|
Post by hockeyfarsan on Mar 19, 2015 16:38:22 GMT 1
Lovad vet jag inte. Det var väl en förhoppning. Första förhoppningen var väl i augusti? Men nu tror jag faktiskt att någon blir klar senast nästa vecka. För sent nästa vecka, det är nu det händer saker överallt, alla sportchefer vet att det blir mindre spelare att slåss om kommande säsong, två nya lag i SHL, det är denna veckan det börjar på allvar, alla duktig lirare i allsvenskan ryker, Bofors blir av med ett handfull till exempel. Antingen nu eller så kan vi vänta tills alla fyllt sina trupper så ta vi de billiga, men då kan vi spara lite cash och vänta med posten till just augusti. Vi kan ju inte bara ta första bästa eller acceptera utpressarbud för att vi är "sent ute" (om vi nu verkligen är det). Vi får nog acceptera att de hetaste spelarna ändå inte är vikta för oss utan snarare inrikta oss på att hitta bra spelare med rätt kemi. Många heta HA-spelare vet vi ju inte var vi har än och ett antal SHL-spelare likaså. Jag tror dock att intresset att leda KHK har ökat markant samtidigt som vi förstås fått en annan prisbild att vänja oss vid.
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 19, 2015 21:05:19 GMT 1
Jag hoppas att samtliga ledare är ute och scoutar varje match fram tills inte en match spelas mer denna säsongen, viktigt...
|
|
|
Post by time on Mar 21, 2015 11:48:27 GMT 1
En ickenyhet. Det blir inte Hedman
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 21, 2015 12:57:03 GMT 1
En ickenyhet. Det blir inte Hedman Hedman vem? Magnus?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 21, 2015 13:06:23 GMT 1
En ickenyhet. Det blir inte Hedman Hedlund menar du väl?
|
|
|
Post by time on Mar 21, 2015 13:16:59 GMT 1
En ickenyhet. Det blir inte Hedman Hedlund menar du väl? Japp. Tack!
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 21, 2015 14:41:26 GMT 1
Tydligen ingen som vill bli, skulle vara klart, tror vi får vänta en säsong.
|
|
kau90
Nybörjare
|
Post by kau90 on Mar 22, 2015 8:10:30 GMT 1
|
|
|
Post by vsn on Mar 24, 2015 12:26:32 GMT 1
Ny intervju med Sundlöv på blekingesport.
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 26, 2015 18:52:07 GMT 1
Idag hade man velat läsa på KHK:s hemsida, Karlskrona inbjuder till presskonferans imorgon fredag 12:00, inget om detta, vilket innebär ingen denna veckan heller, händer aldrig att sådant sker på en helg dag. Det skulle ske eventuellt vecka två, allra senast vecka två, nu kommer vecka tre, vi får leta vidare tror jag , jag är negativ, jag vet, men hur länge, månader har vi blivit lovad en sportchef, klubbens viktigaste position. För mig så känns det som att det är meningslöst med personliga utvecklingsplaner med spelare som nu sker, detta skall sportchefen ha, EFTERSOM DE NU HAR DET SÅ INNEBÄR DET EN SAK, INGET ÄR NÄRA FÖRESTÅENDE, har jag fel?
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 26, 2015 20:14:36 GMT 1
Jag hoppas och tror att du har fel. Man kan absolut inte vänta en dag i onödan med spelarsamtalen, den nye sportchefen får väl köra ett extrarace när han kommer. Är det Sundlöv (vilket jag också tror) så lär man vara överens om läget sedan besöket här.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 26, 2015 21:17:09 GMT 1
Så är det! Låtom oss hava förtröstan!
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 27, 2015 20:08:23 GMT 1
Låter inte som det blir Sundlöv efter som det inte blir innan påsk, målet var vecka ett, allra senast vecka två, nu blir det antagligen inte vecka 3 utan slutet 3/ början vecka 4. Undrar vem som är andra valet som verkar blir vårt första val, gissningar??
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 28, 2015 9:18:39 GMT 1
Låter inte som det blir Sundlöv efter som det inte blir innan påsk, målet var vecka ett, allra senast vecka två, nu blir det antagligen inte vecka 3 utan slutet 3/ början vecka 4. Undrar vem som är andra valet som verkar blir vårt första val, gissningar?? Sundlöv (mer än en gissning, en övertygelse). Han verkar ju själv tro det
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 28, 2015 13:17:25 GMT 1
Jag tror Fredrik Grönberg
|
|