|
Post by Zäta on Sept 27, 2013 9:05:05 GMT 1
Jag tycker inte Somma tillför ett smack faktiskt. Hade hellre sett #9 med #16 & #10.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 27, 2013 9:07:51 GMT 1
kan hålla med...ska det bli en "superkedja", som förväntat, så känns det som en bra lösning
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 27, 2013 11:24:14 GMT 1
Håller med helt o hållet!
|
|
|
Post by Zäta on Sept 27, 2013 13:49:20 GMT 1
Min gissning är att han får 5-10 matcher till på sig att visa framfötterna. Sen tror jag det blir flyget hem om det inte händer mer.
|
|
|
Post by 31an on Sept 27, 2013 14:06:14 GMT 1
Tycker ni verkligen han är så kass? Tycker ändå att han skapar en del. Mot MIF hade han flera fina lägen. Som han förvisso missade... (Chansen han bränner när sen Smoothie slår in pucken på "tennis" (som vår icke-språkvårdande lokalblaska kallar det) är ju en nästan legendarisk miss)
Men visst, hade förväntat mig mycket mer av honom iofs.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 27, 2013 14:33:53 GMT 1
DÅLIG är han ju inte, men med tanke på vad en tysk toppspelare BORDE kosta, så är det långt ifrån godkänt!
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 27, 2013 18:26:49 GMT 1
Minns jag inte fel så bänkade väl Janne honom mot SSK? Han slängde väl in Jahnols där och det blev ju en klar förbättring!
|
|
|
Post by matse on Sept 28, 2013 12:51:59 GMT 1
Vi får ge honom lite matcher till innan vi sågar. Han producerade bra i träningsmatcherna. Allsvenskan är riktigt tuff och det är lite lotteri med oprövade kort. Typ Cepis, Somma m fl.
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 28, 2013 17:47:19 GMT 1
Ja och Somma framstår som en nitlott.. Att man producerar på en försäsong trodde jag alla khkare lärt sej att det spelar noll roll? Verkar som att Janne tycker likadant då jag tror han fått stå helt åt sidan om Larsson varitfrisk..passade dock ganska bra in i den hockeyn den kedjan spelar. Men med tanke på hockey per krona så är det inte i fjärdekedjan han ska befinna sej. Tror att han och Kurki snart försvinner då jag i långa loppet inte tror att vi har råd att ha spelare som inte leverar det de är här för samt missnöjda diton.
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 28, 2013 17:47:42 GMT 1
Ja och Somma framstår som en nitlott.. Att man producerar på en försäsong trodde jag alla khkare lärt sej att det spelar noll roll? Verkar som att Janne tycker likadant då jag tror han fått stå helt åt sidan om Larsson varitfrisk..passade dock ganska bra in i den hockeyn den kedjan spelar. Men med tanke på hockey per krona så är det inte i fjärdekedjan han ska befinna sej. Tror att han och Kurki snart försvinner då jag i långa loppet inte tror att vi har råd att ha spelare som inte leverar det de är här för samt missnöjda diton.
|
|
|
Post by matse on Sept 28, 2013 18:08:41 GMT 1
Hoppas du har fel om Kurki. Han är en riktigt bra spelare som vi behöver. Även om det gick bra idag ändå.
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 28, 2013 21:20:43 GMT 1
Hoppas du har fel om Kurki. Han är en riktigt bra spelare som vi behöver. Även om det gick bra idag ändå. Kag hoppas inte du tar de som att Kurki är en dålig spelare! Håller honom definitivt som tvåa i defensiven! Men är han missnöjd så spelar de ingen roll hur bra han kan vara när han inte predterar i närheten av det! Skickar man Kurki måste man dock plocka in något av samma klass eller bättre..inte så lätt kanske
|
|
|
Post by Zäta on Oct 2, 2013 20:52:14 GMT 1
Somma trampar o trampar, sliter som ett djur. Men han uträttar ju fortfarande inte ett smack!!
|
|
88an
Nybörjare
|
Post by 88an on Oct 2, 2013 21:18:03 GMT 1
Tycker han trampade på riktigt bra idag, mycket bättre flyt i spelet än tidigare matcher och fick även någon välförtjänt assist. Nej tycker det var ett steg åt rätt håll i dagens match, även om man så klart ska kräva betydligt mer av honom. Jag hade gett honom ett tiotal matcher till och se om det börjar släppa efter hand, känns som han har mycket mer i sig än han visat hittills iaf!
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 2, 2013 21:24:44 GMT 1
Verkar komma mer till rätta med spelet som Söder kedjan lirar..dock så är det väl en missräkning att ha en import i en fjärdekedja?Larsson sköter det jobbet i stort sett lika bra men lönesituationen skiljer sej nog en del...
|
|