|
Post by Zäta on Mar 25, 2014 9:16:34 GMT 1
Inget nyförvärv än. Ska vi räkna med att SB har några på kroken som fortfarande spelar?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 25, 2014 10:50:36 GMT 1
Inte många andra lag som har presenterat något heller..bara kontraktsförlängningar vad jag vet? Kanske kutym att vänta tills säsongen är över på riktigt?
|
|
|
Post by Zäta on Mar 25, 2014 10:58:21 GMT 1
Vissa klubbar har ju redan nya spelare. Även om dom inte är så många. intresset för att spela i KHK borde ju ökat en del efter denna säsongen.
Undrar hur SB ser på transatlanter i år.............
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 25, 2014 11:21:28 GMT 1
Ja det borde ökat markant..samtidigt är ju vår pissiga ekonomi en möjlig vagel i ögat? Jag undrar hur vår budget kommer se ut..
Transatlanter ja..finns ju inga säkra kort egentligen om de inte lirat i Sverige förut verkar de som. Somma hade ju meriter för att vara topp5 i HA men floppa totalt. Jag hoppas de tar upp 2-3 div1 lirare..Andersson och Lindholm har ju gjort deför jäkla bra!
|
|
|
Post by hoackii on Mar 26, 2014 11:48:39 GMT 1
Ja det borde ökat markant..samtidigt är ju vår pissiga ekonomi en möjlig vagel i ögat? Jag undrar hur vår budget kommer se ut.. Transatlanter ja..finns ju inga säkra kort egentligen om de inte lirat i Sverige förut verkar de som. Somma hade ju meriter för att vara topp5 i HA men floppa totalt. Jag hoppas de tar upp 2-3 div1 lirare..Andersson och Lindholm har ju gjort deför jäkla bra! Är det något man ser är det att toppen på ettan har närmat sig allsvenskan. Så visst finns det guldkorn där. Och SB är en jävel på att hitta dom.
|
|
|
Post by pettsson on Mar 28, 2014 20:49:25 GMT 1
Kommer 77 att sluta? Perfekta ersättaren måste ju vara Sandgren i BIK som står utan kontrakt. Firma Wiklund/Sandgren säsongen 12/13 var ju rena pesten att möta. Så det hade varit roligt att se dom tillsammans igen i KHK 14/15!
|
|
|
Post by Zäta on Mar 28, 2014 22:27:01 GMT 1
Varför tror alla att #77 ska sluta? Har ju varit så efter varje säsong sen han kom tillbaka?
|
|
|
Post by pettsson on Mar 28, 2014 22:44:34 GMT 1
Varför tror alla att #77 ska sluta? Har ju varit så efter varje säsong sen han kom tillbaka? Men nu har ju han varit borta halva säsongen pga skada. Sen tråkigt nog så hänger han ju inte med i svängarna ute på isen längre. Han vill mycket men han är inte tillräckligt bra längre, tyvärr!
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 28, 2014 23:00:53 GMT 1
Varför tror alla att #77 ska sluta? Har ju varit så efter varje säsong sen han kom tillbaka? Men nu har ju han varit borta halva säsongen pga skada. Sen tråkigt nog så hänger han ju inte med i svängarna ute på isen längre. Han vill mycket men han är inte tillräckligt bra längre, tyvärr! Kan inte annat än hålla med..tyckte jag redan förra säsongen men då fick jag höra här att han var elitseriemässig och allt var de va. Jag nämner inte vilka som sa det men det var folk här som brukar klaga på alla samt nån som försvarar alla utan att ha en egen åsikt..tokigt!
|
|
|
Post by Zäta on Mar 28, 2014 23:13:26 GMT 1
Varför tror alla att #77 ska sluta? Har ju varit så efter varje säsong sen han kom tillbaka? Men nu har ju han varit borta halva säsongen pga skada. Sen tråkigt nog så hänger han ju inte med i svängarna ute på isen längre. Han vill mycket men han är inte tillräckligt bra längre, tyvärr! Han är inte snabbast i serien. Det har han nog inte varit i ngn serie han har spelat i.(det va han inte när jag spelade med honom heller) Men det faktum att han varit skadad och att han har ett år kvar på kontraktet talar kanske för att han fullföljer?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 28, 2014 23:39:08 GMT 1
Men nu har ju han varit borta halva säsongen pga skada. Sen tråkigt nog så hänger han ju inte med i svängarna ute på isen längre. Han vill mycket men han är inte tillräckligt bra längre, tyvärr! Han är inte snabbast i serien. Det har han nog inte varit i ngn serie han har spelat i.(det va han inte när jag spelade med honom heller) Men det faktum att han varit skadad och att han har ett år kvar på kontraktet talar kanske för att han fullföljer? Vart ska man peta in honom då? Utgår från att vi får behålla 3e och 4e linen
|
|
|
Post by wodmatte on Mar 29, 2014 9:16:37 GMT 1
han klagar nog inte i fall han få sita på bänken
|
|
|
Post by Zäta on Mar 29, 2014 10:23:09 GMT 1
Han är inte snabbast i serien. Det har han nog inte varit i ngn serie han har spelat i.(det va han inte när jag spelade med honom heller) Men det faktum att han varit skadad och att han har ett år kvar på kontraktet talar kanske för att han fullföljer? Vart ska man peta in honom då? Utgår från att vi får behålla 3e och 4e linen Finns ju många öppningar. Ingen trupp är ju helt skadefri en hel säsong.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 29, 2014 10:37:27 GMT 1
Ser nog ändå hellre en yngre kille som vill framåt på en "bänkposition". Måste ju finnas någon slags konkurrenssituation med..
|
|
|
Post by pettsson on Mar 29, 2014 10:53:25 GMT 1
Ser nog ändå hellre en yngre kille som vill framåt på en "bänkposition". Måste ju finnas någon slags konkurrenssituation med.. Håller med! En billigare och en bra lösning hade ju varit Viktor Lundberg, typ.
|
|