|
Post by khkkrille on Jan 27, 2015 9:18:08 GMT 1
Om inte Timrå har hittat en lösning under onsdagen är samtliga spelare fria att lämna klubben tydligen..... Hult, Hallin, Borgman och Mollinder är ju de som jag tycker är intressanta
|
|
|
Post by time on Jan 27, 2015 9:58:39 GMT 1
Om inte Timrå har hittat en lösning under onsdagen är samtliga spelare fria att lämna klubben tydligen..... Hult, Hallin, Borgman och Mollinder är ju de som jag tycker är intressanta Japp. Tråkigt bara när gamarna cirklar ...
|
|
|
Post by chriande on Jan 27, 2015 13:06:40 GMT 1
Med tanke på Linders skadesituation, så borde det in en back till om man ska kriga om en SHL-plats.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 27, 2015 13:22:45 GMT 1
ja, HANS fall är verkligen viktigt! Hjärnskakning kan ju betyda allt från en vecka till aldrig. Ska vi chansa här?
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2015 13:39:06 GMT 1
Tycker man hör överallt att backmarknaden är jäkligt svag och ser man på värvningarna som gjorts under säsongen så är det inte många backar med Linderklass som tillkommit i allsvenskan.
Förresten, vad bryr du dig Qallahan? Du jämställer ju honom med Mingotti iblabd och bör väl va nöjd så länge han är borta?
Jag tycker vi saknar hans tyngd och skott i pp.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 27, 2015 13:55:50 GMT 1
Jag vill givetvis ha en mkt bättre. En som INTE är mr Indianare. Hur Lövenfolket kunde kalla Nevva för indianmästare är en gåta. Rena klippan i jämförelse med Linder. Och jag pratar inte om att just Linder behövs, utan att vi måste ha FLER backar, för säkerhets skull
Tycker faktiskt det varit mkt tryggare på slutet, utan livsfarliga uppspel, rensningar i rundeln (till motståndare) och segande bakom egen kasse
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2015 15:54:08 GMT 1
Heqfuille (stavar säkert inte rätt) hyllade du har jag för mej? Där kan man snacka om indianhövding! Minst två pass rakt till motståndare varje match. Nåväl, du är inte den enda som inte gillarLinders prestationer. Jag tycker de är oförtjänt allt som oftast då jag tror han fått eller tagit på sej ett ansvar han inte riktigt klarar. Mig veterligen så har han alltid varit en defensiv back men här krävs de att han ska vara mer allround och kreativ något han inte riktigt behärskar alla gånger. Nja mina förväntningar motsvarar han, han är en topp 2 back i laget tycker jag. Han och pudas kubbas väl om att va 1a
|
|
|
Post by time on Jan 28, 2015 10:54:45 GMT 1
Med tanke på Linders skadesituation, så borde det in en back till om man ska kriga om en SHL-plats. Instämmer. Akut om inte Kurki håller idag.
|
|
|
Post by time on Jan 28, 2015 12:47:51 GMT 1
För övrigt så verkar KHK ha en forward på kroken. Hur nära har jag ingen aning om. var tydligen Widerström
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 28, 2015 13:05:55 GMT 1
jaha....alltså ingen värvning alls. Kan man inte få en vettig förklaring? Det är dessutom ovanligt betonat att han kan kallas hem när som helst. Inte ens en MÅLSÄTTNING med resten av säsongen!
|
|
|
Post by aloviak on Jan 29, 2015 12:45:03 GMT 1
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jan 30, 2015 7:27:03 GMT 1
Han hoppas få spela kvar om vi går upp. Han har också (tidigare innan jul) klart deklarerat att han vill till SHL eller utomlands. Vi kan ju inte skriva SHL-kontrakt med spelare redan nu, eller?
|
|
|
Post by time on Jan 30, 2015 15:25:56 GMT 1
Tick tack ...
|
|
|
Post by aloviak on Jan 30, 2015 18:29:01 GMT 1
Han hoppas få spela kvar om vi går upp. Han har också (tidigare innan jul) klart deklarerat att han vill till SHL eller utomlands. Vi kan ju inte skriva SHL-kontrakt med spelare redan nu, eller? Vet inte hur man tolkar detta? Jag har inte hört han säga det någonstans! Bergströms kontrakt går ut till våren, och just nu är det stiljte i förhandlingarna om en fortsättning i Karlskrona. - För två månader sedan var klubben i kontakt med mig och sa att de ville behålla mig. Men efter det har jag inte hört något. Jag hoppas få spela kvar här och i SHL, säger Alexander Bergström som enligt uppgifter till Kvällsposten har ögon på sig från flera SHL-klubbar.
|
|
|
Post by time on Jan 31, 2015 10:37:58 GMT 1
|
|