|
Post by chriande on Nov 19, 2015 16:28:50 GMT 1
Haha...jo, men det är ju ett känt fenomen. Prestationskrav finns ju inte in kontrakten, vilket jag tycker är helt sjukt egentligen. Glöm inte bort alla bonusklausuler om det går BRA.
|
|
|
Post by time on Dec 11, 2015 14:16:44 GMT 1
Nu lär det inte dröja många minuter innan andra klubbar rycker i Galbraith
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 11, 2015 17:57:49 GMT 1
Nu lär det inte dröja många minuter innan andra klubbar rycker i Galbraith Bara man inte släpper han till VIK eller AIK utan till typ Timrå eller almtuna
|
|
|
Post by Bart on Dec 11, 2015 22:12:38 GMT 1
Det vore tjänstefel att släppa till vik
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 12, 2015 1:07:03 GMT 1
ja, absolut inte till något topplag...om det skulle vara så korkat att han fick spela mot oss
|
|
|
Post by Zäta on Dec 12, 2015 18:03:57 GMT 1
Man lär släppa honom till det lag som tar största delen utav lönekostnaden tror jag. Sen är ju frågan hur bra Honken är? Är det självklart att han ska spela? Visst Sundlöv känner honom osv, vet säkert vad det är för kille. Men i vilken form är han i? Visst, Sundlöv sa att han va en utav HA:s bästa målvakter förra säsongen.
Men det va Patrick med......
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 12, 2015 18:59:47 GMT 1
det var han ju egentligen inte förrän i kvalet. Jätteimpad var jag aldrig av honom annars.. Faktum är att jag tycker Timo var bättre
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 12, 2015 21:03:23 GMT 1
det var han ju egentligen inte förrän i kvalet. Jätteimpad var jag aldrig av honom annars.. Faktum är att jag tycker Timo var bättre Första delen av säsongen håller jag med dig om men sen tycker jag nog Patrick var den bättre av dem. Nu är det som det är men jag hoppas inte vi ska få se han i en motståndartröja i kvalet.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Dec 13, 2015 16:43:09 GMT 1
det var han ju egentligen inte förrän i kvalet. Jätteimpad var jag aldrig av honom annars.. Faktum är att jag tycker Timo var bättre Första delen av säsongen håller jag med dig om men sen tycker jag nog Patrick var den bättre av dem. Nu är det som det är men jag hoppas inte vi ska få se han i en motståndartröja i kvalet. Nej, absolut inte en ev kvalmotståndare! Finns det någon som kan våra spelares svagheter och styrkor framför målet så är det han! Han har väl lärt sig ta det mesta de kan beskjuta honom med...
|
|
|
Post by Bart on Dec 13, 2015 18:31:42 GMT 1
Och våra spelaren känner till hans svagheter Men han ska ändå inte stå i buren för ett motståndarlag i ett kval.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 13, 2015 21:18:41 GMT 1
Och våra spelaren känner till hans svagheter Men han ska ändå inte stå i buren för ett motståndarlag i ett kval. Det kan väl bli så att kontraktet bryts, då kan han ju gå vart han vill.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 14, 2015 7:40:14 GMT 1
En utlåning till Krefeld I DEL skriver skarpen om. Låter bra tycker jag.
|
|
|
Post by time on Dec 14, 2015 8:04:32 GMT 1
En utlåning till Krefeld I DEL skriver skarpen om. Låter bra tycker jag. Betydligt mer kulor att hämta där än i HA.
|
|
|
Post by time on Dec 14, 2015 8:06:52 GMT 1
Hoppas man nu får loss pengar till en cf o bra TEKARE.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 14, 2015 9:49:08 GMT 1
Hoppas man nu får loss pengar till en cf o bra TEKARE. De pengar man får loss från Galbraith går väl till Honken?
|
|