|
Post by khkkrille on Sept 23, 2014 8:48:43 GMT 1
Va? ? Läste jag rätt nu?? Var du lite kritisk där mot Mats??..de tar sej! Ser ett antal kontrakt man kan riva för att få utrymme för Jordan..alternativt att man väcker liv i karlskronagruppen. Det kostar att riva kontrakt. Men jag har länge förslagit att man ska dra igång en supporter/sponsorinsamling. Javisst kan det kosta massa om man inte ligger på och fixar killarna en annan klubb som tar över kontraktet helt eller delvis. Moyer kan ju va intressant för björklöven tex
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 23, 2014 9:09:13 GMT 1
eh...varför då?
|
|
|
Post by 31an on Sept 23, 2014 18:07:07 GMT 1
Smotherman lär vara svindyr. Hur mkt jag än vill ha hit honom finns det ju liksom inte en chans.
Och som jag ser det är det inte där vi i första hand behöver, nej MÅSTE, förstärka.
|
|
|
Post by vsn on Sept 23, 2014 20:34:37 GMT 1
Smotherman lär vara svindyr. Hur mkt jag än vill ha hit honom finns det ju liksom inte en chans. Och som jag ser det är det inte där vi i första hand behöver, nej MÅSTE, förstärka. Det håller jag helt med om!
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 24, 2014 0:00:45 GMT 1
För att Moyer presterade bra i löven o de känner varandra
|
|
|
Post by Sverker on Oct 3, 2014 7:54:19 GMT 1
Verkar som han gjort sitt snart i Finland. Vart hamnar han?
Jag tror det blir Malmö eller Rögle. Vet att han gillade att spela med Jensen.
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 3, 2014 8:12:00 GMT 1
Verkar som han gjort sitt snart i Finland. Vart hamnar han? Jag tror det blir Malmö eller Rögle. Vet att han gillade att spela med Jensen. Tror inte han hamnar i Sverige..
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 3, 2014 21:51:17 GMT 1
Fantastiskt om ryktet stämmer! En favorit i repris så att säga
|
|
|
Post by Zäta on Oct 4, 2014 9:47:47 GMT 1
Tror just att det bara är ett rykte. Skulle bli förvånad om han kommer tillbaka.
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 4, 2014 14:13:09 GMT 1
Tror just att det bara är ett rykte. Skulle bli förvånad om han kommer tillbaka. Tror han trivdes riktigt bra här men de är nog som du säger att de bara är ett rykte
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 6, 2014 19:11:53 GMT 1
|
|
|
Post by aloviak on Oct 19, 2014 11:56:26 GMT 1
Jordan vaknat i Liigan ligger på 18 plats tot Jordan Smotherman (LW/RW) Pelicans 15 4 7 11 0.73 6 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 19, 2014 12:22:18 GMT 1
Ja, det var jävulskt vilken explosion!
|
|
|
Post by pelikaani on Nov 1, 2014 14:14:57 GMT 1
Hej igen! Smotherman have been one of the best players of Pelicans last ten games. Pelicans have had lot of injuries, so Jordan have got big role in team. Smoothie is now playing in the first line in Pelicans with Repik (came in KHL) and Paakkolanvaara and they have been very strength and physical line. There is latest interview of Smotherman: www.ess.fi/urheilu/itshockeytime/2014/11/01/pelicansin-iloinen-amerikkalainen-ei-ole-maistanut-kalakukkoa?ref=jaakiekko-article-teaser-latestCurrent-sidebarSmallPictureTitleHe told the local media that he has been talking with the coaches along the season, and he have been told that they trust him although he has been some of-nights along the season. Now Pelicans are picking the fruits I can inform you sometimes about Smotherman if you want. And if you have something to ask about Liiga (for example things about Tessier), i can tell what you want. And again, sorry about my english, it's not the best Have good season buddies!
|
|
|
Post by wodmatte on Nov 1, 2014 21:07:29 GMT 1
thx hope he ceap produse points Tessier we know allready sens he did 1-2 years alredy in same luige we play in
|
|