|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Feb 6, 2015 21:49:45 GMT 1
Skärp er! Även jag ser det ni ser. Men jag ser inte orsaken, ej heller anledningen! Är han klar/ev. vill till annan klubb så finns det väl ingen anledning att bli kass? Kanske ligger det nåt annat bakom hans senaste insatser? Han är väl också en kille som kan få motgångar i livet med både det ena och/eller det andra?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 6, 2015 22:09:34 GMT 1
Skärp er! Även jag ser det ni ser. Men jag ser inte orsaken, ej heller anledningen! Är han klar/ev. vill till annan klubb så finns det väl ingen anledning att bli kass? Kanske ligger det nåt annat bakom hans senaste insatser? Han är väl också en kille som kan få motgångar i livet med både det ena och/eller det andra? Kan bara hålla med. Ibland blir man förvånad över vissa inlägg!?!?!?!?!
|
|
|
Post by Sverker on Feb 6, 2015 22:13:06 GMT 1
Varför sänka sig själv? Skicka #84 åt hrlvete och låt han stanna där. En omotiverad spelare är inte bättre än en motiverad #77..kan förstöra för hela laget men ändå vill du spela honom, Sverker? Hur går tankebanorna då?? Hur vet du att han är omotiverad? 77 är alltid motiverad, men vad presterar han? Varför ska 84 skickas till helvetet? Är du berusad?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 6, 2015 22:29:04 GMT 1
Varför sänka sig själv? Skicka #84 åt hrlvete och låt han stanna där. En omotiverad spelare är inte bättre än en motiverad #77..kan förstöra för hela laget men ändå vill du spela honom, Sverker? Hur går tankebanorna då?? Hur vet du att han är omotiverad? 77 är alltid motiverad, men vad presterar han? Varför ska 84 skickas till helvetet? Är du berusad? För att han ser omotiverat och ofokuserad ut, hur kan du ha missat de? Börjar du med kolla poängkolumnen så fort prestation kommer på tal så som qallahan? Att #84 gjort många poäng hjälper väl knappast nu va? Om en spelare gör 25p fram till jul och två efter så spelar väl inte de 25 någon roll? Visst han har större potential men som det är nu gör #77 mer nytta på banan. Nä inte berusad men fan så frustrerad
|
|
|
Post by Sverker on Feb 6, 2015 22:48:59 GMT 1
Då är ju 2 efter jul bra i jämförelse med 3 på hela serien.
Vad är du frustrerad över? Att 84 inte är som bäst just nu eller ngt annat?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 6, 2015 22:55:09 GMT 1
Är frustrerad över: 1. Om han skrivit på för något annat lag så lämnar han inte med flaggan i topp direkt..oproffsigt! 2. Enligt mej förstör han för en hel kedja, Han hindrar Tessier och Bergström från att lyckas. 3. Vi behöver verkligen honom nu för när han presterar som han ska är han en av allsvenskans bästa forwards och klart SHL mässig!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Feb 6, 2015 23:01:39 GMT 1
Är frustrerad över: 1. Om han skrivit på för något annat lag så lämnar han inte med flaggan i topp direkt..oproffsigt! 2. Enligt mej förstör han för en hel kedja, Han hindrar Tessier och Bergström från att lyckas. 3. Vi behöver verkligen honom nu för när han presterar som han ska är han en av allsvenskans bästa forwards och klart SHL mässig! Vad gäller nr 1, låt dig inte frustreras på ren spekulation.
|
|
|
Post by aloviak on Feb 7, 2015 20:02:40 GMT 1
Jag tycker att Jimmy s problem är att han bytte lina, nu får han passen bakifrån o måste själv ta sig fram till läget. innan tog Lihagen ner pucken djupt o la fram pass till Jimmy i slottet där han kunde skjuta direkt. Nu får Cruseman dom lägena?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 7, 2015 21:00:58 GMT 1
Jag tycker att Jimmy s problem är att han bytte lina, nu får han passen bakifrån o måste själv ta sig fram till läget. innan tog Lihagen ner pucken djupt o la fram pass till Jimmy i slottet där han kunde skjuta direkt. Nu får Cruseman dom lägena? Men det förklarar väl inte hans oinspirerade spel över HELA banan? Om jag inte såg fel mot löven så var han väl "bänkad" i bp? För nån månad sedan var han självskriven i den spelformen.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 7, 2015 21:22:42 GMT 1
Jag tycker att Jimmy s problem är att han bytte lina, nu får han passen bakifrån o måste själv ta sig fram till läget. innan tog Lihagen ner pucken djupt o la fram pass till Jimmy i slottet där han kunde skjuta direkt. Nu får Cruseman dom lägena? Men det förklarar väl inte hans oinspirerade spel över HELA banan? Om jag inte såg fel mot löven så var han väl "bänkad" i bp? För nån månad sedan var han självskriven i den spelformen. Har 84 verkligen spelat BP? Jag tror problemet är att han spelar med en för dålig cf!
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 7, 2015 21:38:17 GMT 1
Gör det att man spelar lojt och oinspirerat?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 7, 2015 21:47:09 GMT 1
Gör det att man spelar lojt och oinspirerat? Vi ser inte det på samma sätt. För att han har en svacka nu behöver ju inte bero på det du tycker dvs att han är oinspirerad och loj.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 7, 2015 21:57:52 GMT 1
Oroväckande lång svacka...
|
|
|
Post by time on Feb 8, 2015 10:58:27 GMT 1
Oroväckande lång svacka... Ja det är något som inte stämmer.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 8, 2015 11:38:22 GMT 1
Oroväckande lång svacka... Ja det är något som inte stämmer. Visst, han har inte varit sej lik på ett tag. Är du också inne på konspirationsteorien att han redan är klar för ett annat lag och nu gör allt för att sabba för KHK?
|
|