|
Trumma?
Oct 21, 2013 21:21:21 GMT 1
Post by 31an on Oct 21, 2013 21:21:21 GMT 1
Nä, fick inte höra hela introt denna gången heller
|
|
|
Trumma?
Oct 21, 2013 21:30:22 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Oct 21, 2013 21:30:22 GMT 1
Kan man inte trumma i takt så kan man lika gärna låta bli.
|
|
|
Trumma?
Oct 21, 2013 23:14:22 GMT 1
Post by rolgy66 on Oct 21, 2013 23:14:22 GMT 1
Alltså... Jag skulle vilja veta hur man tänker i klacken angående trumman. Vad är det man tycker sig missa om inte trumman finns med överallt och hela tiden? Vad tycker man bankandet tillför genom att dra igång med trumman under introt?
Lyssna NOGA nästa gång ni kör "vi e ett lag *klapp* *klapp*". När sittplats hakar på sänker trumman tempot 20-30 bpm = sittplats lägger ner. Är ni inte intresserade av att sittplats är med å höjer stämningen, fortsätt å banka vettja. annars har vi ett estetiskt gymnasium i stan. Rekrytera en trumslagare därifrån som kan hålla tempot, för det fixar inte nuvarande bankare. Vad som annars utmärker en duktig trumslagare är när hen har vett att hålla tyst, eller åtminstone låg profil.
|
|
|
Trumma?
Oct 22, 2013 10:18:55 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Oct 22, 2013 10:18:55 GMT 1
Nu känns det som att alla i klacken förlitar sig på trumman och inte riktigt tar i. Hade trumman försvunnit hade inte bara sittplats börjat hänga med, utan de på ståplats hade också börjat ta i lite mer.
Det märks i de fåtal ramsor som trumman nästan är obefintlig i, trummas det ej, då tar ståplats i mer för att höras.
Nu blir det bara piss utav det hela, dels för att trumman dödar all sång och dels för att den som trummar inte har någon som helst taktkänsla.
|
|
|
Trumma?
Oct 22, 2013 21:52:28 GMT 1
via mobile
Post by onetimer on Oct 22, 2013 21:52:28 GMT 1
Förut har det nästan behövts en trumma för det har varit så lite röster i klacken men numera så låter det riktigt mycket från klacken. Ni har blivit fler eller röststarkare, riktig bra!!
Angående att trummisen inte har någon taktkänsla är väl att han är ny för säsongen. Killen som stod förra året har väl bara bankat totalt 60 min denna säsongen då han inte vill sköta den längre. Ge fan i att "lära upp" en ny, skit i trumman nu helt enkelt bara. Som sagt, ni hörs mycket mer numera så lämna trumman hemma! Varför inte bara testa det i EN match i alla fall och utvärdera det sen?
|
|
|
Trumma?
Nov 13, 2013 23:49:34 GMT 1
Post by rolgy66 on Nov 13, 2013 23:49:34 GMT 1
Förstår att det fortfarande inte är ngn från klacken som tagit sig ut i arenan för att höra hur trumman kör över sittplats' försök till att stötta... Sluta trumma, ni är fan så mycket bättre utan den.
Edit: VI är fan så mycket bättre utan den.
|
|
|
Trumma?
Nov 14, 2013 10:46:36 GMT 1
Post by moroney on Nov 14, 2013 10:46:36 GMT 1
Ödmjukast jag ber, fastän rösten nu är matt. Lämna trumman hemma EN ENDA GÅNG. Om ni inte får med er sittplats då, ska jag aldrig mer nämna trumman. Som allra minst, trumma inte under introt. Tack.
|
|
|
Trumma?
Nov 16, 2013 21:02:29 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Nov 16, 2013 21:02:29 GMT 1
Varje gång sittplats har börjat klappa med så har trumman börjat köra i otakt... elda upp trumman
|
|
|
Trumma?
Nov 18, 2013 23:59:28 GMT 1
Post by Zäta on Nov 18, 2013 23:59:28 GMT 1
Släng trumman!! Den gör mer skada än nytta!!
|
|
|
Post by rolgy66 on Nov 19, 2013 0:09:44 GMT 1
Jag tycker att det är oerhört frustrerande att ingen från klacken bemöter kritiken angående trumman här. Har svårt att tro att ingen av er läser här. Återigen, vem är trumman till för?
