|
Post by veteran on Oct 23, 2015 21:52:43 GMT 1
Verkar konstigt att man skulle slanta upp cash för iordningsställande av arenan mitt under ett ombygge? Borde väl ingå i den budgeten eller ges en längre kredit på? ? Rätt enkel fråga tycker jag. Men inte du tydligen.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 24, 2015 10:26:32 GMT 1
Rätt enkel fråga tycker jag. Men inte du tydligen. Enligt mej en märklig fråga, SHL behöll 6 milj för att iordningställa Arenan, trots ombyggnad.
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 27, 2015 18:41:06 GMT 1
Hillding på g hit? Är tydligen på tapeten iaf, skulle väl vara ett bra och välkommet tillskott isåfall.. Skulle väl gå in som förstecenter direkt,va?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 28, 2015 0:18:48 GMT 1
Hillding på g hit? Är tydligen på tapeten iaf, skulle väl vara ett bra och välkommet tillskott isåfall.. Skulle väl gå in som förstecenter direkt,va? För dyr enligt Skarpen.
|
|
|
Post by khkmarcus on Oct 29, 2015 9:03:29 GMT 1
Vill nog att man jagar en back isåfall ,
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 29, 2015 9:30:41 GMT 1
Är t o m en sån spelare för dyr, när vi inte har en enda dyr spelare innan...vad är det som ska rädda oss kvar? Vi kan ju inte gå till kval med denna trupp och hoppas på det bästa!? Eller jo, tydligen, pga ekonomin
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 29, 2015 9:38:42 GMT 1
Är t o m en sån spelare för dyr, när vi inte har en enda dyr spelare innan...vad är det som ska rädda oss kvar? Vi kan ju inte gå till kval med denna trupp och hoppas på det bästa!? Eller jo, tydligen, pga ekonomin Var väl en av de bättre betalda i FBK? Borde tappa marknadsvärde till dags datum men billig tror jag inte att han är.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 29, 2015 10:04:23 GMT 1
Platsar man inte nu, så borde väl marknadsvärdet vara annorlunda? Och fortfarande har vi inte EN ENDA "förstafemma-spelare" i laget
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 29, 2015 10:46:21 GMT 1
Platsar man inte nu, så borde väl marknadsvärdet vara annorlunda? Och fortfarande har vi inte EN ENDA "förstafemma-spelare" i laget Sant
|
|
|
Post by Bart on Oct 29, 2015 16:02:29 GMT 1
Han är ju ingen topp spelare som sticker ut och det tror jag behövs i ett kval. Hillding känns inte som dyr spelare i shl mått mätt.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 29, 2015 16:39:26 GMT 1
Nej, det är det jag menar...ingen toppspelare, som vi egentligen behöver några. Det pratas ändå om att han är för dyr.... Är det för dyrt nu, så hoppas jag inte det är det i januari...att gå till kval utan en betydligt vassare trupp, ger mig redan ångest
|
|
|
Post by vsn on Oct 29, 2015 16:46:35 GMT 1
Ja 52 matcher utan att vara spelförande lag är väl inte världens bästa uppladdning.
|
|
|
Post by time on Nov 1, 2015 17:21:18 GMT 1
Hillding på g hit? Är tydligen på tapeten iaf, skulle väl vara ett bra och välkommet tillskott isåfall.. Skulle väl gå in som förstecenter direkt,va? Hans förra säsong i FBK var ingen höjdare. FBK valde att inte förlänga med honom. Ska vi värva en cf ska det vara en karaktärsspelare. Det är inte Hillding. Absolut ingen som leder ett lag. Snarare en lycksökare om jag ska vara lite elak.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 5, 2015 10:49:35 GMT 1
nu pratas Packlund till MoDo...konkurrenterna rustar. "Lagets orutinerade målvaktsduo, Adam Reideborn och Jonatan Bjurö, har fått ta emot stor kritik för lagets svaga start"....låter ungefär som hos oss... Vad fan hände med Honken? BARA pengafråga, eller VILL inte Sundlöv göra något?
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 5, 2015 15:39:42 GMT 1
De var väl lite speciellt med de sociala där med va?
|
|