conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Feb 23, 2015 21:32:51 GMT 1
Vettigt att vänta med sportchef ? Mmm svag ekonomi osv det är något som inte stämmer !!!!!!!
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 11, 2015 12:10:27 GMT 1
Viktigaste att tillsätta först!!!!!!! ( Efter Hånbergs påskrift ) Jag tycker man skall kolla med Ross igen, eller Roger Jönsson, dax att flytta hem till Blekinge Jönsson.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 11, 2015 12:18:57 GMT 1
Viktigaste att tillsätta först!!!!!!! ( Efter Hånbergs påskrift ) Jag tycker man skall kolla med Ross igen, eller Roger Jönsson, dax att flytta hem till Blekinge Jönsson. Jönsson känns väl inte så jättehet ?? Inte direkt fått ihop de så bra senaste säsongerna? Kanske kan man locka tillbaka bengtzen ?? Håller med om att det är en väldigt viktig post.. Salo?
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 11, 2015 12:45:12 GMT 1
Viktigaste att tillsätta först!!!!!!! ( Efter Hånbergs påskrift ) Jag tycker man skall kolla med Ross igen, eller Roger Jönsson, dax att flytta hem till Blekinge Jönsson. Jönsson känns väl inte så jättehet ?? Inte direkt fått ihop de så bra senaste säsongerna? Kanske kan man locka tillbaka bengtzen ?? Håller med om att det är en väldigt viktig post.. Salo? Är inte Salo en enmans showare, passar han in i gruppen? Känns som att han härjade enormt i Leksand, hellre Ross då. Om Malmö nu missar SHL så hoppas jag att KHK marknad tar kontakt med Percy, han gillar KHK skarpt, tror nog att det går att hämta sponsorpengar där, trots fel län.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 11, 2015 13:51:58 GMT 1
Salo va jag mest ironisk om Som du säger,det måste va någon som inte förstör harmonin i laget..
|
|
|
Post by noll1 on Mar 14, 2015 15:04:17 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 14, 2015 16:20:12 GMT 1
|
|
kau90
Nybörjare
|
Post by kau90 on Mar 14, 2015 16:48:03 GMT 1
Att han kan leverera hit grymma spelare det vet vi. Men om han har förmågan att lyckas värva spelare i Shlklass..vi få väl hoppas på det! Skulle inte sura om han kom tillbaks i alla fall! Varför ingen fortsättning i brynäs?
|
|
|
Post by noll1 on Mar 14, 2015 16:58:58 GMT 1
Jag har inte hört något, bara den bloggen.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 14, 2015 19:07:58 GMT 1
Låter jättemärkligt tycker jag. SB gjorde stor succé i KHK. Har allt att förlora på att komma tillbaka tycker jag. Brynäs måste vara en betydligt tryggare organisation att jobba i.alla förutsättningar för en sportchef måste vara bättre i Gävle än i Karlskrona.
Jag håller det som föga troligt om så skulle vara fallet, men visst skulle det vara kul!
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 18, 2015 21:27:46 GMT 1
Hoppas hoppas!
Tror det kan vara svårt att jobba i en etablerad förening som Brynäs när man kommer utifrån. Är nog flera som vill lägga sig i värvningarna.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 19, 2015 7:09:47 GMT 1
Tror nog han trivs i Brynäs som dessutom är en anrik förening... tyvärr.
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 19, 2015 7:15:08 GMT 1
Vi har blivit lovad en denna veckan så vi bör få veta idag eller imorgon.
|
|
|
Post by time on Mar 19, 2015 13:24:06 GMT 1
Vi har blivit lovad en denna veckan så vi bör få veta idag eller imorgon. Lovad vet jag inte. Det var väl en förhoppning. Första förhoppningen var väl i augusti? Men nu tror jag faktiskt att någon blir klar senast nästa vecka.
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 19, 2015 14:26:07 GMT 1
Vi har blivit lovad en denna veckan så vi bör få veta idag eller imorgon. Lovad vet jag inte. Det var väl en förhoppning. Första förhoppningen var väl i augusti? Men nu tror jag faktiskt att någon blir klar senast nästa vecka. För sent nästa vecka, det är nu det händer saker överallt, alla sportchefer vet att det blir mindre spelare att slåss om kommande säsong, två nya lag i SHL, det är denna veckan det börjar på allvar, alla duktig lirare i allsvenskan ryker, Bofors blir av med ett handfull till exempel. Antingen nu eller så kan vi vänta tills alla fyllt sina trupper så ta vi de billiga, men då kan vi spara lite cash och vänta med posten till just augusti.
|
|