|
Post by time on Feb 7, 2014 9:07:11 GMT 1
Javisst kan man sätta upp en extra projektor och visa matchresultaten separat. Trodde det skulle sparas pengar ... Tror du att lösningen vi hade innan skärmarna i taket var dyra? Det skulle ju inbringa mer pengar då det skulle bli mer ledig tid på en av arenans bästa reklamplatser. Pålle// kanske ska göra det Resultatrapporteringen upptar en väldigt liten tid. Har länge tyckt att man borde göra som du föreslår. Men det var när vi hade ordning på ekonomin.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 7, 2014 10:10:55 GMT 1
Det är ju de enda de visar? Odds, powerplay och så massa meningslös statistik..finns säkert de som tycker det e skitkul men det borde inte behöva finnas på en av de bättre reklamplatserna. Borde man inte redan ha den gamla projektorn och filmduken någonstans eller leasade man det bara?
|
|
|
Post by time on Feb 7, 2014 10:42:16 GMT 1
Det är ju de enda de visar? Odds, powerplay och så massa meningslös statistik..finns säkert de som tycker det e skitkul men det borde inte behöva finnas på en av de bättre reklamplatserna. Borde man inte redan ha den gamla projektorn och filmduken någonstans eller leasade man det bara? Tror den pajade för ett par säsonger sedan.
|
|
|
Post by Bart on Feb 7, 2014 11:45:14 GMT 1
Dessa skärmar man har i taket är nya för året. Första säsongen. Dom gamla borde finnas kvar.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 11, 2014 11:26:45 GMT 1
När man tittar på vilka som är med i Enkronan, saknar jag iaf: ABB, Dynapac, Areva, Auralight, Telenor. Kockums (Thyssen) Berkvarabuss m.fl större företag i Karlskrona. Även om några är "huvudsponsorer" så borde man väl kunna få med dem även här. Väntar man på att de ska ringa och anmäla sig själva, eller har de tackat nej?
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 11, 2014 12:25:11 GMT 1
Ringa!! Man ska aktivt söka upp företagen på plats! Ringa runt är förkastligt dåligt..Hur många telefonförsäljare slänger man inte luren i örat på
|
|
|
Post by chriande on Feb 15, 2014 22:39:54 GMT 1
När man tittar på vilka som är med i Enkronan, saknar jag iaf: ABB, Dynapac, Areva, Auralight, Telenor. Kockums (Thyssen) Berkvarabuss m.fl större företag i Karlskrona. Även om några är "huvudsponsorer" så borde man väl kunna få med dem även här. Väntar man på att de ska ringa och anmäla sig själva, eller har de tackat nej? Alla vi supportrar kan bidra genom att ställa frågan till de företag vi kommer i kontakt med om de vill vara med på en fortsatt satsning på KHK som ett topplag i Allsvenskan. Hur mycket bidrar Karlskrona kommun med i satsningen på att etablera Karlskrona HK i toppskiktet i Hockeysverige? Är verkligen de större företagen i Karlskrona beredda att sponsra så mycket som det behövs för att hålla KHK i toppen på Hockeysverige? När jag tittar igenom de 162 företag som hittills stöttar KHK i En-kronan så saknar jag otroligt många som kunde vara med och bidra med 3400kr. Jag handlar i de företagen som stöttar KHK.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 15, 2014 22:43:05 GMT 1
Är över 180 företag nu!
|
|
|
Post by Zäta on Feb 15, 2014 23:17:37 GMT 1
25 kvar för att nå budget då. Klarar dom det?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 15, 2014 23:56:53 GMT 1
25 kvar för att nå budget då. Klarar dom det? Nej
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 15, 2014 23:59:12 GMT 1
De betalar 1kr per åskådare va? Många tycks gånga företagen med 3400 (fullsatt).. Det skulle inte jag göra faktiskt..
|
|
|
Post by time on Feb 16, 2014 0:48:33 GMT 1
25 kvar för att nå budget då. Klarar dom det? Nej Nej inte med din inställning
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 16, 2014 7:33:39 GMT 1
25 kvar för att nå budget då. Klarar dom det? Nej Snart uppe i 40 000:- på tioöringen och dessa tillsammans tror jag gör att vi slår budget vilket vore fantastiskt bra!
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 16, 2014 10:44:15 GMT 1
Nej inte med din inställning Min inställning har väl knappast någonting med att göra om 25 företag till nappar va? De som kan få det att hända är klubben själva och inte jag.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 16, 2014 10:47:18 GMT 1
Snart uppe i 40 000:- på tioöringen och dessa tillsammans tror jag gör att vi slår budget vilket vore fantastiskt bra! Ja fast 10 öringen fanns väl inte med i ursprungliga budgeten? Så att den är uppnådd tack vare andra insamlingar kanske men inte som den va tänkt..jävla glädjekalkyler
|
|