|
Post by noll1 on Oct 17, 2014 15:09:09 GMT 1
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Oct 17, 2014 16:18:51 GMT 1
Så djävla konstigt att vi inte kan göra något ting ! Inga lån som duger ! Ingen sportchef ! Vi kan inget ting ! Inte konstigt att publiken inte kommer !
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 17, 2014 16:30:27 GMT 1
Visst är det märkligt...Larsson långtidsskadad direkt..och nästa lika snabbt med Kurki. Kan inte se det på annat sätt än att det inte finns pengar till någonting, varken sportchef eller spelare. Igår lät det som Moyer gick sönder..."jaha", tänkte jag..."en till att inte ersätta"...
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 17, 2014 16:34:11 GMT 1
Visst är det märkligt...Larsson långtidsskadad direkt..och nästa lika snabbt med Kurki. Kan inte se det på annat sätt än att det inte finns pengar till någonting, varken sportchef eller spelare. Igår lät det som Moyer gick sönder..."jaha", tänkte jag..."en till att inte ersätta"... Har dubinte vid detta laget lärt dej att inte sitta i kammaren och gissa för Rolf har ju inte sagt att det har med ekonomin att göra och naturligtvis är det ju så då! Ledningen är bara ovanligt trög
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Oct 17, 2014 18:02:24 GMT 1
Det är nog Rolf och resten av gänget som kostar ! Finns ingen annan klubb än KHK som lägger sig på rygg som vi gör !
|
|
|
Post by vsn on Oct 17, 2014 18:09:59 GMT 1
Ja, det känns som att det fortfarande är något som inte stämmer med ekonomin. Sjukt att fler inte reagerar. Undrar hur mycket dyrare han är om man jämför med t.ex. Walters?
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 17, 2014 19:24:14 GMT 1
Det finns dom som reagerar men som effektivt blir tystade av twittermaffian och vissa personer i ledande ställning ( vilka tydligen med är twittermaffia!). KHK är ju öppna nu o då ska vi hålla käften. .
|
|
|
Post by Zäta on Oct 17, 2014 21:11:15 GMT 1
Det ryktas ju om KELSEY TESSIER. Duger det?
Mark till B-löven betalas utav externa sponsorer. KHK har inga pengar. Dom har inte heller råd att chansa med ekonomin. Men är det så att det finns människor här på forumet som har obegränsat med pengar och vill se stora spelare, föreslår jag att ni tar kontakt med klubben.
|
|
|
Post by vsn on Oct 17, 2014 21:17:36 GMT 1
Det ryktas ju om KELSEY TESSIER. Duger det? Till Rögle ja.. Mark till B-löven betalas utav externa sponsorer. KHK har inga pengar. Dom har inte heller råd att chansa med ekonomin. Men är det så att det finns människor här på forumet som har obegränsat med pengar och vill se stora spelare, föreslår jag att ni tar kontakt med klubben. Om klubben skulle visa lite ambitioner och vilja så kanske fler hade varit intresserade i att hjälpa till.
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 17, 2014 21:24:36 GMT 1
Det ryktas ju om KELSEY TESSIER. Duger det? Mark till B-löven betalas utav externa sponsorer. KHK har inga pengar. Dom har inte heller råd att chansa med ekonomin. Men är det så att det finns människor här på forumet som har obegränsat med pengar och vill se stora spelare, föreslår jag att ni tar kontakt med klubben. Det ryktet håller jag för otroligt..väldigt otroligt
|
|
|
Post by Zäta on Oct 17, 2014 21:25:36 GMT 1
Det ryktas ju om KELSEY TESSIER. Duger det? Till Rögle ja.. Mark till B-löven betalas utav externa sponsorer. KHK har inga pengar. Dom har inte heller råd att chansa med ekonomin. Men är det så att det finns människor här på forumet som har obegränsat med pengar och vill se stora spelare, föreslår jag att ni tar kontakt med klubben. Om klubben skulle visa lite ambitioner och vilja så kanske fler hade varit intresserade i att hjälpa till. Enligt BLT ryktas han till KHK vad jag förstår. Viljan är det nog inget fel på. På vilket sätt vill du se att klubben visar ambitioner som inte kostar skjortan?
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 17, 2014 21:44:35 GMT 1
Zäta// en aggresiv målsättning och nån/några "stjärnlirare" kunnat locka mer eller mycket mer publik och därmed betalat sig själv..inga konstigheter egentligen.
|
|
|
Post by Zäta on Oct 17, 2014 21:58:14 GMT 1
Zäta// en aggresiv målsättning och nån/några "stjärnlirare" kunnat locka mer eller mycket mer publik och därmed betalat sig själv..inga konstigheter egentligen. Inga konstigheter? Klubben va på f...håret att gå i konkurs. kanske inte läge då att satsa sig ur krisen? Truppen sätts ju tidigt. I den vevan visste nog inte Rolf om det ens skulle bli ngn hockey i stan.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 17, 2014 23:29:54 GMT 1
Det ryktas ju om KELSEY TESSIER. Duger det? Mark till B-löven betalas utav externa sponsorer. KHK har inga pengar. Dom har inte heller råd att chansa med ekonomin. Men är det så att det finns människor här på forumet som har obegränsat med pengar och vill se stora spelare, föreslår jag att ni tar kontakt med klubben. precis...externa sponsorer! Tänkte det när "KLUBBENS STöRSTA SPONSOR NÅGONSIN" trädde in...nu kan vi kanske förstärka. Men givetvis är det bara smulor, t o m från jättarna, på detta ställe. Som exempel, så kunde ABB sagt att nu värvar vi Hurtubise. Sätt en ABB-flagga på hans hjälm...
|
|
|
Post by time on Oct 18, 2014 8:55:24 GMT 1
saxat från MrMadhawk "Hurtubise låg ute ganska länge på marknaden. Vet att flera allsvenska klubbar backat på grund av ett för högt pris, i förhållande till prestation."
|
|