|
Post by time on May 12, 2014 17:45:43 GMT 1
Nisse Bergström på väg till MIF. Då slipper Bengtzen bli sågad här om han tagit hit Nisse.
|
|
|
Post by time on May 12, 2014 18:14:26 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on May 12, 2014 18:26:47 GMT 1
Nisse Bergström på väg till MIF. Då slipper Bengtzen bli sågad här om han tagit hit Nisse. Nisse hade dock varit närmast spets vi kommit denna sillyn..om de säger mest om honom eller KHKs lagbygge får du bedömma själv..
|
|
|
Post by Zäta on May 12, 2014 20:51:01 GMT 1
Nisse är väl en helt ok allsvensk spelare. Framför allt om det är Kollar han ska ersätta. Men jag störde mig sjukt mycket på dragningarna på blå och dom obligatoriska utvisningarna. Men han har bra drag under rören.
|
|
|
Post by Zäta on May 13, 2014 6:51:14 GMT 1
Johner till Vik.
|
|
|
Post by gloriel64 on May 13, 2014 10:14:57 GMT 1
Absolut min favvo, de blir grymma i år Västerås, det känns som att serien håller på att skikta upp sig, detta långt innan den ens börjat. Vår målsättning får bli att slippa negativt kvalspel, allt annat är en skräll.
|
|
|
Post by khkkrille on May 13, 2014 11:24:00 GMT 1
Absolut min favvo, de blir grymma i år Västerås, det känns som att serien håller på att skikta upp sig, detta långt innan den ens börjat. Vår målsättning får bli att slippa negativt kvalspel, allt annat är en skräll. hade du trott något annat?
|
|
|
Post by Zäta on May 13, 2014 12:03:13 GMT 1
Absolut min favvo, de blir grymma i år Västerås, det känns som att serien håller på att skikta upp sig, detta långt innan den ens börjat. Vår målsättning får bli att slippa negativt kvalspel, allt annat är en skräll. Vik och Mif lär nog sticka ut mest.
|
|
|
Post by khkkrille on May 13, 2014 13:06:42 GMT 1
Absolut min favvo, de blir grymma i år Västerås, det känns som att serien håller på att skikta upp sig, detta långt innan den ens börjat. Vår målsättning får bli att slippa negativt kvalspel, allt annat är en skräll. Vik och Mif lär nog sticka ut mest. Glöm inte SSK
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 13, 2014 13:34:52 GMT 1
Absolut min favvo, de blir grymma i år Västerås, det känns som att serien håller på att skikta upp sig, detta långt innan den ens börjat. Vår målsättning får bli att slippa negativt kvalspel, allt annat är en skräll. hade du trott något annat? Så du tror inte på 10 milj-budget, Bengtzen och Rolf?
|
|
|
Post by Zäta on May 13, 2014 14:08:05 GMT 1
Vik och Mif lär nog sticka ut mest. Glöm inte SSK Har inte glömt dom. Tror både Vik och Mif kommer vara bättre.
|
|
|
Post by gloriel64 on May 13, 2014 14:13:26 GMT 1
hade du trott något annat? Så du tror inte på 10 milj-budget, Bengtzen och Rolf? Du och jag är nog rätt lika, två tjuriga gamla gubbar. Hade du och jag varit sportchef så tror jag ändå att vi hållt i pengarna, trots att budgeten är 10 miljoner. Jag jobbar så, har en budget, en investeringsplan, men man snålar lite ändå, trots att det inte är ens egna pengar, man känner lite ansvar ändå.
|
|
|
Post by Zäta on May 13, 2014 14:22:01 GMT 1
Conny Strömberg är tydligen på väg till Vik.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 13, 2014 14:46:39 GMT 1
Så du tror inte på 10 milj-budget, Bengtzen och Rolf? Du och jag är nog rätt lika, två tjuriga gamla gubbar. Hade du och jag varit sportchef så tror jag ändå att vi hållt i pengarna, trots att budgeten är 10 miljoner. Jag jobbar så, har en budget, en investeringsplan, men man snålar lite ändå, trots att det inte är ens egna pengar, man känner lite ansvar ändå. Jo, men samtidigt måste det ju se NÅGOT ut på papperet, för att få fart på säsongskortsförsäljning och allmänintresse. Ingen lyfter på ögonbrynen åt någonting hittills och "alla" ställer sig undrande till vad som ska hända. Både med klubb och lag. Fortfarande nästan dyrast säsongskort och ett av de billigare lagen, som det ser ut nu.
|
|
|
Post by khkkrille on May 13, 2014 15:56:17 GMT 1
Du och jag är nog rätt lika, två tjuriga gamla gubbar. Hade du och jag varit sportchef så tror jag ändå att vi hållt i pengarna, trots att budgeten är 10 miljoner. Jag jobbar så, har en budget, en investeringsplan, men man snålar lite ändå, trots att det inte är ens egna pengar, man känner lite ansvar ändå. Jo, men samtidigt måste det ju se NÅGOT ut på papperet, för att få fart på säsongskortsförsäljning och allmänintresse. Ingen lyfter på ögonbrynen åt någonting hittills och "alla" ställer sig undrande till vad som ska hända. Både med klubb och lag. Fortfarande nästan dyrast säsongskort och ett av de billigare lagen, som det ser ut nu. Det var som du sa häromdan, att de är inte det att det värvas billigt, det är väldigt förståeligt, utan att de promt håller fast vid att det är samma budget som ifjol som gäller..däri ligger lögnen! Att de ska vänta till ett senare läge och ha utrymme längre fram tycker jag låter naivt.. Som du säger..tempen måste upp annars blir det inga 2000 säsongskort sålda! Nån som vet vad de budgeterat med förresten? ps. Vi har ca 5 miljoner som i nuläget är outnyttjad budget om man ska gå efter Rolfs siffror.ds
|
|