|
Post by time on Mar 11, 2014 16:51:35 GMT 1
Jag menar att vi nu har säkra kort i Angell, Smotherman och Jensen. Att hitta den klassen billigt, är väl en utopi. Och var hade vi varit utan våra dyraste spelare? Vi kan få tag på dyra spelare, som inte är bra däremot. Lindholm var länge ett stjärna, men efter att det självspelande pianot slutat funka, så har han inte tillfört särskilt mkt. Samma sak med Cruseman. Däremot, de dyra spelarna består... Hur avgörande har inte Tenute varit för MIF? Hur avgörande är Tessier för Rögle nu? Klart det är bra om Nick stannar. Om inte får vi 2 spets-HA-backar för för samma peng. Alternativt 4 helt OK HA-backar eller allt däremellan. När det gäller Jordan tror jag han hamnar utomlands eller i en penningstinn klubb.
|
|
|
Post by time on Mar 11, 2014 17:07:24 GMT 1
T ex, förlängde inte MIF med Tenute? Allsvenskans bästa spelare...har för mig det finns fler exempel på toppspelare som förlängt. Antagligen gör han inte allt bara för pengar (för då hade han väl han också avvaktat) och det hoppas jag inte våra spelare heller gör. Visserligen verkade det så på Jensen, eftersom han drog ut på signingen senast Gäller ju att ge så bra kontrakt som bara är möjligt, sedan får man ju hoppas att spelarna stannar för att de trivs. Är ju nästan omöjligt att ersätta de allra bästa billigare ändå..antar jag... MIF har en helt annan spelarbudget än KHK
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 11, 2014 19:34:14 GMT 1
T ex, förlängde inte MIF med Tenute? Allsvenskans bästa spelare...har för mig det finns fler exempel på toppspelare som förlängt. Antagligen gör han inte allt bara för pengar (för då hade han väl han också avvaktat) och det hoppas jag inte våra spelare heller gör. Visserligen verkade det så på Jensen, eftersom han drog ut på signingen senast Gäller ju att ge så bra kontrakt som bara är möjligt, sedan får man ju hoppas att spelarna stannar för att de trivs. Är ju nästan omöjligt att ersätta de allra bästa billigare ändå..antar jag... MIF har en helt annan spelarbudget än KHK Ja att det inte gått in än är ett under..
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 4, 2014 15:53:31 GMT 1
|
|
|
Post by pelikaani on Aug 3, 2014 19:26:25 GMT 1
Hi, im Pelicans fan. Jordan Smotherman signed for us, and i wanted to know some things about this monster. What is he's strengths/weaknesses? Does he lack in skating how much? Liiga is so quick tempo hockey-league, so i wonder is he too slow? I know already he can really get the puck in the net, but i hope he can help us in 5 on 5 game at least little bit. Does he have big ego, or is he a team player? Any info is welcome.
I'm sorry about my english, i know it's not the best. I hope you answer in english, because my swedish is not the best
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 3, 2014 21:36:16 GMT 1
Hi and welcome For me Jordan sås thé ultimate hockeyplayer at our level..no weaknesses. Got a hell of a shoot, Good stickhandling, tough in Borg endaof thé ice and a real teamplayer. Dont know the level of Liiga but i think you Will be satisfied with him. Sorry for my English
|
|
|
Post by chrillet on Aug 3, 2014 21:47:20 GMT 1
Hi, im Pelicans fan. Jordan Smotherman signed for us, and i wanted to know some things about this monster. What is he's strengths/weaknesses? Does he lack in skating how much? Liiga is so quick hockey-league, so i wonder is he too slow? I know already he can really get the puck in the net, but i hope he can help us in 5 on 5 game at least little bit. Does he have big ego, or is he team player? Any info is welcome.
I'm sorry about my english, i know it's not the best. I hope you answer in english, because my swedish is not the best Smotherman is a player I would have liked to keep in KHK. He has a great shot and hes strong along the boards and can deliver some nice hits occasionally. Did not see the games but when he tried a few games for the swedish highest leauge (SHL, former Elitserien) the feeling was that the speed was what´s missing but he only tried 2 games so don´t know how it would have worked out in the long run. In his club before KHK he was a little bit more uneven in producing than he seemed to be in KHK last season but have scored great in both teams. Outside of hockey I know he stopped and talked to alot of people in the town and seemed very social, funny and down to earth. Don´t know that much about your hockey team but they have produced some really funny "training videos"
|
|
|
Post by 31an on Aug 4, 2014 9:11:39 GMT 1
Hi, im Pelicans fan. Jordan Smotherman signed for us, and i wanted to know some things about this monster. What is he's strengths/weaknesses? Does he lack in skating how much? Liiga is so quick hockey-league, so i wonder is he too slow? I know already he can really get the puck in the net, but i hope he can help us in 5 on 5 game at least little bit. Does he have big ego, or is he team player? Any info is welcome.
I'm sorry about my english, i know it's not the best. I hope you answer in english, because my swedish is not the best Hi! Smotherman likes to shoot, no question about it! But he does it very good so its ok. And he has no big ego, seems to me he's a good teammate who always thanks the team and the fans. As "chrillet" wrote, Smotherman played a few games with Frölunda in some cup in Germany i think. I think it went ok and the commentators said he did good. His upsides is his shot and he is big and strong, hard to take the puck of. His downside is that he disappear sometimes from the games. He became a big favourite to me last season. Good luck in comming season and take good care of Jordan
|
|
|
Post by aloviak on Sept 22, 2014 19:36:31 GMT 1
Jordans start i Pelicans 18. Jordan Smotherman (F) 4 0 0 0 2 -2
|
|
|
Post by 31an on Sept 22, 2014 21:56:02 GMT 1
Är ute på marknaden...
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 23, 2014 5:29:34 GMT 1
Hugg!
|
|
|
Post by time on Sept 23, 2014 8:15:53 GMT 1
Ja visst kör ekonomin i botten. Är du en ny Mats?
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 23, 2014 8:27:47 GMT 1
Ja visst kör ekonomin i botten. Är du en ny Mats? Va? ? Läste jag rätt nu?? Var du lite kritisk där mot Mats??..de tar sej! Ser ett antal kontrakt man kan riva för att få utrymme för Jordan..alternativt att man väcker liv i karlskronagruppen.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 23, 2014 8:31:11 GMT 1
Är man en ny Mats, för att man måste ha EN stjärna i laget? T o m Vita Hästen har Donati, som verkar bli succe... Kollade faktiskt själv efter honom för ett par dagar sedan...om det gick att få "hem" honom. Hade då 0p på 3 matcher
|
|
|
Post by time on Sept 23, 2014 8:44:48 GMT 1
Ja visst kör ekonomin i botten. Är du en ny Mats? Va? ? Läste jag rätt nu?? Var du lite kritisk där mot Mats??..de tar sej! Ser ett antal kontrakt man kan riva för att få utrymme för Jordan..alternativt att man väcker liv i karlskronagruppen. Det kostar att riva kontrakt. Men jag har länge förslagit att man ska dra igång en supporter/sponsorinsamling.
|
|