Är klacken oförmögen att hålla takten själva? Tror klacken att inte sittplats hör sång och klapp, utan måste förstärka med trumman? Fel, och fel. Ni hörs otroligt väl och bra. Och vi på sittplats vill gärna haka på, om inte annat så genom att hålla takten. Men ni ger oss ingen chans. Trumman låter precis hela tiden. Jag menar verkligen hela tiden. Och trumslagaren är... tja... inte speciellt bra på att hålla takten. Däremot slår han hårt och ...tja, hårt.
Nu börjar det grymtas om att stämningen inte är vad den brukar vara i TAK. Jag tror att trumslagarens "överkörning" av sittplats takt har en stor del i detta. Sittplats lägger såklart ner när otakten sprider sig. Kan vi inte testa en match att lämna trumman hemma?
|
|
|
Trumma?
Nov 19, 2013 11:06:52 GMT 1
Post by moroney on Nov 19, 2013 11:06:52 GMT 1
Jag tycker att det är oerhört frustrerande att ingen från klacken bemöter kritiken angående trumman här. Har svårt att tro att ingen av er läser här. Frustrerad? Jag är heligt förbannad. Ta bort trumjävlen!! Ett grundkrav för att vara trumslagare är att kunna hålla takten. Ett annat krav är att vara lyhörd för sin omgivning, att inte trumma när det inte är läge, t.ex. när två-tretusen andra håller takten. Klacktrummisen besitter ingen av dessa kvalitéer. Fatta nån jävla gång att trumman är den ENDA orsaken till att ni inte får med er sittplats. Fatta nån jävla gång att en man kan förstöra 3K pers taktfasta klappande. Idioti... Nu får faktiskt nån från klacken förklara varför man envisas med trumman. Eller är detta fel forum? Ska man behöva skaffa ett twitterkonto?? EDIT: Ursäkta svordomar, men jag är så galet arg på att en person förstör min matchupplevelse gång på gång.
|
|
|
Trumma?
Nov 19, 2013 17:31:44 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Nov 19, 2013 17:31:44 GMT 1
Den personen ser ut att var 14-15 år så lung o fin, bättre att meddela klackledaren frustrationen eller kanske gå in på bbs sida?
|
|
|
Trumma?
Nov 19, 2013 17:40:37 GMT 1
Post by Zäta on Nov 19, 2013 17:40:37 GMT 1
Jag tycker att det är oerhört frustrerande att ingen från klacken bemöter kritiken angående trumman här. Har svårt att tro att ingen av er läser här. Frustrerad? Jag är heligt förbannad. Ta bort trumjävlen!! Ett grundkrav för att vara trumslagare är att kunna hålla takten. Ett annat krav är att vara lyhörd för sin omgivning, att inte trumma när det inte är läge, t.ex. när två-tretusen andra håller takten. Klacktrummisen besitter ingen av dessa kvalitéer. Fatta nån jävla gång att trumman är den ENDA orsaken till att ni inte får med er sittplats. Fatta nån jävla gång att en man kan förstöra 3K pers taktfasta klappande. Idioti... Nu får faktiskt nån från klacken förklara varför man envisas med trumman. Eller är detta fel forum? Ska man behöva skaffa ett twitterkonto?? EDIT: Ursäkta svordomar, men jag är så galet arg på att en person förstör min matchupplevelse gång på gång. Där satt den!!!!
|
|
|
Post by moroney on Nov 20, 2013 9:04:05 GMT 1
Den personen ser ut att var 14-15 år Med de överarmarna??? Inte en chans.
|
|
|
Trumma?
Nov 20, 2013 19:17:58 GMT 1
via mobile
Post by kaffe on Nov 20, 2013 19:17:58 GMT 1
Frustrerad? Jag är heligt förbannad. Ta bort trumjävlen!! Ett grundkrav för att vara trumslagare är att kunna hålla takten. Ett annat krav är att vara lyhörd för sin omgivning, att inte trumma när det inte är läge, t.ex. när två-tretusen andra håller takten. Klacktrummisen besitter ingen av dessa kvalitéer. Fatta nån jävla gång att trumman är den ENDA orsaken till att ni inte får med er sittplats. Fatta nån jävla gång att en man kan förstöra 3K pers taktfasta klappande. Idioti... Nu får faktiskt nån från klacken förklara varför man envisas med trumman. Eller är detta fel forum? Ska man behöva skaffa ett twitterkonto?? EDIT: Ursäkta svordomar, men jag är så galet arg på att en person förstör min matchupplevelse gång på gång. Där satt den!!!! Att ni inte inhandlar 2500 vuvuzelor att dela ut till alla på sittplats att dra igång med när trummorna är igång.
|
|