|
Post by Sverker on Feb 26, 2014 22:30:40 GMT 1
3000 kan det vara, kanske ngn mer. Det innebär att denna budget inte heller går i hamn. Time är bara sur för att han hade fel gällande Block. 55 elitseriemässig Time kan sin hockey. argumentation på hög nivå Tycker du det är ok att klubben lurar sponsorer? Om du gör det, hur tänker du då? För det är vad man gjort gällande Enkronan! Att det sen finns folk som vill bidra med pengar, är en helt annan sak. Hade man varit ärlig, så hade det inte varit över 200 företag! Jag la 1000 kr till Cancerfonden privat. Hur mycket gav du?
|
|
|
Post by time on Feb 26, 2014 22:37:51 GMT 1
argumentation på hög nivå Ditt sätt att bemöta fusket?? Kan du förklara vad nr 55 och 3 har med detta att göra?
|
|
|
Post by time on Feb 26, 2014 22:46:28 GMT 1
argumentation på hög nivå Tycker du det är ok att klubben lurar sponsorer? Om du gör det, hur tänker du då? För det är vad man gjort gällande Enkronan! Att det sen finns folk som vill bidra med pengar, är en helt annan sak. Hade man varit ärlig, så hade det inte varit över 200 företag! Jag la 1000 kr till Cancerfonden privat. Hur mycket gav du? Kommer ej ihåg hur mycket det blir totalt. Hängde på Bergströms kampanj tidigare. Blev väl några hundralappar vilket nog känns mer i plånboken för en sketen knegare som jag jämfört med en företagsledare. Sen betalar jag sedan drygt 20 år tillbaka 200 kr per månad för fadderbarn i SOS barnbyar i Burundi. Nån hundring då och då till Rööda korset, Amnesty och Frälsningsarmen, vad nu detta har att göra med att stötta KHK. Men eftersom du drog upp din tusing till Cancerfonden så ..
|
|
|
Post by Sverker on Feb 26, 2014 22:51:09 GMT 1
Tycker du det är ok att klubben lurar sponsorer? Om du gör det, hur tänker du då? För det är vad man gjort gällande Enkronan! Att det sen finns folk som vill bidra med pengar, är en helt annan sak. Hade man varit ärlig, så hade det inte varit över 200 företag! Jag la 1000 kr till Cancerfonden privat. Hur mycket gav du? Kommer ej ihåg hur mycket det blir totalt. Hängde på Bergströms kampanj tidigare. Blev väl några hundralappar vilket nog känns mer i plånboken för en sketen knegare som jag jämfört med en företagsledare. Sen betalar jag sedan drygt 20 år tillbaka 200 kr per månad för fadderbarn i SOS barnbyar i Burundi. Nån hundring då och då till Rööda korset, Amnesty och Frälsningsarmen, vad nu detta har att göra med att stötta KHK. Men eftersom du drog upp din tusing till Cancerfonden så .. Varför svarar du inte på frågorna om KHKs agerande gällande Enkronan? Blev det för jobbigt eller hade du inga svar?
|
|
|
Post by time on Feb 26, 2014 23:08:29 GMT 1
Kommer ej ihåg hur mycket det blir totalt. Hängde på Bergströms kampanj tidigare. Blev väl några hundralappar vilket nog känns mer i plånboken för en sketen knegare som jag jämfört med en företagsledare. Sen betalar jag sedan drygt 20 år tillbaka 200 kr per månad för fadderbarn i SOS barnbyar i Burundi. Nån hundring då och då till Rööda korset, Amnesty och Frälsningsarmen, vad nu detta har att göra med att stötta KHK. Men eftersom du drog upp din tusing till Cancerfonden så .. Varför svarar du inte på frågorna om KHKs agerande gällande Enkronan? Blev det för jobbigt eller hade du inga svar? Tror väldigt få bryr sig om ett par hundralappar nu när man vet att KHK behöver varenda krona man kan få in. Hade jag haft dina ekonomiska muskler hade jag gladligen betalat 3400. Men du drar säkert igång ytterligare en kampanj
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 27, 2014 0:02:29 GMT 1
Då kan väl du gå in och betala de pengarna åt Sverker, Time?
