|
Post by Zäta on Feb 4, 2015 10:49:16 GMT 1
Jag tycker att han på många sätt tagit #84 roll. River,sliter,avslutar ocg får med sig massor utav utvisningar. Gillar även att han börjar visa lite attiyud på banan. Han tar ett stort ansvar nu när Andersson tagit ett steg tillbaka.
|
|
|
Post by Zäta on Sept 21, 2015 12:03:15 GMT 1
#49 lånas ut till Leksand i två matcher. Tycker han borde få chansen snart.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 21, 2015 12:08:21 GMT 1
vet inte, då offensiven totalt sett varit bra...men han kunde nog ersatt Holzapfel eller Henrion, som är helt ofarliga. Vet inte hur man ska hitta lägen för Henrion att skjuta, för han verkar inte kunna skapa något alls på egen hand
|
|
|
Post by Sverker on Sept 21, 2015 14:35:33 GMT 1
vet inte, då offensiven totalt sett varit bra...men han kunde nog ersatt Holzapfel eller Henrion, som är helt ofarliga. Vet inte hur man ska hitta lägen för Henrion att skjuta, för han verkar inte kunna skapa något alls på egen hand Henrion var ju näst bäst av KHKarna enligt Expressen. Han hade ju 2 ass, varav ett andra ass. Cruseman kommer nog inte att spela mycket i KHK.
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 21, 2015 16:28:50 GMT 1
Tycker Cruseman och Andersson kan alternera, Andersson imponerar inte på mej i säsongsupptakten..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 21, 2015 16:44:46 GMT 1
nej...inte oväntat, eftersom han inte varit bra sedan förra hösten...och jag blev mkt förvånad över att han fick stanna kvar.
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 21, 2015 17:13:35 GMT 1
nej...inte oväntat, eftersom han inte varit bra sedan förra hösten...och jag blev mkt förvånad över att han fick stanna kvar. Mm förra vintern skylldes de på skador undra vad man ska skylla på nu??
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 21, 2015 22:46:19 GMT 1
Jag tror/trodde helt enkelt det inte är ett SHL-ämne
|
|
|
Post by Zäta on Sept 22, 2015 6:46:17 GMT 1
Cruseman kan väl i dagsläget inte så långt utanför truppen? Bör ju stå före både lövet och Larsson i kön.
Varken Andersson eller Holzapfel har väl rosat marknaden direkt.
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 22, 2015 8:09:43 GMT 1
Nä men Riley ska det väldigt mycket till innan man bänkar. Cruseman har ju näsa för mål vilket Andersson inte riktigt visat så lite konstigt är det.
|
|
|
Post by Zäta on Sept 22, 2015 9:20:19 GMT 1
Borde väl inte vara svårare att bänka honom än någon annan? Bästa laget ska väl spela?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 22, 2015 9:53:15 GMT 1
Ja, Holzapfel borde bänkas först, just för att se om de går att väcka honom!? Eller se om han inte ÄR bättre...
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 22, 2015 10:22:36 GMT 1
Borde väl inte vara svårare att bänka honom än någon annan? Bästa laget ska väl spela? Du har väl varit med ett tag och borde veta att det inte alltid är så även om man önskar att de vore det. Riley är ju trots allt den mest meriterade spelaren i truppen och har bevisat sej på högre nivå än vi befinner oss så tycker man ska ha mer tålamod med honom än tex Andersson.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 22, 2015 10:56:43 GMT 1
Vad har han bevisat? Han är ju här just för att han INTE bevisat tillräckligt
|
|
|
Post by Zäta on Sept 22, 2015 12:01:09 GMT 1
Borde väl inte vara svårare att bänka honom än någon annan? Bästa laget ska väl spela? Du har väl varit med ett tag och borde veta att det inte alltid är så även om man önskar att de vore det. Riley är ju trots allt den mest meriterade spelaren i truppen och har bevisat sej på högre nivå än vi befinner oss så tycker man ska ha mer tålamod med honom än tex Andersson. För mig är det en självklarhet att man kan kräva mer utav dom som är meriterade. Han har ju såklart större press på sig än Andresson i mina ögon. Jag tycker inte det är en självklarhet att han ska bänkas. Men kan väl vara ett sätt att väcka honom? Oavsett så har vi en duktig spelare i Cruseman som dessutom vet vart målet står.
|
|