|
Post by time on Mar 21, 2014 10:23:27 GMT 1
Har qallahan numera bara läsrättigheter? ;-)
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 21, 2014 10:45:16 GMT 1
Haha ja man kan tro de..var ett tag sen han var här nu!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 21, 2014 11:07:00 GMT 1
"Snälla kan inte du bara vara tyst och sluta kommentera saker du inte begriper... Så kanske det kommer tillbaka lite folk hit och blir lite sakliga diskutioner här på forumet."
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 21, 2014 12:20:21 GMT 1
Du ska inte lyssna på allt här
|
|
|
Post by 31an on Mar 21, 2014 16:20:23 GMT 1
"Snälla kan inte du bara vara tyst och sluta kommentera saker du inte begriper... Så kanske det kommer tillbaka lite folk hit och blir lite sakliga diskutioner här på forumet." Sånt ska man bara ignorera. Ett forum är väl till för att vädra sina åsikter? Men det är ju inte så kul att höra/läsa förstås...
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 21, 2014 20:10:01 GMT 1
Det roliga är att den som skrev de typ aldrig skrivit nåt själv..givetvis ska man vädra sina åsikter och helst utan att bli mindervärdsförklarad lex medgångaren och Sune (!) bara för att man inte tycker som dem
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 23, 2014 18:39:01 GMT 1
Det roliga är att den som skrev de typ aldrig skrivit nåt själv..givetvis ska man vädra sina åsikter och helst utan att bli mindervärdsförklarad lex medgångaren och Sune (!) bara för att man inte tycker som dem Eller "lex khkkrille".
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 23, 2014 18:55:44 GMT 1
Det roliga är att den som skrev de typ aldrig skrivit nåt själv..givetvis ska man vädra sina åsikter och helst utan att bli mindervärdsförklarad lex medgångaren och Sune (!) bara för att man inte tycker som dem Eller "lex khkkrille". Jag ger argument medan du skriker "trög" "som ett barn" etc..skillnaden är enorm..kan man inte få fram vad man vill ha sagt utan påhopp kan man vara tyst
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 23, 2014 21:52:58 GMT 1
Det roliga är att den som skrev de typ aldrig skrivit nåt själv..givetvis ska man vädra sina åsikter och helst utan att bli mindervärdsförklarad lex medgångaren och Sune (!) bara för att man inte tycker som dem Varför blandar Du in mig? Jag propagerar alltid för ett fritt ord, likaväl som jag vädjar till sunt förnuft gentemot andra. Så varför Du gör detta lågvattenmärke och drar in mig i en diskussion jag inte är med i, hade varit intressant att få veta. I övrigt klistrar jag mest in nya inlägg på forumet numera. Sällan jag tycker till om något här, då tyvärr tonen blivit tråkig. Men det kan ju vända tillbaka igen... Tonen alltså...
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 23, 2014 22:14:11 GMT 1
Det roliga är att den som skrev de typ aldrig skrivit nåt själv..givetvis ska man vädra sina åsikter och helst utan att bli mindervärdsförklarad lex medgångaren och Sune (!) bara för att man inte tycker som dem Varför blandar Du in mig? Jag propagerar alltid för ett fritt ord, likaväl som jag vädjar till sunt förnuft gentemot andra. Så varför Du gör detta lågvattenmärke och drar in mig i en diskussion jag inte är med i, hade varit intressant att få veta. I övrigt klistrar jag mest in nya inlägg på forumet numera. Sällan jag tycker till om något här, då tyvärr tonen blivit tråkig. Men det kan ju vända tillbaka igen... Tonen alltså... Tonen kan alltid bli bättre! Jag blandar in dig för att du plötsligt la dej i i sista matchtråden och helt utan anledning värderade ner mej, jag hade inte skrivit en stavelse till eller om dig där innan,bara att gå och kolla själv. Kanske var det för att känslorna hos er båda svallade så nära inpå eller nåt inte vet jag..men kändes väldigt oväntat att höra sån "dynga" från dig. Jag älskar att bolla saker ocj försöker stärka upp mina åsikter med bra argument och dettaär ju ett diskussionsforum. Finns fler än er två ( du bara vid detta tillfälle) som har en konstig attityd när det visar sej att nån inte tänker som er..dessa har dovk inte jah blivit drabbad av.
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 23, 2014 22:24:26 GMT 1
Varför blandar Du in mig? Jag propagerar alltid för ett fritt ord, likaväl som jag vädjar till sunt förnuft gentemot andra. Så varför Du gör detta lågvattenmärke och drar in mig i en diskussion jag inte är med i, hade varit intressant att få veta. I övrigt klistrar jag mest in nya inlägg på forumet numera. Sällan jag tycker till om något här, då tyvärr tonen blivit tråkig. Men det kan ju vända tillbaka igen... Tonen alltså... Tonen kan alltid bli bättre! Jag blandar in dig för att du plötsligt la dej i i sista matchtråden och helt utan anledning värderade ner mej, jag hade inte skrivit en stavelse till eller om dig där innan,bara att gå och kolla själv. Kanske var det för att känslorna hos er båda svallade så nära inpå eller nåt inte vet jag..men kändes väldigt oväntat att höra sån "dynga" från dig. Jag älskar att bolla saker ocj försöker stärka upp mina åsikter med bra argument och dettaär ju ett diskussionsforum. Finns fler än er två ( du bara vid detta tillfälle) som har en konstig attityd när det visar sej att nån inte tänker som er..dessa har dovk inte jah blivit drabbad av. Du skrev som Du satt på sanningen. Det gör Du även nu. Kanske helt omedvetet. Att det är ett diskussionsforum vet säkert de som håller till här. Att jag inte höll med Dig i matchtråden, är i min värld något helt annat än att Du går till angrepp utan anledning mot Mig i denna tråden. Det kallar jag för hyfs och respekt mot varandra att inte göra så. Hade jag inte av en tillfällighet läst denna tråden, då hade jag inte ens vetat om påhoppet. Men Du får förstås tycka något helt annat. Innan inlägget i matchtråden har jag legat lågt pga stämningen som blivit härinne. Det är nog lugnast att fortsätta så.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 23, 2014 23:26:34 GMT 1
Ber om ursäkt om jag låter " besserwisser aktig"! Är dock för mig ingen anledning att kasta paj men skitsamma! Från min sida är det lugnt och jag ser gärna att du blandar dig i fler gånger!
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 24, 2014 23:58:12 GMT 1
Ber om ursäkt om jag låter " besserwisser aktig"! Är dock för mig ingen anledning att kasta paj men skitsamma! Från min sida är det lugnt och jag ser gärna att du blandar dig i fler gånger! Tack för ursäkten!
|
|
|
Post by time on Apr 8, 2014 8:41:25 GMT 1
"Snälla kan inte du bara vara tyst och sluta kommentera saker du inte begriper... Så kanske det kommer tillbaka lite folk hit och blir lite sakliga diskutioner här på forumet." Skit i det. Saknar dig här på forumet! Vi tycker ofta olika. Men du accepterar ju att vi har åsiktsfrihet i landet. Så kom igen nu. Du behövs i forumet!!!
|
|