan det vara ett uppsving på grund av dagliga uppdateringar på hemsidan? Klart att en bättre uppdatering har effekt, det är bara att tacka bävern som drog igång det hela. likaså kung sune, han borde vara anställd av klubben. 1879, jag är mycket impad...
|
|
|
Post by kaffe on Jul 31, 2013 8:37:48 GMT 1
Jag har ju inte förnyat mitt kort än så det blir ju minst 1879 då. Kan tänka mig att det är i alla fall några till som inte har köpt än och jag har inget emot att det är lång kö (eller superkö-chock som Aftonbladet hade rubriksatt det) när jag är bär då det förmodligen innebär att det blir mycket mer sålt. Det verkar i alla fall som att det blir fler kort sålda än en del trodde. Kan det vara ett uppsving på grund av dagliga uppdateringar på hemsidan? Klart att en bättre uppdatering har effekt, det är bara att tacka bävern som drog igång det hela. likaså kung sune, han borde vara anställd av klubben. 1879, jag är mycket impad... Om ser tillbaka i forumet så har jag faktist tackat Bävern och Sune för inte så länge sen. Inte specifikt för att de höjer säsongskortsförsäljningen då utan för att de förser mig med material. Jag hade förstås förnyat mitt kort i alla fall men jag är ändå tacksam för det jobb som de lägger ner för att hålla hockeyintresset igång under lågsäsong. Men det tål ändå att tackas igen. Tack Sune och Bävern! Ni gör ett fantastiskt jobb.
|
|
|
Post by jompa on Jul 31, 2013 15:52:06 GMT 1
1939 nu
|
|