|
Post by time on Jun 22, 2014 18:05:15 GMT 1
916
|
|
|
Post by Sverker on Jun 30, 2014 10:36:39 GMT 1
Ser tyvärr inte så bra ut.
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 30, 2014 11:07:10 GMT 1
Ska det vara såhär tyst lär det ju inte bli bättre heller..Vi lirar i näst högsta ligan men använder mediala kanaler som en div 2 klubb! Folk ska inte behöva gå in på hemsidan utan de ska matas med khk överallt ändå! Nu har jag bestämt mej,blir inget säsongskort i år utan blir att gå på enstaka matcher istället
|
|
|
Post by Zäta on Jun 30, 2014 12:40:06 GMT 1
Ska det vara såhär tyst lär det ju inte bli bättre heller..Vi lirar i näst högsta ligan men använder mediala kanaler som en div 2 klubb! Folk ska inte behöva gå in på hemsidan utan de ska matas med khk överallt ändå! Nu har jag bestämt mej,blir inget säsongskort i år utan blir att gå på enstaka matcher istället På grund av dom är dåliga på sociala medier?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 30, 2014 13:21:45 GMT 1
sjukt stendött...var är marknadsföringen? Men tyvärr är väl den osäkra truppen den sämsta marknadsföringen. Förstod att det skulle dippa med tanke på att inte ett enda tungt namn droppat in. 3-4 spelare som inte är alls ersatta på papperet. De spelare som var avgörande för topplaceringen
|
|
|
Post by casadoc on Jun 30, 2014 13:27:08 GMT 1
Medgångssupportrar....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 30, 2014 13:41:05 GMT 1
Tyvärr finns ju dessa i överflöd, nästan överallt
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 30, 2014 13:45:18 GMT 1
Ska det vara såhär tyst lär det ju inte bli bättre heller..Vi lirar i näst högsta ligan men använder mediala kanaler som en div 2 klubb! Folk ska inte behöva gå in på hemsidan utan de ska matas med khk överallt ändå! Nu har jag bestämt mej,blir inget säsongskort i år utan blir att gå på enstaka matcher istället På grund av dom är dåliga på sociala medier? Nej för fan pga sviktande intresse,krasslig ekonomi och lite dåligt med tid..Det mediala kan man väl dock blanda in i sviktande intresse.
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 30, 2014 13:47:27 GMT 1
Japp du får äran att vara en större supporter än mej kommande säsong..ska se om jag kan tillverka en medalj av en dassrulle och lite folie.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 30, 2014 14:17:35 GMT 1
Med tanke på tillbringad tid här, trodde jag att krille var en av de största die hard fansen...
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 30, 2014 15:06:43 GMT 1
Det är jag kanske innerst inne men nu har jag en liten som också vill ha uppmärksamhet och som inte direkt kostar gratis Jag återvänder när motivationen blir större helt enkelt..kommer ändå att slavisk följa allt som händer,gå på majoriteten av matcherna osv..
|
|
|
Post by Sverker on Jun 30, 2014 15:21:00 GMT 1
Det som oroar mej mest är att man räknar med 1800 kort, vilket det inte ser ut att bli (hoppas jag har fel). Vad händer med budgeten om det blir 500 kort mindre? Man har ju sålt rabatterade kort och skatteåterbäringen har kommit, så det borde varit 1500 sålda nu, när man budgeterat med 1800, eller?
|
|
|
Post by time on Jun 30, 2014 15:37:03 GMT 1
Vet inte hur det är jämfört med samma datum förra säsongen. Men det såldes i alla fall fler kort första veckorna denna säsong. Sedan brukar det väl vara en topp innan deadline?
Så tror jag det blir denna säsong också. Därmed inte sagt att jag är säker på att man når 1800.
Visst det har inte värvats så flashiga namn. Men inte säkert att LAGET blir sämre för det. Nu har man 15 st som lirat ihop en säsong att bygga på. Dessutom ska en back in.
Sen är det viktigaste hur många betalande åskådare KHK kommer att snitta. Men självklart viktigt att sälja så många kort som möjligt.
|
|
|
Post by time on Jun 30, 2014 15:38:13 GMT 1
917 (minst)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 30, 2014 15:43:24 GMT 1
Vet inte hur det är jämfört med samma datum förra säsongen. Men det såldes i alla fall fler kort första veckorna denna säsong. Sedan brukar det väl vara en topp innan deadline? Så tror jag det blir denna säsong också. Därmed inte sagt att jag är säker på att man når 1800. Visst det har inte värvats så flashiga namn. Men inte säkert att LAGET blir sämre för det. Nu har man 15 st som lirat ihop en säsong att bygga på. Dessutom ska en back in. nej, men flashiga namn säljer! Det borde klubben också fatta...i alla fall borde man fatta att man inte kan räkna med oförändrad försäljning, utan det. Säger det igen...vi känns som gråa Bofors. Ett lag som aldrig någon lyfter ögonbrynen åt. Knappast ens för att det går bra. De bara finns...
|
|