|
Post by khkkrille on Mar 12, 2015 22:19:15 GMT 1
Ja defensiven bör bättras sen tycker jag det ser lite nonchalant ut ibland när han spelar med väl små marginaler så .. Men förbättrar han de kan han bli en viktig kugge. Nu är jag inte säker på att Patrick stannar så vad tror ni om att kontakta Brage för att va backup?
|
|
|
Post by pettsson on Mar 13, 2015 0:07:48 GMT 1
Ja defensiven bör bättras sen tycker jag det ser lite nonchalant ut ibland när han spelar med väl små marginaler så .. Men förbättrar han de kan han bli en viktig kugge. Nu är jag inte säker på att Patrick stannar så vad tror ni om att kontakta Brage för att va backup? Tycker att Brage har varit alldeles för ojämn för att få chansen högre upp. Skulle behöva en säsong till i HA för att bevisa att han håller högre upp. En som har varit jämn över hela säsongen är ju Bjurö. Om vi får behålla Galbraith så behöver vi ta in en ny uttalad etta. Som tex PW ifrån FBK eller Fernström ifrån Frölunda som inte heller har fått något förnyat kontrakt ännu. Galbraith måste få ännu mer sparring för att höja sitt spel. Det kommer han inte få ifrån varken Brage eller Bjurö. Om nu Galbraith sticker så tycker jag vi skall göra ett försök att få hit Bjurö som en tilltänkt back up till våran nya förste målvakt. Vad tycker ni om mina funderingar?
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 13, 2015 6:50:54 GMT 1
Ja defensiven bör bättras sen tycker jag det ser lite nonchalant ut ibland när han spelar med väl små marginaler så .. Men förbättrar han de kan han bli en viktig kugge. Nu är jag inte säker på att Patrick stannar så vad tror ni om att kontakta Brage för att va backup? Hoppas på FPW, Brage är bra, så länge inte han skall ta straffar,
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 13, 2015 7:55:42 GMT 1
Ja defensiven bör bättras sen tycker jag det ser lite nonchalant ut ibland när han spelar med väl små marginaler så .. Men förbättrar han de kan han bli en viktig kugge. Nu är jag inte säker på att Patrick stannar så vad tror ni om att kontakta Brage för att va backup? Tycker att Brage har varit alldeles för ojämn för att få chansen högre upp. Skulle behöva en säsong till i HA för att bevisa att han håller högre upp. En som har varit jämn över hela säsongen är ju Bjurö. Om vi får behålla Galbraith så behöver vi ta in en ny uttalad etta. Som tex PW ifrån FBK eller Fernström ifrån Frölunda som inte heller har fått något förnyat kontrakt ännu. Galbraith måste få ännu mer sparring för att höja sitt spel. Det kommer han inte få ifrån varken Brage eller Bjurö. Om nu Galbraith sticker så tycker jag vi skall göra ett försök att få hit Bjurö som en tilltänkt back up till våran nya förste målvakt. Vad tycker ni om mina funderingar? Om man jämför Brage och Bjurö så håller jag nog Brage som den vassare. Stannar Galbraith så är jag med på ditt resonemang.. Då får han bli backup,då är vi väl preppade på målvaktssidan. Tror inte Galbraith är riktigt mogen för förstaspaden riktigt än.
|
|
|
Post by elowson on Mar 14, 2015 2:30:20 GMT 1
Hoppas på Rakhshani (Växjö) nästa säsong, verkar haft svårt att ta tillräcklig plats i det laget.
|
|
|
Post by time on Mar 14, 2015 10:59:38 GMT 1
Hoppas på Rakhshani (Växjö) nästa säsong, verkar haft svårt att ta tillräcklig plats i det laget. Bra men svindyr. Men prislappen kanske skjunkit!?
|
|
|
Post by time on Mar 14, 2015 11:03:26 GMT 1
Det första jag tänkte på nu när avancemanget börar skjunka in är att vi MÅSTE ha in en stor tuff deffback av detta snitt. Detta krävs för att kunna hålla rent framför egen kasse. Annars är vi rökta. www.eliteprospects.com/player.php?player=3214
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 14, 2015 12:30:00 GMT 1
Hillding och Åslund i FBK sitter på utgående kontrakt..Tror det blir storstädning i FBK..något vi kan hugga på?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 14, 2015 12:30:46 GMT 1
Det första jag tänkte på nu när avancemanget börar skjunka in är att vi MÅSTE ha in en stor tuff deffback av detta snitt. Detta krävs för att kunna hålla rent framför egen kasse. Annars är vi rökta. www.eliteprospects.com/player.php?player=3214Drar på sig lite väl mycket utvisningar bara
|
|
|
Post by time on Mar 14, 2015 12:36:43 GMT 1
Hillding och Åslund i FBK sitter på utgående kontrakt..Tror det blir storstädning i FBK..något vi kan hugga på? Hillding hamnar i Växjö. Växjö vill ha Åslund. Men han hamnar kanske utomlands. Hade gärna sett www.eliteprospects.com/player.php?player=7237Men han vill utomlands
|
|
|
Post by time on Mar 14, 2015 12:40:57 GMT 1
|
|
|
Post by time on Mar 14, 2015 12:42:13 GMT 1
Det första jag tänkte på nu när avancemanget börar skjunka in är att vi MÅSTE ha in en stor tuff deffback av detta snitt. Detta krävs för att kunna hålla rent framför egen kasse. Annars är vi rökta. www.eliteprospects.com/player.php?player=3214Drar på sig lite väl mycket utvisningar bara Nu menade jag inte OKT men en spelare av samma typ
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 14, 2015 14:33:43 GMT 1
Connoly kanske. Smotherman känns väl sådär, presterade inte så bra i Finland..kan va ett varningstecken på att han inte håller i SHL? Känns tråkigt att säga så för han är en av mina absoluta favoritspelare i HA
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 14, 2015 23:42:53 GMT 1
Connoly kanske. Smotherman känns väl sådär, presterade inte så bra i Finland..kan va ett varningstecken på att han inte håller i SHL? Känns tråkigt att säga så för han är en av mina absoluta favoritspelare i HA Jag tror att Smotherman hade kunnat lyfta till nya höjder under Hånbergs vingar.
|
|
kau90
Nybörjare
|
Post by kau90 on Mar 15, 2015 10:06:41 GMT 1
Connoly kanske. Smotherman känns väl sådär, presterade inte så bra i Finland..kan va ett varningstecken på att han inte håller i SHL? Känns tråkigt att säga så för han är en av mina absoluta favoritspelare i HA Jag tror att Smotherman hade kunnat lyfta till nya höjder under Hånbergs vingar. Frågan är hur dyr han kan tänka sig vara i SHL? Kommer vi över honom för en billig peng så är det kanon. Jag tror han kan mäta sig bra med många andra. Går rögle upp så får han säkert kontraktsförslag där.
|
|