|
Post by Sverker on Oct 9, 2014 18:55:53 GMT 1
Hur kan han ge Mingotti en 1:a, när han inte bedömer spelare som spelat mer än honom? Annars en bra bedömning, kanske nån fyra för mycket . Ja..fast Mingotti är en 1a det är nog de flesta överens om Han har ju knappt spelat, ändå ska han bedömas? Tycker du det är relevant? Eller gör du bedömningen från förra säsongen likt som du bedömde Jensen från första säsongen i KHK eller är du glad för att Timo fick en 4:a?
|
|
|
Post by Sverker on Oct 9, 2014 18:57:11 GMT 1
Riktigt jäkla surt att Timo blev skadad. Tycker han är i bra mycket bättre form än PG Alltid synd när bra spelare blir skadade.
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 9, 2014 19:34:45 GMT 1
Ja..fast Mingotti är en 1a det är nog de flesta överens om Han har ju knappt spelat, ändå ska han bedömas? Tycker du det är relevant? Eller gör du bedömningen från förra säsongen likt som du bedömde Jensen från första säsongen i KHK eller är du glad för att Timo fick en 4:a? Av det han spelat och visat har han ju inte utvecklats alls egentligen..jämför honom gärna med Pudas som jag tyckte va på liknande nivå som Fille när han kom hit, liknande fysik och spelstil. För Pudas har det gått mycket framåt inte minst denna säsongen. Klart man är glad att någon annan ser på saker på samma sätt som en själv och bävern är ju duktig på hockey dessutom Sen kan man ju konstatera att bävern inte sitter på din bänkrad där ALLA tycker att Galbraith är överjävlig (kunde inte låta bli )
|
|
|
Post by vsn on Oct 9, 2014 19:53:54 GMT 1
Bävern brukade sitta på G, men jag har hört rykten om att han troligtvis bytt plats.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 9, 2014 20:04:41 GMT 1
Han har ju knappt spelat, ändå ska han bedömas? Tycker du det är relevant? Eller gör du bedömningen från förra säsongen likt som du bedömde Jensen från första säsongen i KHK eller är du glad för att Timo fick en 4:a? Av det han spelat och visat har han ju inte utvecklats alls egentligen..jämför honom gärna med Pudas som jag tyckte va på liknande nivå som Fille när han kom hit, liknande fysik och spelstil. För Pudas har det gått mycket framåt inte minst denna säsongen. Klart man är glad att någon annan ser på saker på samma sätt som en själv och bävern är ju duktig på hockey dessutom Sen kan man ju konstatera att bävern inte sitter på din bänkrad där ALLA tycker att Galbraith är överjävlig (kunde inte låta bli ) Varför svarade du inte på om det var en relevant bedömning? Hur mycket har du sett honom i år, eftersom du kan göra en sån bedömning? Vem/vilka har sagt att Patric är överjävlig?
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 9, 2014 21:35:21 GMT 1
Ingen sådan ranking är väl relevant eller betyder ett skit? Det jag sett av Mingotti så förstår kag atthan inte spelar så mycket, har efterlyst en utlåning till ettan för honom och han var ju i GOISET i en match..vill se de mer permanent. Tycker du Mingotti går och petar någon av våra andra backar?? Du brukar väl pusha på att Galbraith är lite bättre än vad de flesta andra här anser och stödjer det på att ALLA runt dig tycker så..men de var ett skämt, om du nu kan ta sådant?
|
|
|
Post by Sverker on Oct 9, 2014 21:46:47 GMT 1
Ingen sådan ranking är väl relevant eller betyder ett skit? Det jag sett av Mingotti så förstår kag atthan inte spelar så mycket, har efterlyst en utlåning till ettan för honom och han var ju i GOISET i en match..vill se de mer permanent. Tycker du Mingotti går och petar någon av våra andra backar?? Du brukar väl pusha på att Galbraith är lite bättre än vad de flesta andra här anser och stödjer det på att ALLA runt dig tycker så..men de var ett skämt, om du nu kan ta sådant? Jag kan ta skämt, inga problem. Har inte påstått att Mingotti är bättre än ngn annan back. Har däremot ifrågasatt om det är relevant att bedöma honom med tanke på den lilla istid han fått. Jag uppfattar dina inlägg som att du bedömer honom från förra säsongen, för det kan inte vara lätt att göra det från denna. När det gäller våra målvakter, tycker jag båda är bra.
|
|
|
Post by benderman on Oct 9, 2014 21:55:29 GMT 1
Alltid svårt med rankning o Bävern är inte bättre eller sämre än vissa andra, hans hockeykunskap är på en annans nivå......smaken är olika. Tycker också att han har satt nån 4 för mycket men annars är den helt ok. Personligen tycker jag att Fille var bättre än........tex Bergman för två säsonger sen trots att Kempe envisades att ha Bergman i första femman o Fille på bänken.
|
|
|
Post by benderman on Oct 9, 2014 22:00:46 GMT 1
Timo är legend ......men jag är jävligt glad att Patrick är kvar hos, trodde också att han skulle sticka. Problemet med Timo är tyvärr att kroppen håller par intensiva matcher men sen tar skador vid.
|
|
|
Post by wodmatte on Oct 10, 2014 5:06:28 GMT 1
MM timo är ju ärligt taLAT EN LEVANDE LEGEND JUST NU ALLA HA JU SET NÅN MACH NÄR HAN ´BARA STÄNGER INTE MÅNGA ANDRA JAG KAN SÄGA DETSAMA OM caps tycker dock inte heller dansken e spesielt dålig
|
|
|
Post by time on Oct 10, 2014 8:29:56 GMT 1
Letas tydligen lån. Både på forw o backsidan.
|
|
|
Post by time on Nov 9, 2014 20:36:39 GMT 1
Då har vi alltså bara 13 forwards. Fört tunt.
|
|
|
Post by aloviak on Nov 9, 2014 21:13:17 GMT 1
Då har vi alltså bara 13 forwards. Fört tunt. Håller med och skada på en C, så är vi där igen
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 9, 2014 23:01:23 GMT 1
verkar som de flesta har 15..Mora t o m 16
|
|
|
Post by time on Nov 10, 2014 17:19:59 GMT 1
AIK nu 3 mv 10 backar o 16 fw
|
|