|
Post by Teddybear on Jul 23, 2014 22:30:48 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Jul 27, 2014 12:36:51 GMT 1
Vilka är våra tilltänkta målskyttar?
|
|
|
Post by khkkrille on Jul 27, 2014 12:49:45 GMT 1
Vilka är våra tilltänkta målskyttar? Bergström såklart..sen får väl några överraska
|
|
|
Post by time on Jul 27, 2014 19:22:07 GMT 1
Vilka är våra tilltänkta målskyttar? Berget, Löfstedt, Jimmy och Jason. Sedan kan nog Kellman, Cruseman o nån mer stänka dit en del.
|
|
|
Post by wodmatte on Jul 27, 2014 22:53:38 GMT 1
jag tror kellman kan överaska stort dena elelr nästa sesong då han ha myckert hockey i sig
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 5, 2014 9:35:56 GMT 1
Rolf säger att spelarbudgeten är i de närmsta slut..köper inte hans förklaring och tror inte såmycket på den..förra årets lag var en framgångssaga så varför ändra ett vinnande koncept?? Nu har man ju även satt karlskronabornas intresse på spel när man värvat in en grå massa..finns där en spelare på förhand som marginalpubliken vill gå dit för att se? Någon publikmagneten? Nä fel satsat enligt mej
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 5, 2014 10:03:49 GMT 1
Rolf säger att spelarbudgeten är i de närmsta slut..köper inte hans förklaring och tror inte såmycket på den..förra årets lag var en framgångssaga så varför ändra ett vinnande koncept?? Nu har man ju även satt karlskronabornas intresse på spel när man värvat in en grå massa..finns där en spelare på förhand som marginalpubliken vill gå dit för att se? Någon publikmagneten? Nä fel satsat enligt mej Bara ett litet tips. Hör vad Pelle Hånberg tycker om att få en fd elitspelare eller någon debutant in i truppen. Vad är skillnaden enligt honom. www.khkaren.se/2014/08/05/pelle-hanberg-om-ledarskap-och-att-komma-till-karlskrona/
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 5, 2014 10:12:18 GMT 1
P.s Per automatik blir ju truppen dyrare från början denna säsngen. Förra säsongen bytte Vi nästan hela laget. Denna säsongen har vi fler med 2 månaders kontrakt.
I övrigt tror jag exakt vad Jimmie Svensson sa i intervjun jag gjorde med honom. "Vi är ett starkt lag och antingen kliver några nya eller några gamla fram och blir målskyttarna. Så är det när man är en stark grupp."
Till sist är jag övertygad om att publiken kommer till arenan när killarna spelar bra och för tröjan. Seger ger alltid 3 poäng, oavsett om Du köpt spelare för 20 miljoner eller 5.
Det är Vi som är KHK!
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 5, 2014 10:29:09 GMT 1
Bara att hoppas att du har rätt, Sune. Tyvärr pekar ju säsongskortssiffran på att publiken inte är så nöjda men det är väl smällar man få ta nu när de är en så stark grupp (skulle vilja höra en lagspelare säga annorlunda)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 5, 2014 11:44:01 GMT 1
Visst är det fullständigt askgrått och att gå från tre stjärnor till noll, är ju vansinne. Som krille säger, så funkade ju förra säsongens lag bra och LAGET funkade utmärkt. Jag satt igår och väntade på att t ex Löfqvist skulle bjudit på några finesser, men i stort sett var de gamla spelarna de bästa. Har vi då blivit av med stjärnorna, så kan vi ju logiskt sett inte komma i närheten av förra årets placering. Matushkin bjöd förvisso på en grym straff...men det är väl inte det han ska göra
|
|
|
Post by hoackii on Aug 5, 2014 11:47:11 GMT 1
Visst är det fullständigt askgrått och att gå från tre stjärnor till noll, är ju vansinne. Som krille säger, så funkade ju förra säsongens lag bra och LAGET funkade utmärkt. Jag satt igår och väntade på att t ex Löfqvist skulle bjudit på några finesser, men i stort sett var de gamla spelarna de bästa. Har vi då blivit av med stjärnorna, så kan vi ju logiskt sett inte komma i närheten av förra årets placering. Matushkin bjöd förvisso på en grym straff...men det är väl inte det han ska göra Nä, för Bergström är ju inte nån stjärna alls. Bara bäst i vårt lag och näst bäst i allsvenskan.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 5, 2014 11:51:48 GMT 1
ok..visst är han grym, men av någon anledning har han väl aldrig klassats som stjärna. Spelar i o f s ingen roll, då tre stjärnor fortfarande fattas... (Vilka avslut av Berget förresten! )
|
|
|
Post by oneandonly on Aug 5, 2014 12:24:33 GMT 1
Bara att hoppas att du har rätt, Sune. Tyvärr pekar ju säsongskortssiffran på att publiken inte är så nöjda men det är väl smällar man få ta nu när de är en så stark grupp (skulle vilja höra en lagspelare säga annorlunda) Jag tror tyvärr att det med ekonomin avspeglar sig på kortförsäljningen. Flera som blev mer än bittra...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 5, 2014 12:27:15 GMT 1
givetvis är det den yttersta anledningen
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 5, 2014 12:37:17 GMT 1
Det är jag också övertygad om men produkten är inte lika het inför denna säsongen som inför förra..Vi har inget draglok längre..Vi är lite som BIK..astråkiga men lyckosamma (det senare vet vi inte än men man kan hoppas)
|
|