|
Post by khkregerar on Mar 16, 2015 0:33:48 GMT 1
|
|
|
Post by pettsson on Mar 16, 2015 9:45:09 GMT 1
|
|
|
Post by time on Mar 16, 2015 10:16:03 GMT 1
Nu har det gått en vecka nu tycker jag det är OK att tycka till om lagbygget framöver. (ingen ranking av spelarna)
Tufft att göra då jag tror att ytterligare några skulle kunna funka i SHL. Men truppen behöver spetsas till.
Målvakter
Mv1 Galbraith Mv2
Backar
Def1 Maxim Def2 Pudas Def3 Linder Def4 Nilsson Def5 Kurki Def6 Def7 Def8 Def9
Forwards
Fw1 Jimmy Fw2 Bergström Fw3 Cruseman Fw4 Kellman Fw5 Emil Fw6 Lihagen Fw7 Söder Fw8 Thorell Fw9 Wiklund Fw10 Fw11 Fw12 Fw13 Fw14 Fw15
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 16, 2015 10:40:40 GMT 1
Thorell Nilsson och Kurki tror jag att du kan ta bort..resten ser ok ut
|
|
kau90
Nybörjare
|
Post by kau90 on Mar 16, 2015 10:57:07 GMT 1
Söder och Larsson är jag mycket skeptisk till....
Möjligt söder, han har varit här länge samt grym i boxplay.
Larsson har varit skadad hela säsongen. Man vet aldrig om han kommer va helt återhämtad. Och han ska prestera från start.
|
|
|
Post by time on Mar 16, 2015 11:51:41 GMT 1
Det som känns bra att de i laget som inte klubben väljer att förlänga med har har varit högst delaktiga i avancemanget och gjort sig attraktiva på marknaden
|
|
|
Post by time on Mar 16, 2015 11:52:46 GMT 1
Sedan är det ju även förstås så att några av dem KHK vill ha kvar kanske plockas upp av större klubbar.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 16, 2015 12:09:08 GMT 1
Söder och Larsson är jag mycket skeptisk till.... Möjligt söder, han har varit här länge samt grym i boxplay. Larsson har varit skadad hela säsongen. Man vet aldrig om han kommer va helt återhämtad. Och han ska prestera från start. Det trodde man om Söder redan vid förra avancemanget men de klarade han galant och han är ju inte så gammal..en av de mest självklara att förlänga med..Emil är mer svårbedömd..men lär ju inte va dyr och kan säkert göra ett bra jobb som extraforward med nåt byte då o då
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 16, 2015 13:19:14 GMT 1
Min önskelista
Dustin Johner/ smotherman, beroende på vem som går upp Hetta/Ryno, beroende på vem som går upp Johannes Salmonsson Viktor Amner, Markus Eriksson Robin Dahlström, Örebro Fredrik Pettersson Wentzel Tunga importer, om vi hittar
Tittar man på Växjö och Örebro så fyllde de på med importer när de gick upp, jag tror man måste göra då det inte finns nog med kvalite i sverige.
Vill absolut inte ha
Jesper Jensen Robin Jacobsson Linus Fernström Fabian Brunnström
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 16, 2015 15:09:55 GMT 1
Gärna Jesper B Jense, Jacobson tror jag med hade gjort sej i vårt lag. Amne'r, nej tack! Alldeles för dålig i egen zon på den nivån.
|
|
|
Post by time on Mar 16, 2015 15:46:25 GMT 1
|
|
|
Post by pettsson on Mar 16, 2015 18:58:10 GMT 1
Pudas kan jag sätta en slant på att han lämnar. Emil Larsson kan vi förlänga med, MEN då bör vi låna ut honom till allsvenskan en säsong så han får en hel säsong med bra matchning. Hade inte varit bra för hans utveckling att ha honom som extra spelare i KHKs SHL-lag! Låna ut honom till BIK som verkar kunna få ut det lilla extra av underskattade spelare! Om Wiklund lämnar då kan jag tänka mig att vi tar in Rohdin som ersättare. Inte annars.
|
|
|
Post by pettsson on Mar 16, 2015 21:53:05 GMT 1
Finns många svenska målvakter i AHL med utgående kontrakt. Magnus Hellberg Anders Lindbäck Joacim Eriksson
Mest realistiska är ju Eriksson och Lindbäck. Eriksson var ju på g till Malmö innan dom tog in Hovinen men fick nej ifrån sin NHL-klubb. Lindbäck har ju kört fast rejält och lär inte få något nytt kontrakt där borta.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 17, 2015 5:55:31 GMT 1
Finns många svenska målvakter i AHL med utgående kontrakt. Magnus Hellberg Anders Lindbäck Joacim Eriksson Mest realistiska är ju Eriksson och Lindbäck. Eriksson var ju på g till Malmö innan dom tog in Hovinen men fick nej ifrån sin NHL-klubb. Lindbäck har ju kört fast rejält och lär inte få något nytt kontrakt där borta. Kan sätta en slant på att det inte lär bli nån av dem
|
|
|
Post by pettsson on Mar 17, 2015 6:45:15 GMT 1
Finns många svenska målvakter i AHL med utgående kontrakt. Magnus Hellberg Anders Lindbäck Joacim Eriksson Mest realistiska är ju Eriksson och Lindbäck. Eriksson var ju på g till Malmö innan dom tog in Hovinen men fick nej ifrån sin NHL-klubb. Lindbäck har ju kört fast rejält och lär inte få något nytt kontrakt där borta. Kan sätta en slant på att det inte lär bli nån av dem Det vågar jag nästan också göra.
|
|