|
Post by time on Mar 31, 2015 14:53:14 GMT 1
Jonas Ahnelöv sägs bli ledig från Modo. Skulle de kunna va något att hugga på? Har ju varit riktigt bra men kanske inte är de längre? Knappt följt SHL alls sista åren Inte som 1a-2a back enl mig.
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 31, 2015 15:56:50 GMT 1
Jonas Ahnelöv sägs bli ledig från Modo. Skulle de kunna va något att hugga på? Har ju varit riktigt bra men kanske inte är de längre? Knappt följt SHL alls sista åren Inte som 1a-2a back enl mig. Han var bra, inte ens Frölunda ( mitt lag sen födseln ) vill ha tillbaks honom, han har verkligen gått ner sig, inte så förtjust i att träna.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 31, 2015 16:10:45 GMT 1
Kanske Miro kunnat sparka liv i honom då? Har ju kunnandet i sig någonstans och erfarenhet som vi behöver..
Vad tror ni om Sweat ?? Kan Sundlöv locka med sig honom? Riktigt duktig lirare!
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Mar 31, 2015 18:03:38 GMT 1
Och tiden den går Sverker ! Vem var det nu som hade skrivit på för en annan klubb ? Gissa vilt du har väl ca 40 % chans att få rätt !
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 31, 2015 19:01:13 GMT 1
Och tiden den går Sverker ! Vem var det nu som hade skrivit på för en annan klubb ? Gissa vilt du har väl ca 40 % chans att få rätt ! Jinxa inte tack, det kan ju tyvärr mycket väl vara så.
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Mar 31, 2015 19:18:41 GMT 1
Ja men herregud ! Är ju bara en massa snack från början !
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 31, 2015 20:04:30 GMT 1
Kanske Miro kunnat sparka liv i honom då? Har ju kunnandet i sig någonstans och erfarenhet som vi behöver.. Vad tror ni om Sweat ?? Kan Sundlöv locka med sig honom? Riktigt duktig lirare! Fagerudd då?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 31, 2015 20:24:27 GMT 1
Kanske Miro kunnat sparka liv i honom då? Har ju kunnandet i sig någonstans och erfarenhet som vi behöver.. Vad tror ni om Sweat ?? Kan Sundlöv locka med sig honom? Riktigt duktig lirare! Fagerudd då? Har väl vad jag förstått haft problem att ta en plats i Luleå? Besitter såklart bra spetsegenskaper men saknar kanske helheten? Men visst varför inte..beror nog också lite på om Pudas är kvar eller inte. Fick jag önska vad vi skulle ha kvar från årets backar så är det Linder,Pudas,Maksim och Nilsson. De två första skulle gå in på sex medan Maksim och Nilsson skulle behöva ta ett steg till i utvecklingen. Vi behöver minst tre backar med stor erfarenhet av nivån vi kommer spela på..behöver inte vara superstjärnor men dugliga och rejäla backar.
|
|
|
Post by veteran on Mar 31, 2015 20:46:31 GMT 1
Tror det blir 9 backar med Nilsson utlånad till typ TAIF.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 31, 2015 21:14:26 GMT 1
Tror det blir 9 backar med Nilsson utlånad till typ TAIF. Är inte så säker på att det blir Nilsson som i första hand lånas ut. Är osäker på om Maksim klarar av steget redan i början av denna säsongen faktiskt
|
|
|
Post by veteran on Mar 31, 2015 21:27:47 GMT 1
Tror det blir 9 backar med Nilsson utlånad till typ TAIF. Är inte så säker på att det blir Nilsson som i första hand lånas ut. Är osäker på om Maksim klarar av steget redan i början av denna säsongen faktiskt Vi lär väl få se. Min teori är att spelsinne tränas upp bäst i en "lugnare" matchmiljö, medans fysiken tränas bäst på officen.
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 1, 2015 1:17:52 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 1, 2015 7:42:13 GMT 1
Haha April april!
|
|
|