|
Post by hockeyfarsan on Jan 25, 2015 17:03:42 GMT 1
...the sound of time?
|
|
|
Post by vsn on Jan 26, 2015 12:20:03 GMT 1
Vi fick i alla fall en klubbchef... Jag undrar hur Kentää har tid till att fylla alla roller.
|
|
|
Post by Sverker on Jan 26, 2015 12:50:51 GMT 1
Är det så i alla klubbar att fd ordförande med automatik blir klubbchef? eller gäller det bara KHK?
|
|
|
Post by vsn on Jan 26, 2015 13:17:45 GMT 1
Är det så i alla klubbar att fd ordförande med automatik blir klubbchef? eller gäller det bara KHK? Gäller bara KHK
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 26, 2015 14:29:11 GMT 1
*suck*
dags för pengarullning igen? Blir så förbannad, ärligt talat...jävla flumpost, som inte ALLA behöver, men vi, trots ekonomiskt stålbad
|
|
|
Post by time on Jan 26, 2015 18:10:25 GMT 1
*suck* dags för pengarullning igen? Blir så förbannad, ärligt talat...jävla flumpost, som inte ALLA behöver, men vi, trots ekonomiskt stålbad Tycker du att det varit pengarullning sen Rolf blev KC i samband med årsmötet?
|
|
|
Post by Sverker on Jan 26, 2015 18:38:28 GMT 1
*suck* dags för pengarullning igen? Blir så förbannad, ärligt talat...jävla flumpost, som inte ALLA behöver, men vi, trots ekonomiskt stålbad Tycker du att det varit pengarullning sen Rolf blev KC i samband med årsmötet? Tror inte han tänker så. Han tycker nog likt mej att man kunde ha en KC som även skulle kunna vara SC. Om nu alla SC aspiranter tackat nej pga av det eller ngt annat vet jag ej. Med båda dessa tjänster är risken att pengarullningen börjar igen. Jag har bara riktigt förtroende för vår nya ordf och han hade varit ett ypperligt alt till KC om man nu måste ha det. Han kunde kanske inte pga jobbet, men min fråga står kvar. Fick han frågan?
|
|
|
Post by time on Jan 26, 2015 19:43:59 GMT 1
Se svar i "hur sköts KHK" (vad gäller frågan om komb. Klubb/sportchef)
|
|
|
Post by Fd sponsor on Jan 29, 2015 11:12:41 GMT 1
Bläddrar i en kvällstidning med intervju från Alexander Bergström. Han säger att klubben inte pratat med honom på två månader om kontrakt för nästa säsong.
Detta samt lokala tidningarnas uppgifter om många utgångna kontrakt visar väl behovet för en chef över sporten är akut? Även om man inte ska förlänga med spelare rakt av eftersom man inte vet vilken nivå laget spelar på nästa år så måste väl något ta diskussionen med spelarna så att inte andra klubbar gör det först?
|
|
|
Post by Sverker on Jan 29, 2015 11:16:49 GMT 1
Bläddrar i en kvällstidning med intervju från Alexander Bergström. Han säger att klubben inte pratat med honom på två månader om kontrakt för nästa säsong. Otroligt. Han är en som skulle kunna klara SHL spel också. Hade varit mycket viktigare att tillsätta en SC än KC!
|
|
|
Post by vsn on Feb 13, 2015 22:11:37 GMT 1
Jakten på rätt profil fortsätter hoppas jag.
|
|
|
Post by vsn on Feb 23, 2015 14:18:50 GMT 1
Ingen ny sportchef förrän efter säsongen om man ska tro på BLT.
|
|
|
Post by noll1 on Feb 23, 2015 14:45:09 GMT 1
Eftersom det inte har lösts tidigare så tror jag att i nuläget är vettigt att vänta tills efter säsongen. För tillfället skall inget ta fokus från nästa match tills dess att säsongen är slut!
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 23, 2015 15:50:26 GMT 1
Samtidigt tar de ju en del fokus från Hånberg som ju måste lägga tid på att pussla ihop nästa säsongs lag oavsett serie. Jag hoppas man är ganska långt fram där..
|
|
|
Post by Zäta on Feb 23, 2015 19:10:25 GMT 1
Det kan nog vara så att många utav spelarna inte har så bråttom med att signa nytt kontrakt. Det är många fler spelare som får chansen i SHL nästa säsong. Kan nog vara en del som har is i magen.
|
|