|
Post by khkkrille on Mar 31, 2014 21:02:13 GMT 1
Ja det är ju både lite positivt och negativt..kanske han själv skulle börja plantera ut lite rykten för att få igång snacket? De behöver ju inte ens va sanna liksom Landar han Palmebjörk så ska jag personligen ge SB en puss på munnen
|
|
|
Post by Zäta on Mar 31, 2014 21:28:50 GMT 1
Chansen att Palmebjörk spelar i KHK nästa säsong ser jag som minimal. Lämnar han frugan och det nya huset för en flytt på 113 mil...?
Vad det gäller Olsson Trkulja kanske SB har huggt men killen kanske inte vill spela hos oss.
|
|
|
Post by Rocket on Apr 1, 2014 9:14:36 GMT 1
Chansen att Palmebjörk spelar i KHK nästa säsong ser jag som minimal. Lämnar han frugan och det nya huset för en flytt på 113 mil...? Vad det gäller Olsson Trkulja kanske SB har huggt men killen kanske inte vill spela hos oss. Visst spelar naturligtvis en sådan sak till viss del in, men det är ju proffesionella idrottsmän Det är ju lite detta som är utmaningen och priset för att få möjligheten att utvecklas och på sikt ta nästa steg. Lite av spelets regler. Både Elofsson och Ågren lämnade ju sina hus(uthyrning ) för att kunna spela i KHK. Om jag inte minns helt fel från någon intervju så hade väl Pöllänen nybyggt hus i Finland det året han kom till Karlskrona Men visst det är nog lättare att övertala en spelare som inte har några band knutna i familj och hus.
|
|
|
Post by Rocket on Apr 1, 2014 9:24:31 GMT 1
Ja det är ju både lite positivt och negativt..kanske han själv skulle börja plantera ut lite rykten för att få igång snacket? De behöver ju inte ens va sanna liksom Landar han Palmebjörk så ska jag personligen ge SB en puss på munnen Jag kan hålla med. KHKs silly är inte lika "rolig" längre. Eller jag skulle nog vilja säga att KHKs silly är obefintlig. Samtidigt jobbar Bengtzén på det viset och kan han landa spelare som vi eller någon annan inte ens visste om att han jagat Känns som om agenterna inte heller läcker när Bengtzén är involverad. Ömsesidig respekt kanske? KHK behöver ju ex antal spelare inför säsongen. Några realistiska som jag hoppas att Bengtzén kollar in eller har på kroken är: David Rundqvist www.eliteprospects.com/player.php?player=26483Emil Lundberg www.eliteprospects.com/player.php?player=22202Olov Lundqvist www.eliteprospects.com/player.php?player=4726Alexander Deilert www.eliteprospects.com/player.php?player=5507
|
|
|
Post by Rocket on Apr 1, 2014 9:31:40 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Apr 1, 2014 10:15:38 GMT 1
Bra spelare allihopa. Men vem ska ersätta vem?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 1, 2014 10:33:38 GMT 1
Smotherman och Jensen måste ju ersättas med något lika bra och Jensen med något som är bättre egentligen. .vill ha in en förstecenter typ Jocke Eriksson i DIF som är riktigt bra på att teka och bemästrar alla delar i spelet på ett bra sätt..en riktig ledare som syns även när övriga i laget inte gör någon jättematch.
|
|
|
Post by beaverblogg16 on Apr 1, 2014 11:34:51 GMT 1
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 1, 2014 13:57:16 GMT 1
Välkommen Victor! Mycket bra förvärv som man velat ha hit sen Halmstadtiden, Var på tapetern som ett januariförvärv en gång i tiden!
|
|
|
Post by Zäta on Apr 1, 2014 14:10:17 GMT 1
Otippat med en högerskytt i truppen!! Victor är ju en bra allsvensk spelare. En bra första värvning.
|
|
|
Post by Joewson on Apr 1, 2014 15:44:57 GMT 1
|
|
|
Post by vsn on Apr 1, 2014 15:52:32 GMT 1
Lindarv skulle definitivt vara intressant. Backar är något vi behöver. Löfstedt känns väl lite otippat skulle jag säga. Vart ska han placeras?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 1, 2014 16:05:04 GMT 1
Lindarv skulle definitivt vara intressant. Backar är något vi behöver. Löfstedt känns väl lite otippat skulle jag säga. Vart ska han placeras? Med Lindholm och Bergström? Han är ju inte riktigt förstekedjespelare men å andra sidan trodde man inte de om Andersson heller..
|
|
|
Post by Joewson on Apr 1, 2014 16:12:03 GMT 1
Om Lindholm stannar...
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 1, 2014 16:30:14 GMT 1
Ja de vet man ju inte heller..hoppas vi får en bra slant för honom om han sticker!
|
|