|
Post by khkkrille on Aug 13, 2014 21:35:33 GMT 1
Så han inte 1767? Bra spurtat iaf
|
|
|
Post by time on Aug 13, 2014 21:37:29 GMT 1
Så han inte 1767? Bra spurtat iaf Kan ha varit så. Men något på 17-hundra var det.
|
|
|
Post by time on Aug 14, 2014 9:28:50 GMT 1
1726
|
|
|
Post by ksoze on Aug 14, 2014 16:28:18 GMT 1
I år gjorde jag något som jag inte gjort på minst 7 år, jag förlängde inte mitt säsongkort. Enligt Q:s definition är jag nog en totalt ointresserad supporter nu då.. Det har inte varit lätt att komma till detta beslut, det har varit mycket vånda och många frågor som har legat i vågskålen. Men i år vägde den över till att inte köpa, av flera anledningar. Några rent av privata som jag inte behöver delge här men en anledning har varit att jag inte känt något sug, ingen puls, ingen nyfikenhet på KHK. Man hade nog kunnat "lura" mig till att köpa om det hade varit lite mer surr och nyfikenhet på KHK, man jag har inte sett/känt något surr eller sug efter KHK. Det kan givetvis bara vara så att det har gått mig helt förbi, men alla andra år har jag hela sommaren känt ett enormt sug efter vinter och hockey, känner inte så nu. Givetvis har ekonomisoppan legat i ena vågskålen, inte direkt, men allt negativt som kommit med den och som gör att en vettig satsning nu inte är genomförbar. Priset är givetvis en annan tyngd som legat i den negativa vågskålen - det kanske var det till syvende och sist som gjorde så att vågskålen tippade över. Kommer förhoppningsvis återigen köpa säsongskort när vågskålen tippar åt rätt håll, men det är lite sorgligt att man inte har förnyat sitt kort. Hoppas ni som förnyade får en bra och rolig hockeyvinter!
|
|
|
Post by Zäta on Aug 16, 2014 13:24:03 GMT 1
Malmö släpper vissa biljetter för 99:- i sin premiärmatch. Kanske vore ngt för KHK att göra?
|
|
|
Post by noll1 on Aug 16, 2014 16:44:56 GMT 1
Någon som vet var och när man hämtar ut sin säsongsbiljett?
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 16, 2014 19:45:39 GMT 1
Någon som vet var och när man hämtar ut sin säsongsbiljett? Från 25 e aug inner i stan
|
|