|
Post by time on Feb 26, 2014 17:52:35 GMT 1
Så 206 företag krävdes för att budget skulle nås, men tidigare rekord i antal företag var 137? Avd Glädjebudget. Haha exakt min tanke Hur tänkte clownen där?? Men budgeten gick ju ihop. Styrelsen o clownen hade rätt.
|
|
|
Post by time on Feb 26, 2014 18:01:04 GMT 1
Ska bli kul att höra publiksiffran ikväll. Gissar på 3500 fast bortastå är halvfylld? Om det blir så, kommer vårt företag inte att betala för 1 kronan! Man får bara ta in 3400 ... Själv har jag betalt belopp som motsvarar en publik på 3400. Ännu en bojkott på G? Fifty-fifty PO-kort Enkronan Väntar på nästa upptåg... Klubbhjärta? . Tänk om alla skulle redovisa vad de gjorde och inte gjorde. Låt oss andra som vill stödja KHK göra det.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 26, 2014 18:52:47 GMT 1
Ska bli kul att höra publiksiffran ikväll. Gissar på 3500 fast bortastå är halvfylld? Om det blir så, kommer vårt företag inte att betala för 1 kronan! Man får bara ta in 3400 ... Själv har jag betalt belopp som motsvarar en publik på 3400. Ännu en bojkott på G? Fifty-fifty PO-kort Enkronan Väntar på nästa upptåg... Klubbhjärta? . Tänk om alla skulle redovisa vad de gjorde och inte gjorde. Låt oss andra som vill stödja KHK göra det. Varför satsar du inte 1 kr istället för 10 öre som har sånt Klubbhjärta?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 26, 2014 19:00:25 GMT 1
Haha exakt min tanke Hur tänkte clownen där?? Men budgeten gick ju ihop. Styrelsen o clownen hade rätt. Ska in många fler innan det är 3400 här ikväll. Går lätt in 200-300 på ståplats och minst 50 på sitt. Så hur kan du säga att budgeten är i hamn? För vi ska ju betala 1 kr/åskådare (du 10 öre).
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 26, 2014 19:43:47 GMT 1
Sverker// Det är ungefär 3000 här skulle ja tro. Time// Du tycker inte det är magstarkt att budgetera med ett rekord på 70 företag? Med facit i hand är allt lätt..
|
|
|
Post by Sverker on Feb 26, 2014 19:51:11 GMT 1
Sverker// Det är ungefär 3000 här skulle ja tro. Time// Du tycker inte det är magstarkt att budgetera med ett rekord på 70 företag? Med facit i hand är allt lätt.. 3000 kan det vara, kanske ngn mer. Det innebär att denna budget inte heller går i hamn. Time är bara sur för att han hade fel gällande Block. 55 elitseriemässig Time kan sin hockey.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 26, 2014 20:36:06 GMT 1
Får väl invänta publiksiffran..de som räknar kanske får budgeten att gå ihop?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 26, 2014 21:31:08 GMT 1
Men budgeten gick ju ihop. Styrelsen o clownen hade rätt. Ska in många fler innan det är 3400 här ikväll. Går lätt in 200-300 på ståplats och minst 50 på sitt. Så hur kan du säga att budgeten är i hamn? För vi ska ju betala 1 kr/åskådare (du 10 öre). Min bänkgranne hade en kund som redan fått fakturan enl honom. Den va 3400:- enl hans utsago.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 26, 2014 21:39:24 GMT 1
Där drog vi oss ur enkronan! Inte en chans att vi betalar! Detta är lurendrejeri av största rang! Hade de sagt 3100 hade det varit ok för mej.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 26, 2014 21:53:41 GMT 1
Om man ska ha Enkronan på detta viset, borde man ringa och fråga: vill ni skänka KHK 3400 kr i matchen mot DIF eller vilket lag det nu är.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 26, 2014 21:56:51 GMT 1
Fullkomlig idioti! Där faller ju allt vad enkronan handlar om! Hade jag haft företag likt dig Sverker så hade jag gjort likadant!
|
|
|
Post by Sverker on Feb 26, 2014 22:10:02 GMT 1
De flesta lag som har Enkrona matcher bjuder publiken på fritt inträde också. Karlskoga hade över 5000 på sin Enkrona match. Jag accepterar att KHK inte gör så, men då ska det iaf gå rätt till! Trots detta har jag Klubbkänsla, men att bli lurad köper jag aldrig och det oavsett vad time tycker. Han kan betala sina 340 kr och tycka att han har mer Klubbkänsla än mej och det bryr jag mej inte det minsta om.
|
|
|
Post by time on Feb 26, 2014 22:24:43 GMT 1
Sverker// Det är ungefär 3000 här skulle ja tro. Time// Du tycker inte det är magstarkt att budgetera med ett rekord på 70 företag? Med facit i hand är allt lätt.. 3000 kan det vara, kanske ngn mer. Det innebär att denna budget inte heller går i hamn. Time är bara sur för att han hade fel gällande Block. 55 elitseriemässig Time kan sin hockey. argumentation på hög nivå
|
|
|
Post by time on Feb 26, 2014 22:27:46 GMT 1
Man får bara ta in 3400 ... Själv har jag betalt belopp som motsvarar en publik på 3400. Ännu en bojkott på G? Fifty-fifty PO-kort Enkronan Väntar på nästa upptåg... Klubbhjärta? . Tänk om alla skulle redovisa vad de gjorde och inte gjorde. Låt oss andra som vill stödja KHK göra det. Varför satsar du inte 1 kr istället för 10 öre som har sånt Klubbhjärta? Ditt företag satsar 1 kr som du är delägare i. Hur mycket har du personligen satsat i supporterslanten? Om ditt företag är med i enkronan eller inte är inte poängen. Många företag är inte med.Men de är heller inte här och berättar om det som du gjorde förra året. När jag påpekade det då så köpte du då mitt argument "låt de företag som vill vara med få var det" Det är dina ständiga påpekandet om att DU inte ska göra det och det som stör mig. Tänk om alla som inte köpte fifty/fifty skulle berätta det. Jag själv köper sällan. Lägger pengarna på korv o dyl. Enligt folk i klubben har många företag redan betalt in 3400 i förskott. De ser det väl som ett sätt att stötta klubben.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 26, 2014 22:30:07 GMT 1
3000 kan det vara, kanske ngn mer. Det innebär att denna budget inte heller går i hamn. Time är bara sur för att han hade fel gällande Block. 55 elitseriemässig Time kan sin hockey. argumentation på hög nivå Ditt sätt att bemöta fusket??
|
|