|
Post by khkkrille on Jun 9, 2013 16:14:14 GMT 1
otroligt trist om man inte har en dialog och ämnen som här. Att OCKSÅ kolla twitter kan jag fatta, men att det skulle ersätta ett forum, är obegripligt i min värld. Är det bra att göra listor och sätta ihop sina femmor på twitter? Här är vi helt eniga!
|
|
|
Post by Ragulin on Jun 10, 2013 7:27:33 GMT 1
Tycker utseendet ser för jävligt ut på forumet och man blir näst intill sjösjuk av att försöka läsa nåt. Därför drar jag mig för att vara här längre.
|
|
|
Post by 31an on Jul 29, 2013 12:33:00 GMT 1
Tycker utseendet ser för jävligt ut på forumet och man blir näst intill sjösjuk av att försöka läsa nåt. Därför drar jag mig för att vara här längre. Håller med dig. Ska nåt som funkar ändras ska det bli till det bättre, enklare och lättare. Nu har det blivit sämre på alla punkter tyvärr.
|
|
|
Post by beaverblogg16 on Aug 25, 2013 8:24:57 GMT 1
|
|
|
Post by 31an on Dec 17, 2013 22:27:53 GMT 1
Kan ingen moderator stoppa charijustis spammande?? Eller har de också övergett forumet?
|
|
|
Post by kaffe on Dec 18, 2013 7:03:18 GMT 1
Kan ingen moderator stoppa charijustis spammande?? Eller har de också övergett forumet? Det är väl inget konstigt egentligen att det blir så ibland men det öppnar ändå upp för frågan om man inte skulle lägga till någon moderator som besöker forumet mer frekvent.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 18, 2013 11:42:16 GMT 1
Det bästa är väl att lägga till captcha när man registrerar sig så att vi slipper botar och annat trams.
|
|
|
Post by kaffe on Dec 18, 2013 12:18:33 GMT 1
Det bästa är väl att lägga till captcha när man registrerar sig så att vi slipper botar och annat trams. Absolut. Men det hade jag för mig att det var implementerat? Kanske är det borttaget eller så minns jag fel. I alla fall. Om man klickar på members och sen staff så ser man att det finns 8 stycken listade som moderatorer. Av dessa 8 är det 4 stycken som har senaste inloggningsdatum som ligger längre bak i tiden än ett år. Av de 4 kvarvarande är det två som inte varit inne på 3 månader eller mer. Det är ju egentligen inget konstigt på så vis att man får mer och mindre tid för forumet även som moderator men det kanske inte vore fel att få in någon som har mer tid nuförtiden. Det svåra blir bara att få någon som är opartisk Boten vi har fått in har ju hållt på ett par dagar och oavsett vilket kan vi ju inte bli av med den eller undvika fler om inte någon moderator kan kika på ärendet.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 18, 2013 13:12:34 GMT 1
ja, det är fan också! Har för mig OIK brukade ha sån skit?
|
|
|
Post by Sverker on Dec 18, 2013 13:37:36 GMT 1
Är ju jätte enkelt att ta bort för en moderator.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 18, 2013 13:51:08 GMT 1
Det bästa är väl att lägga till captcha när man registrerar sig så att vi slipper botar och annat trams. Absolut. Men det hade jag för mig att det var implementerat? Kanske är det borttaget eller så minns jag fel. I alla fall. Om man klickar på members och sen staff så ser man att det finns 8 stycken listade som moderatorer. Av dessa 8 är det 4 stycken som har senaste inloggningsdatum som ligger längre bak i tiden än ett år. Av de 4 kvarvarande är det två som inte varit inne på 3 månader eller mer. Det är ju egentligen inget konstigt på så vis att man får mer och mindre tid för forumet även som moderator men det kanske inte vore fel att få in någon som har mer tid nuförtiden. Det svåra blir bara att få någon som är opartisk Boten vi har fått in har ju hållt på ett par dagar och oavsett vilket kan vi ju inte bli av med den eller undvika fler om inte någon moderator kan kika på ärendet. Tror inte vi har haft det förut, det fanns inte när jag registrerade mig iallafall.
|
|
|
Post by raquex on Dec 20, 2013 3:19:29 GMT 1
Riktigt jävla uselt att inte ha nån aktiv moderator här. Så värst många minuter tar det inte att bara gå in och kolla till allt lite snabbt och rensa om det behövs!
Börjar bli riktigt störande med allt spam nu i ett redan onödigt rörigt forum..
|
|
|
Post by HF on Dec 20, 2013 19:31:27 GMT 1
Borta nu.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 20, 2013 23:39:20 GMT 1
tack!
|
|