|
Post by vsn on Feb 28, 2014 17:01:13 GMT 1
Njae, klubbkänsla, det har du inte. Jag har nog sett ett antal protester från dig i den här tråden!
|
|
|
Post by Sverker on Feb 28, 2014 17:06:10 GMT 1
Njae, klubbkänsla, det har du inte. Jag har nog sett ett antal protester från dig i den här tråden! Så om man inte tycker allt klubben gör är rätt och bra, kan man inte ha Klubbkänsla då? Om ej, hur ska man vara om man ska ha Klubbkänsla? Personligen tycker jag att man har mer klubbkänsla om man vågar säga saker som inte är bra och inte som time och vissa andra som tycker allt är bra. Du kanske också är en sån? Tror MrC är den efter OAO som har störst Klubbkänsla här, fast enligt dej skulle ju det vara helt omöjligt.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 28, 2014 17:26:29 GMT 1
Tror vsn är ironisk då han inte brukar vara sen med att gnälla själv.
För jävla löjlig diskussion de här om vem somhar störst klubbkänsla eller vem som är bästa supportern osv. OAO tex har en naturbegåvning när det gäller att tala för sej och kläcker massa ideer men gör det honom automatiskt till en bättre supporter än exempelvis mej själv? Jag tycker inte det faktiskt! Jag har inte den naturbegåvningen han har, gillar inte att snacka inför grupp men ni kan ge er fan på att min välvilja är lika stort och att mitt hjärta klappar lika mycket som hans för KHK! Vi har våra meningsskiljaktigheter här inne men det gemensamma är att vi gillar KHK och där kan man liksom inte kora en vinnare!
|
|
|
Post by vsn on Feb 28, 2014 17:30:19 GMT 1
Så om man inte tycker allt klubben gör är rätt och bra, kan man inte ha Klubbkänsla då? Om ej, hur ska man vara om man ska ha Klubbkänsla? Personligen tycker jag att man har mer klubbkänsla om man vågar säga saker som inte är bra och inte som time och vissa andra som tycker allt är bra. Du kanske också är en sån? Tror MrC är den efter OAO som har störst Klubbkänsla här, fast enligt dej skulle ju det vara helt omöjligt. Svarar med en quote från dig, den kommer här! Tack till time, Benderman och pålle som var villiga att stå för mellanskillnaden, men ni behöver inte det. Det är personer med riktig Klubbkänsla! För Klubbkänsla har man tydligen bara om man ger pengar till KHK utan protest. ---------------- Tror vsn är ironisk då han inte brukar vara sen med att gnälla själv. Du känner mig allt för väl.
|
|
|
Post by time on Feb 28, 2014 18:22:32 GMT 1
OK vad bra det är alltså 3400 man får ta in inkl VIPen? När du uppskattade, Låt säga (som EXEMPEL) att det var 3100 på läktarna. 180 i VIPen, 100 (som precis som du inte går på alla matcher) och 20 som var på toaletten/alternativt handlade i en kiosk. Var skrev jag att jag köper detta rakt av? Läs innantill vad jag skrev. Har du inget vettigare att skriva eller svara på frågor du får, kan du väl ge fan i att skriva över huvudtaget! Jag förstår att du tycker allt KHK gör är rätt och bra. Där är vi inte överens, trots det har jag Klubbkänsla. Over and out! Du är sanslös. När jag använder din uppskattade publiksiffra på läktaren och drar ned antalet i VIPen eftersom du inte köpte Leif/Rockets uppgifter klarar du inte föra en diskussion. Nej jag tycker INTE allt är bra i KHK. Men i så fall tar jag det direkt med någon i klubben så att de får chansen att rätta till det (om det är något de håller med om). För mig är det mer klubbkänsla än som du ta det via "media". Igår för säkerhets skull innan nåt inträffat ... Men respekterar att du ser det på ett annat sätt. Utgår från att om någon har synpunkter på ditt företag så tar man det först med media. Självklart accepterar jag härskarens over and out. Lev väl.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 28, 2014 18:28:13 GMT 1
Har du inget vettigare att skriva eller svara på frågor du får, kan du väl ge fan i att skriva över huvudtaget! Jag förstår att du tycker allt KHK gör är rätt och bra. Där är vi inte överens, trots det har jag Klubbkänsla. Over and out! Du är sanslös. När jag använder din uppskattade publiksiffra på läktaren och drar ned antalet i VIPen eftersom du inte köpte Leif/Rockets uppgifter klarar du inte föra en diskussion. Nej jag tycker INTE allt är bra i KHK. Men i så fall tar jag det direkt med någon i klubben så att de får chansen att rätta till det (om det är något de håller med om). För mig är det mer klubbkänsla än som du ta det via "media". Igår för säkerhets skull innan nåt inträffat ... Men respekterar att du ser det på ett annat sätt. Utgår från att om någon har synpunkter på ditt företag så tar man det först med media. Lev väl! Är du på riktigt? Jämför du KHKs forum med media, typ BLT Sydnytt osv? Att det är ett socialt media okej, men iövrigt finns nog inga likheter. Så om man har en negativ åsikt, så får man inte skriva det här på forumet, är det vad du menar?
|
|
|
Post by time on Feb 28, 2014 18:48:56 GMT 1
Tänker hålla mig i twitter ui möjligaste mån istället. Men ett sista svar DU skrev ju over and out
Om jag vore företagare o sponsor/samarbetspartner med KHK och hade synpunkter på i detta fall enkronan hade jag definitivt kontaktat marknad. Inte ropat lurendrejeri i ett forum först. Men där har vi olika sätt att se på saken.
Jag omformulerar mig. Om jag skulle ha synpunkter på ditt företag så tar man det i ett forum istället för att kontakta dig o försöka lösa saken.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 28, 2014 18:51:54 GMT 1
Tänker hålla mig i twitter ui möjligaste mån istället. Men ett sista svar DU skrev ju over and out Om jag vore företagare o sponsor/samarbetspartner med KHK och hade synpunkter på i detta fall enkronan hade jag definitivt kontaktat marknad. Inte ropat lurendrejeri i ett forum först. Men där har vi olika sätt att se på saken. Jag omformulerar mig. Om jag skulle ha synpunkter på ditt företag så tar man det i ett forum istället för att kontakta dig o försöka lösa saken. Tror du passar bättre på Twitter, för där behöver du väl inte svara på "obekväma" frågor? Där kanske alla tycker som dej. Att du gillar det mesta KHK gör har jag fattat, men din hockeykunskap måste jag ändå ifrågasätta. 55 elitserieback? Block bra värvning (efter 2 matcher) och sen kanonvärvning Hannes H. Om du nu inte redan är på Twitter, så kommer väl nåt om Sirbäck?
|
|