|
Post by eddietheeagle on Jan 23, 2014 18:58:52 GMT 1
Så har då örnen hittat ett nytt byte att sätta klorna i.
Cruseman är för tillfället lagets svagaste kort. Inte nog med att han alltjämt ser bortkommen ut i sin positionering på isen, han trampar dessutom vatten i vartenda skridskotag han tar. Det är som om det helt saknades explosivitet i benen. Hade jag inte bättre syn hade jag trott att han har en gummisnodd som håller honom för det är precis så det ser ut när han tar spjärn. Först går det "snabbt" och i slutet är han nästan stillastående, till skillnad från sina lagkamrater som istället är som snabbast i det skedet.
Dessutom visar han svag inställning och glider in situationerna, han trampar inte skridskor utan står stilla och låter skridskorna föra honom framåt i styrfart.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 23, 2014 19:13:29 GMT 1
Tycker du har fel där..en av få spelare som faktiskt ALLTID visar vilja och inställning. Finns rejält med svagare kort framförallt på backsidan
|
|
|
Post by eddietheeagle on Jan 23, 2014 19:17:49 GMT 1
Då kan ordet ALLTID tänjas rejält. Jag har följt honom extra noga under de två senaste matcherna. Jag måste givetvis respektera din åsikt, men kan konstatera att vi inte riktigt är överens. I mina ögon utmärker han sig negativt. Hans största hinder tycks vara att han helt enkelt inte hänger med i speltempot. Igår var han fullkomligt bortkommen och låg steget efter alla andra på isen konstant.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 23, 2014 19:24:12 GMT 1
Själv tycker jag att han är en av säsongens största utropstecken kontra vad jag hade för förväntningar på honom när han värvades. Hela Lindholmkedjan verkar vara inne i en svacka. Synd också att du bara kollat de sista två för mot dif var han bäst på plan anser både jag och proffstyckare..men givetvis respekterar jag din åsikt
|
|
|
Post by eddietheeagle on Jan 23, 2014 19:31:47 GMT 1
Jag skulle inte kalla 8mål o 9 assist på 35 matcher för ett utropstecken =) Själv stör jag mig oehört på hans avsaknad av explosivitet i åkningen. Det går helt enkelt för sakta.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 23, 2014 19:43:52 GMT 1
Så du förväntade dig mer av honom menar du? Vad hade han för meriter som kunde stärka upp de?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 23, 2014 21:34:54 GMT 1
intressant att Bävern gav honom två gaddar igår... Inte för att jag själv sett mkt av honom på länge
|
|
|
Post by 31an on Jan 23, 2014 22:01:26 GMT 1
Tycker Cruseman sett över säsongen är en stor positiv överraskning. Ok kanske inte jättemånga poäng men ändå. Mot dif var han suverän. Ok att han gått ner sig lite jmf med inledningen, men vem har inte det? Säger som Krille, finns svagare kort.
|
|
|
Post by Sverker on Jan 24, 2014 8:01:55 GMT 1
intressant att Bävern gav honom två gaddar igår... Inte för att jag själv sett mkt av honom på länge Någon du sett ngt av på länge överhuvudtaget? Tycker 49 gör/gjort det man kan förvänta sig av honom.
|
|
|
Post by time on Jan 24, 2014 11:31:34 GMT 1
intressant att Bävern gav honom två gaddar igår... Inte för att jag själv sett mkt av honom på länge Någon du sett ngt av på länge överhuvudtaget? Tycker 49 gör/gjort det man kan förvänta sig av honom. Instämmer. Poängskörden helt OK. Han värvades inte som en poängspruta.
|
|
|
Post by Zäta on Jan 24, 2014 11:32:58 GMT 1
Kg tycker han gör det riktigt bra. Kompakt som en köttbulle. Helt ok spelsinne. En grym sargråtta.
|
|
|
Post by 31an on Jan 27, 2014 20:15:00 GMT 1
2 år till. Härligt Crusen!
|
|
|
Post by Zäta on Jan 27, 2014 20:38:10 GMT 1
En väldigt logisk och sund förlängning. Kul att han trivs med laget och staden. Finns nog lite till att ta av honom. Härligt.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 4, 2015 9:01:22 GMT 1
Förvånansvärt lite som skrivits i denna tråd.
#49 har verkligen tagit kliv denna säsong. Han är väl vår bäste målskytt? Jobbet han gör innan han nätar mot Björklöven är ju renodlad hockeyporr. Kanske en utav våra viktigaste spelare just nu.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 4, 2015 10:28:45 GMT 1
Förvånansvärt lite som skrivits i denna tråd. #49 har verkligen tagit kliv denna säsong. Han är väl vår bäste målskytt? Jobbet han gör innan han nätar mot Björklöven är ju renodlad hockeyporr. Kanske en utav våra viktigaste spelare just nu. Håller med..tagit ett stort kliv i år och vuxit in i rollen på ett imponerande sätt, bra driv i åkningen, mycket slit och så gör han poäng..vad mer kan man önska?
|
|