|
|
|
Post by time on Feb 27, 2014 0:12:39 GMT 1
Då kan väl du gå in och betala de pengarna åt Sverker, Time? Sverker tyckte det var OK med 3100. Om han sover på saken och betalar in 3100 så lovar jag hjälpa honom med de tre sista hundralapparna.
|
|
|
Post by benderman on Feb 27, 2014 1:20:00 GMT 1
Då kan väl du gå in och betala de pengarna åt Sverker, Time? Sverker tyckte det var OK med 3100. Om han sover på saken och betalar in 3100 så lovar jag hjälpa honom med de tre sista hundralapparna. Det behöver du inte göra, jag för det gladeligen.
|
|
|
Post by Bart on Feb 27, 2014 8:12:57 GMT 1
Nu vet jag att det finns folk som köpt kanske 2-3 biljetter igår för att KHK skulle få upp siffran p.g.a. enkronan. Men ändå gått in själva, med andra ord betalat för 2-3 platser men utnyttjat en. Man räknar väl sålda biljetter.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 27, 2014 8:15:23 GMT 1
Om ni Pm:ar mig era namn och adresser, så ska jag meddela till KHK att ni tar 150 kr var och så betalar jag 3100. Helt ok för mej. Om ni inte gör det, så betalar jag inte någonting.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 27, 2014 8:16:23 GMT 1
Nu vet jag att det finns folk som köpt kanske 2-3 biljetter igår för att KHK skulle få upp siffran p.g.a. enkronan. Men ändå gått in själva, med andra ord betalat för 2-3 platser men utnyttjat en. Man räknar väl sålda biljetter. Ja klart man gör..
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 27, 2014 8:18:52 GMT 1
Om ni Pm:ar mig era namn och adresser, så ska jag meddela till KHK att ni tar 150 kr var och så betalar jag 3100. Helt ok för mej. Om ni inte gör det, så betalar jag inte någonting. Om de inte gör det så kontakta mig så sätter jag in 300 om du betalar 3100:-. KHK har mina uppgifter!
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 27, 2014 8:25:27 GMT 1
Om ni Pm:ar mig era namn och adresser, så ska jag meddela till KHK att ni tar 150 kr var och så betalar jag 3100. Helt ok för mej. Om ni inte gör det, så betalar jag inte någonting. Om de inte gör det så kontakta mig så sätter jag in 300 om du betalar 3100:-. KHK har mina uppgifter! Hur tänkte ni där egentligen? För ska man dra det ett varv så är det ju faktiskt lurendrejeri? Något sådant här kommer ni ju bara undan pga företagens goodwill oxh det kan väl inte kännas jättebra? Hade ju vart bättre ni frågat från början om de ville betala 3400? Ser faktiskt inte bra ut och tror ni leker med många företags humör och det kan ju skada framtida samarbete!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 27, 2014 8:40:00 GMT 1
Om de inte gör det så kontakta mig så sätter jag in 300 om du betalar 3100:-. KHK har mina uppgifter! Hur tänkte ni där egentligen? För ska man dra det ett varv så är det ju faktiskt lurendrejeri? Något sådant här kommer ni ju bara undan pga företagens goodwill oxh det kan väl inte kännas jättebra? Hade ju vart bättre ni frågat från början om de ville betala 3400? Ser faktiskt inte bra ut och tror ni leker med många företags humör och det kan ju skada framtida samarbete! Nu styr jag varken upplägget eller kontakten med företagen så tyvärr kan jag inte svara på det utan här sitter nog marknad på svaren. Här håller jag med om att kommunikationen med företagen måste vara glasklara över vad som gäller.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 27, 2014 8:56:12 GMT 1
En som satt bredvid mej igår hade redan fått inbetkort innan matchen spelades på 3400 kr!? Han såg lite fundersam ut när publiksiffran lästes upp. Bart: Tror du man visste redan då att vissa skulle köpa 2,3 eller 4 biljetter till matchen eller har klubben själva köpt 300 biljetter för att det skulle bli 3400 i publiken? Noterat ditt erbjudande pålle!
|
|