|
Post by hockeyfarsan on May 28, 2014 15:07:21 GMT 1
SSK:s nyförvärv Tim Sandberg, mv, Örebro Christoffer Aspeqvist, b, AIK Simon Löf, b, Brynäs David Lidström, b, Djurgården Michal Gulasi, b, Karlovy Vary Oscar Ahlström, f, AIK Victor Ahlström, f, AIK Jonas Djupvik Lövile, f, Nicklas Strid, f, Brynäs Erik Lindhagen, f, Västerås Francois Bouchard, f, Oskarshamn Detta ser onekligen riktigt bra ut, SSK blir nog att räkna med denna säsongen. Får man dem bara att lira som ett lag så. Hur många har man behållt?
|
|
|
Post by Sverker on May 28, 2014 17:01:27 GMT 1
SSK:s nyförvärv Tim Sandberg, mv, Örebro Christoffer Aspeqvist, b, AIK Simon Löf, b, Brynäs David Lidström, b, Djurgården Michal Gulasi, b, Karlovy Vary Oscar Ahlström, f, AIK Victor Ahlström, f, AIK Jonas Djupvik Lövile, f, Nicklas Strid, f, Brynäs Erik Lindhagen, f, Västerås Francois Bouchard, f, Oskarshamn Detta ser onekligen riktigt bra ut, SSK blir nog att räkna med denna säsongen. Får man dem bara att lira som ett lag så. Hur många har man behållt? Ingen koll på det, tycker bara deras nyförvärv ser riktigt bra och intressanta ut. De har ju också Janne Karlsson, icke att förglömma! Tror dom blir giftiga denna säsong.
|
|
|
Post by khkkrille on May 29, 2014 21:55:01 GMT 1
Fin värvning av SSK i Mattias Beck..förstår inte hur folk kan tvivla på dom?
|
|
|
Post by vsn on May 29, 2014 22:54:21 GMT 1
Usch ja, de ser jobbigt starka ut. Jag hoppas att vi i alla fall var med och bjöd.
|
|
|
Post by gloriel64 on May 30, 2014 6:02:15 GMT 1
Fin värvning av SSK i Mattias Beck..förstår inte hur folk kan tvivla på dom? Malmö har många ggr haft bättre lag och floppat ordentligt, Rögle likaså, det spelar ingen roll vad du har på pappret om du inte kan få ihop gruppen, jag tror på flopp. jag tror mer på Malmö och Västerås, Almtuna årets skrällag.
|
|
|
Post by khkkrille on May 30, 2014 7:41:58 GMT 1
Fin värvning av SSK i Mattias Beck..förstår inte hur folk kan tvivla på dom? Malmö har många ggr haft bättre lag och floppat ordentligt, Rögle likaså, det spelar ingen roll vad du har på pappret om du inte kan få ihop gruppen, jag tror på flopp. jag tror mer på Malmö och Västerås, Almtuna årets skrällag. Nä får man inte ihop de så..men Janne har ju faktiskt varit riktigt duktig på det? Nja..fan vet om inte SSK tar hem hela alltet
|
|
|
Post by hockeyfarsan on May 30, 2014 11:17:42 GMT 1
Malmö har många ggr haft bättre lag och floppat ordentligt, Rögle likaså, det spelar ingen roll vad du har på pappret om du inte kan få ihop gruppen, jag tror på flopp. jag tror mer på Malmö och Västerås, Almtuna årets skrällag. Nä får man inte ihop de så..men Janne har ju faktiskt varit riktigt duktig på det? Nja..fan vet om inte SSK tar hem hela alltet Är böjd att hålla med. De har spelarna och de har tränaren. Det enda vore om han inte kan få dem att spela för varandra.
|
|
|
Post by khkkrille on May 30, 2014 12:02:02 GMT 1
Det tror jag nog han kan, den förvandlingeb som skedde här tillskriver jag till stor del Janne även om vissa elaka tungor skränar omatt han var illa omtyckt. Jag är ganska säker på att så inte var fallet för då hade 1. Styrelsen plockat bort han 2. Spelarna hade inte presterat som de gjort.
Fällan de kan hamna i är om de drar på sig för många " 1a linelirare" som blir missnöjda när de inte får så mycket istid som de vill ha.
|
|
|
Post by time on May 30, 2014 13:46:34 GMT 1
Det tror jag nog han kan, den förvandlingeb som skedde här tillskriver jag till stor del Janne även om vissa elaka tungor skränar omatt han var illa omtyckt. Jag är ganska säker på att så inte var fallet för då hade 1. Styrelsen plockat bort han 2. Spelarna hade inte presterat som de gjort. Fällan de kan hamna i är om de drar på sig för många " 1a linelirare" som blir missnöjda när de inte får så mycket istid som de vill ha. Där har du en poäng. Samma problem hade ju KHK tidvis i ettan.
|
|
|
Post by time on Jun 4, 2014 13:46:09 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Jun 6, 2014 14:42:04 GMT 1
Vita hästen har hittat sin förstacenter. Jag tror han floppat.
|
|
|
Post by time on Jun 6, 2014 17:32:48 GMT 1
Vita hästen har hittat sin förstacenter. Jag tror han floppat. Svårbedömd. I alla fall för mig.
|
|
|
Post by Zäta on Jun 6, 2014 17:58:26 GMT 1
Vita hästen har hittat sin förstacenter. Jag tror han floppat. Svårbedömd. I alla fall för mig. Klart det är svårt när man inte sett honom spela. Men från DEL 2 till förstacenter i allsvenskan? Osar katt. Jag tror han inte han blir långvarig.
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 6, 2014 18:09:48 GMT 1
Svårbedömd. I alla fall för mig. Klart det är svårt när man inte sett honom spela. Men från DEL 2 till förstacenter i allsvenskan? Osar katt. Jag tror han inte han blir långvarig. Håller med..
|
|
|
Post by Zäta on Jun 6, 2014 21:23:18 GMT 1
Klart det är svårt när man inte sett honom spela. Men från DEL 2 till förstacenter i allsvenskan? Osar katt. Jag tror han inte han blir långvarig. Håller med.. Jag hoppas faktiskt att det blir så.
|
|