|
Post by khkkrille on Jun 2, 2013 8:58:08 GMT 1
Skitful layout ju!!
|
|
|
Post by kaffe on Jun 2, 2013 9:09:22 GMT 1
Det är väl proboards som har förnyat sig. Man vänjer sig nog. Men går det att få in svart och rött/oranget igen?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 2, 2013 9:38:48 GMT 1
Japp, det är proboards som har uppdaterat. Dock så kan jag inte göra något åt färgen utan det är HF som är (chefen för forumet) som sitter på alla coola funktioner.
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 2, 2013 9:42:51 GMT 1
Trist, tyckte de gamla hederliga var mycket bättre, nu ser man ju inte när folk skrivit eller någonting?
|
|
|
Post by nissebult on Jun 2, 2013 10:15:56 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jun 2, 2013 11:35:29 GMT 1
Jo då, visst går det att se när någon skrivit något nytt.. det står nämligen "New" i mappen till vänster när man kollar underforum. Men håller med om att förra layouten var snyggare, ogillar när man blir påtvingad något.
Och för att byta färg på layouten går man in på Profile -> Edit Profile -> Settings -> Forum Theme och byt till 'KHK'.
|
|
|
Post by time on Jun 2, 2013 21:27:45 GMT 1
Man börjar nog bli gammal när man tycker det var bättre förr ...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 2, 2013 22:52:36 GMT 1
egentligen ÄR det klart snyggare...
|
|
|
Post by kaffe on Jun 3, 2013 7:23:18 GMT 1
Gilla-knappen är väl ny i alla fall? Jag gillade Sir IPs svar igår från min mobil och nu kan jag se, även om det inte är så jättetydligt, att det står 'kaffe likes this' medan det står 'via proboards mobile' på samma ställe vid andra inlägg. Nu är det ju bara för någon att skapa ett konto som heter 'Nobody'.
Sen har det ju inte funnits en separat mobilsida innan. Proboards har istället tjatat på en att man skaffa en app för en massa pengar istället för att bara surfa in på den vanliga sidan. Men nu verkar de alltså ha skapat en mobil sida. Skillnaden att på en vanlig dator gå in på forumet är ju inte speciellt stor. Med mobilen är det en väldig skillnad. På mobilen är forumet blått och vitt. På datorn är det oranget och svart.
|
|
|
Post by nissebult on Jun 7, 2013 14:23:08 GMT 1
Helt dött, var detta spiken i kistan för detta forum? Får väll göra som många andra börja tvittra istället ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 7, 2013 22:15:52 GMT 1
finns ju ingenting att skriva om! Vägra käringsyjuntan...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jun 8, 2013 13:58:37 GMT 1
finns ju ingenting att skriva om! Vägra käringsyjuntan... Det blir vad man gör det till, snabbt och enkelt sätt att hålla sig uppdaterad i det som händer inom det man är intresserad av.
|
|
|
Post by time on Jun 9, 2013 7:51:55 GMT 1
finns ju ingenting att skriva om! Vägra käringsyjuntan... Det blir vad man gör det till, snabbt och enkelt sätt att hålla sig uppdaterad i det som händer inom det man är intresserad av.
|
|
|
Post by time on Jun 9, 2013 7:56:41 GMT 1
Exakt
Många med mig håller sig uppdaterade vad som händer via twitter. Där håller all bloggare till också vilket gör att infon kommer på twitter först. Aktiviteten på forumut har ju succesivt minskat pga twitter.
Det som är bra med twitter är att man själv väljer vilka man vill följa. Man väljer då förtsås att följa de som man tycker har något att tillföra. De övriga slipper man se vad de skriver :-)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 9, 2013 10:29:05 GMT 1
otroligt trist om man inte har en dialog och ämnen som här. Att OCKSÅ kolla twitter kan jag fatta, men att det skulle ersätta ett forum, är obegripligt i min värld. Är det bra att göra listor och sätta ihop sina femmor på twitter?
|
|