|
Post by time on Jun 30, 2014 15:46:44 GMT 1
Vet inte hur det är jämfört med samma datum förra säsongen. Men det såldes i alla fall fler kort första veckorna denna säsong. Sedan brukar det väl vara en topp innan deadline? Så tror jag det blir denna säsong också. Därmed inte sagt att jag är säker på att man når 1800. Visst det har inte värvats så flashiga namn. Men inte säkert att LAGET blir sämre för det. Nu har man 15 st som lirat ihop en säsong att bygga på. Dessutom ska en back in. nej, men flashiga namn säljer! Det borde klubben också fatta...i alla fall borde man fatta att man inte kan räkna med oförändrad försäljning, utan det. Säger det igen...vi känns som gråa Bofors. Ett lag som aldrig någon lyfter ögonbrynen åt. Knappast ens för att det går bra. De bara finns... Man räknar ju med färre kort. Kan ju kanske bero på att gråa Bofors fd sportchef satt ihop laget?
|
|
|
Post by Sverker on Jun 30, 2014 15:48:52 GMT 1
Märkligt om man inte hade sålt mer första veckorna då korten var kraftigt rabatterade, eller tycker du annorlunda time? Om KHK blir som ett "grått" Bofors, blir iaf jag nöjd! Förresten, du kan lägga till ett kort till time, för jag ska nog också köpa. 918 då.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 30, 2014 15:53:45 GMT 1
nej, men flashiga namn säljer! Det borde klubben också fatta...i alla fall borde man fatta att man inte kan räkna med oförändrad försäljning, utan det. Säger det igen...vi känns som gråa Bofors. Ett lag som aldrig någon lyfter ögonbrynen åt. Knappast ens för att det går bra. De bara finns... Man räknar ju med färre kort. Kan ju kanske bero på att gråa Bofors fd sportchef satt ihop laget? Ja, men det var knappast grått förra säsongen...tre flashiga spelare. Hade han ersatt med lika flashiga (likadan budget ), så hade vi inte varit grå nu heller... F ö vill jag knappast ha hit Bofors spel. Bara poängen
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 30, 2014 15:54:23 GMT 1
Märkligt om man inte hade sålt mer första veckorna då korten var kraftigt rabatterade, eller tycker du annorlunda time? Om KHK blir som ett "grått" Bofors, blir iaf jag nöjd! Förresten, du kan lägga till ett kort till time, för jag ska nog också köpa. 918 då. 919
|
|
|
Post by time on Jun 30, 2014 19:13:03 GMT 1
Märkligt om man inte hade sålt mer första veckorna då korten var kraftigt rabatterade, eller tycker du annorlunda time? Om KHK blir som ett "grått" Bofors, blir iaf jag nöjd! Förresten, du kan lägga till ett kort till time, för jag ska nog också köpa. 918 då. Förra året lockade man första med ett fritt P-kort som var mer värt än 500:- för de som ser alla matcher och kommer med bil. Men 500 i cash lockade nog fler. Med 917 (minst) skrev jag pga att jag visste om en som köpt senaste dagarna. Att inte du/callahan/khkkrille köpt något kort var ju ingen direkt skräll. Men hoppfullt att du nog ska köpa.
|
|
|
Post by time on Jun 30, 2014 19:18:44 GMT 1
Man räknar ju med färre kort. Kan ju kanske bero på att gråa Bofors fd sportchef satt ihop laget? Ja, men det var knappast grått förra säsongen...tre flashiga spelare. Hade han ersatt med lika flashiga (likadan budget ), så hade vi inte varit grå nu heller... F ö vill jag knappast ha hit Bofors spel. Bara poängen Vilka tre flashiga spelare värvade man förra säsongen? För övrigt ser jag hellre ett lag som tar 100p utan flashiga(dyra) spelare än ett som tar 90p med flashiga spelare.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 30, 2014 20:42:07 GMT 1
sa inte värvade..menade att vi hade. Och vilka spelare jag menar är ju väldigt svårt att räkna ut..
|
|
|
Post by staun on Jul 3, 2014 10:54:52 GMT 1
KRIF's guldkort kostar 4500kr i div 1, det gjorde inte ens våra kort i ettan. Men inte faaan gnäller dom för det.
|
|
|
Post by khkkrille on Jul 3, 2014 11:33:30 GMT 1
KRIF's guldkort kostar 4500kr i div 1, det gjorde inte ens våra kort i ettan. Men inte faaan gnäller dom för det. Kanske för att det finns andra billigare alternativ till deras kort?
|
|
|
Post by khkregerar on Jul 3, 2014 19:35:32 GMT 1
KRIF's guldkort kostar 4500kr i div 1, det gjorde inte ens våra kort i ettan. Men inte faaan gnäller dom för det. Kanske för att det finns andra billigare alternativ till deras kort? Men snälla det finns det ju här med, ståplats kostar 2200. På 26 hemmamatcher blir det ungefär 85 kronor matchen. Hur billigt ska du ha det? Komma in gratis eller? Sluta gnäll nu snälla, det kostar nästan lika mycket att gå på fotboll i div.4.
|
|
|
Post by khkkrille on Jul 3, 2014 20:14:55 GMT 1
Kanske för att det finns andra billigare alternativ till deras kort? Men snälla det finns det ju här med, ståplats kostar 2200. På 26 hemmamatcher blir det ungefär 85 kronor matchen. Hur billigt ska du ha det? Komma in gratis eller? Sluta gnäll nu snälla, det kostar nästan lika mycket att gå på fotboll i div.4. Nej? När har jag sagt att det ska vara gratis? Du kan ju inte jämföra guldkortet med våran ståplats! Vad är det du inte fattar med att man ibland måste prioritera annat framför hockeyn? Jag har gissningsvis "plöjt" ner runt 100 000 i KHK genom åren men nu har jag familj och prioritera de istället!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 3, 2014 21:04:53 GMT 1
Haha, ja vilka jämförelser! Det sjuka här har ju att ALLT alltid varit dyrt och inte ens olika priser på olika platser. Måste väl jämföra KRIFs ståplatspris med vårt då!? Ska man jämföra äpplen och päron?
|
|
|
Post by khkregerar on Jul 4, 2014 0:27:49 GMT 1
Haha, ja vilka jämförelser! Det sjuka här har ju att ALLT alltid varit dyrt och inte ens olika priser på olika platser. Måste väl jämföra KRIFs ståplatspris med vårt då!? Ska man jämföra äpplen och päron? Ja jag jämför gärna deras ståplats med, i Kallinge kostar ett säsongskort på ståplats 1600. I grundserien har man 15 hemmamatcher, och vill det säg väl går man till allettan. Väl i allettan är det 7 hemmamatcher. Alltså 22 matcher. Det blir 72 kronor per match, det är alltså 13 kronor dyrare att gå på en allsvensk match, oj vilken skandal.
|
|
|
Post by staun on Jul 4, 2014 18:17:49 GMT 1
Det jag ville uppmärksamma var (är) att inte ens KHK tog 4500 för ngt kort i divison 1.
Kul att "dom"tog ledningen i något.
|
|
|
Post by jompa on Jul 9, 2014 15:20:50 GMT 1
967 nu
|
|